Wikicica2006-07-06 05:36:25 // 895
	Nem szemben!!!
Az Alfa örök, egyetlen, soha nem cserélném le másik autóra!
A szutyuki azért volt érdekes mert versenyautó és azért ilyenben nem ülök nap mint nap...
Szóval Alfa marad, cégesnek meg jöhet bármi, csak ne a sajátomat koptassam :-)))
	
Xixo2006-07-06 03:27:44 // 894
	Húúú, én itt meg se merek szólalni!! :-)))
De azért egy szuzukát dicsőíteni egy Alfával szemben??? Na még ilyet!?!!?!
:-))))))
	
GEORGE2006-07-05 22:46:50 // 893
	Így már jobb olvasni is! :-)))
	
Wikicica2006-07-05 22:46:16 // 892
	Jó rendben. Szutyuki meg Szutyi a Terror :-)))
	
GEORGE2006-07-05 22:38:11 // 891
	Aranyom, legalább ne hívd autónak!! :.-(
:-))))))))))
	
Wikicica2006-07-05 22:36:21 // 889
	
	
Grando2006-07-05 22:33:04 // 888
	Részvétem! Sokszorosan is! Üsd vágd, minél hamarabb hervadjon ki alólad! :DD
	
Wikicica2006-07-05 22:26:03 // 887
	Csak még jobban leenné a gatyámat :-))))))
	
Wikicica2006-07-05 22:24:21 // 886
	Tudod mi lesz a céges autóm? Ide le merem írni :-))
Seat Terra, 1,4 Dízel, 92-es... elvileg jövő héttől :-)))
	
Grando2006-07-05 22:23:03 // 885
	Munkába főleg ne egy lélekvesztővel járj! Ráadásul mindenki mazsolának nézne az utakon, kihajtana eléd, levillogna, stb. Régebbi típus? Akkor 164 3.0 V6!!! Azoknak már ára sincs. ;)))
	
Wikicica2006-07-05 22:17:57 // 884
	Csak munkába járni :-(
Alfától soha nem akarok megválni, csak az a baj nekem a régebbi típusok tetszenek, mint a 145 és a 164. Dízelt nem veszek, mert Pókot még sokáig nem fogom eladni. Élek-halok érte...
	
Grando2006-07-05 22:17:24 // 883
	Ja igen, és ha feltekeredsz egy fára azzal a konzervdobozzal, mi lesz az alfásokkal nélküled? ;)
	
Grando2006-07-05 22:12:20 // 882
	Cseréld dízelre, az már alulról húz, a 2.4 már megy is, és keveset eszik. De gondolom az újabb 1.9 is nyomul. Egy kis chip-tuning, és hajrá! :) De azért szutyuki... - na neeeeeeeee!!!!
	
Wikicica2006-07-05 22:07:42 // 880
	:-)))
De sztem ez van egy kicsit nehezebb is...
Versenyautó volt, úgy néztem, még van ilyen hátul vagy három. Azért elviselném ha ezzel járhatnék dolgozni, mert sajnálom szegány Alfámnak a napi 120 km-t, ráadásul majdnem teljesen az én költségemen..
ez legalább nem eszik és megy is... mert az én kis Alfám nagyon lomha. Csak 4-5000-nél szedi össze magát.
	
Buksi2006-07-05 22:04:59 // 879
	Várd ki a végét! :-)))))))))))))
	
Buksi2006-07-05 22:04:43 // 878
	Okés, nem vitatkozom veled! ;-)))))))))))))
	
Grando2006-07-05 22:03:25 // 877
	Na igen, csakhát 7-800 kiló, egy cserebogár ledarálja, ha nekiszáll. A bringára felraksz egy trabimotort, és úgy fog repülni, mint az álom. Tán még komfortosabb is lesz, mint a szutyuki, és ráadásul a szabad levegőn vagy, tehát majdnem kabrió. :D
	
Wikicica2006-07-05 22:02:50 // 876
	Na látod nem is írt rá senki :-)))
	
Wikicica2006-07-05 22:02:02 // 875
	Hát én csak leírtam a tesztet.
Imádom az autókat.
És nemcsak az Alfákat, ez is tény. Minden autót amit tudok kipróbálok, hogy aztán véleményt mondhassak.
A múltkor Skoda RS-t vezettem, 225-tel úgy feküdt az autópályán az ívben hogy nem hittem el....
Vannak jó autók, és van ez a topic hogy beszámolhassak róluk :-)))
Ezentúl ez a kedvencem lesz :-)))
	
Wikicica2006-07-05 21:59:56 // 874
	Nem csak kipróbáltam hogy ez melyik topic mert a fejlécet George hivatkozásában nem láttam :-)
	
Buksi2006-07-05 21:59:33 // 873
	Hogy ezért mit fogsz most kapni! :-)))
	
Wikicica2006-07-05 21:58:30 // 872
	Ma kipróbáltam egy régi típusú szutyukit... 1,3 GTi...
Hát mit mondjak. Alfámnál kb. háromszor gyorsabb, és két lityivel kevesebbet eszik, csak ez 150-nél, enyém 90-nél :-(((
Hát ez valószínű egy kicsit megbuverált kocsi, még nem nyittattam fel a mocitetőjét, mert nem volt rá idő. De a főnökömé. Aki rallyversenyző :-))
Kenyérért mentem, visszafelé meg kicsit elengedtem... 150-nél már hasonlított a hangja egy repülőhöz... és csak úgy szálltunk.
Szóval egy élmény volt, még ha nem is Alfa...
Gyorsulása elképesztő, egyetlen baja hogy nem használhatom gyakrabban a cégnél... csak teherautókat :-)
	
Buksi2006-07-05 21:54:57 // 871
	Ezt mind leakartad írni??? :-DDDDDDD
	
Wikicica2006-07-05 21:54:07 // 870
	:-)))
	
ruszman2006-07-01 12:28:14 // 869
	
	
Satti2006-07-01 09:36:55 // 868
	Ja.és lehet a képen nem nagyon látszik,de nagyon lapos az autó,ami nagy munka volt,hogy a tetőből le lett vágva,hogy laposabb legyen az egész,az üvegek úgy lettek külön bele gyártva.
	
bb182006-07-01 07:41:14 // 867
	és még van jopár ülés variácio, amit lehet hogy a gyárban nem is terveztek bele, de hasznosan megoldhato.
	
bb182006-07-01 07:40:21 // 866
	
	
bb182006-07-01 07:28:20 // 865
	egy ilyen autoval eg is éri sokat dolgozni ha a végén ez az eredmény.
	
Satti2006-06-30 15:27:58 // 864
	
	
bb182006-06-30 07:27:31 // 863
	de nem teljesen igaz...
csak egy kicsit.
	
Poló2006-06-29 14:09:36 // 861
	Egyik fórumon ezt olvastam:
Érdekes dolgokat tudok itt meg a fórumon. VR6-os motor 500-520Le 7xxNm? Ajaj....
Továbba érdekes ez a honda-németautó-Alfa stb. ellentét. Kb. mint az ovodában.
Kövezzetek meg a véleményemért, de azért elmondom:
A legjobb és legtechnikásabb motorokat a BMW, a Honda és a FIAT készíti. Mindenki a maga kategóriájában. Megbizhatóság egyértelműen Japán. Max lóerő egyértelműen Honda. Nyomaték, lóerő összhang: BMW.
Nem tartom értelmét összehasonlítani a különböző nemzetek autót, mert més a stílusa a németnek, más az olasznak és megint más a Hondának. Pl. Németek autói nyomatékosak rövid váltóval. Közuti közlekedésre a legalkalmasabbak. Olaszok forgós motorok és hosszú váltók. Temperamentumos állandó fel és lekapcsolásos sportos vezetés. Honda: gigamax fordulatszám, Hi-tech motor. Városi nyugodt közlekedésre kevésbe alkalmas, de más márka megszégyenítésére alkalmas. De ez nem mindenkinek szükséges. Akinek még szükséges majd elnövi. Én is elnőttem, pedig volt tulajdonomba HF Integrale.
Pl.: Német egyszerű, meglehetősen pontos és igénytelen autókat gyárt. Olasz beletesz mindent (így több minden tönkre is mehet, mint egy német autóban), nem robosztus (mindent feláldoznak a sportos vezetési élményért). Honda: kiélezett kitünő motorok, sportos (inkább már F1) futómű, de gyenge és könnyű karosszária (hidegen feszített 0,5mm lemez). Borzasztóan csúnya porszivó hang a kipufogóból.
	
Attie2006-06-27 21:59:41 // 860
	Itten ni :)
Google a barátunk :)
 http://www.matrasport.dk/Cars/Bagheera/facts.html
	
Attie2006-06-27 21:57:45 // 859
	Nino Karotta Nissanjanak mérése.
Érdemes megnézni a végén az izzó turbot/kipuffot :)
http://karotta.hu/archivum/dynoday4.mov (9.1 mega)
	
Áki2006-06-27 20:01:47 // 858
	Én csak a kormányra gondoltam!:D
	
Seriff2006-06-27 20:00:52 // 857
	Műszeregységen a sebességmérő 220ig skálázva? MUHAHA
	
Seriff2006-06-27 20:00:04 // 856
	Bazzeg Poló!:) 
Akkor ha néhány műszaki specifikációval megörvendeztetnél minket!:P
	
Áki2006-06-27 19:59:58 // 855
	Hát a kormánya az nagyon hasonlít a citroen BX-ére!
	
admirális2006-06-27 19:58:34 // 854
	Valami Simca Matra Bagheera
	
Poló2006-06-27 19:57:18 // 853
	Oda van írva :-P
Nem tudsz olvasni? :-D
	
Seriff2006-06-27 19:54:53 // 851
	
	
Xixo2006-06-26 13:53:37 // 850
	Tényleg jó volna, ha a mostani Seicento árárol (asszem 1,6 millió) indulna majd az 500-as is. Biztos keresetebb lenne, mint a kóreaiak...
	
zolee1452006-06-26 12:16:06 // 848
	valszeg elköveti, és ezt nem hibaként fogják majd fel a FIAT-nál. Manapság az a koncepció már nem élne meg, legalábbis nem a FIAT név alatt. A kicsi fapados olcsóautót a kínaiak csinálják, mástól azt nem vennék meg. Szerintem egy plázacica autót csinálnak belőle, nem a kiscsaládosok kezdőautóját.
	
Seriff2006-06-26 12:15:42 // 847
	Ha ez az új 500as 2Millió körüli árral jön piacra, nagy dobás lesz:)
	
Tommi2006-06-26 12:12:16 // 846
	Szerintem a Fiat az 500-as "feltámasztásával" ugyanazt a retrohullámot akarja meglovagolni, mint amit a Bogárral vagy a Minivel csináltak. De azoknál ugye az ős egy óccsó és kicsi autó volt, az utódoknak a formán és a néven kívül semmi közük hozzájuk, egy meghízott rétegautó lett belőlük. Remélem a Fiat nem követ el ilyen hibát...
	
Online tag
2
		Vendég2
392
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 














