Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
indi692014-01-03 16:50:14 // 47099
sziasztok. buék. árajánlat kéne itt vagy privát. 1998-as 156 1.6 ts alu szelepfedeles, vezérlés módosító és 2.0 veztengely csere. módosító és tengely ára is legyen benne. Budapesten és környékén. még csak érdeklődöm, köszönöm
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-03 14:38:35 // 47098
reméltem is:D
MiszöszFőnök2014-01-03 14:29:38 // 47097
Na jó meggyőztél, nem szedem szét otthon a csillagcsavarhúzómmal...
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-03 14:21:46 // 47096
akkor végképp nem működik a távdiagnosztika:D meg kell mutatni valakinek,felemelni megnézni megrángatni..
MiszöszFőnök2014-01-03 14:20:27 // 47095
Elöl hátul nyöszörög.
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-03 14:16:02 // 47094
sokmindentől függ..első telók? szerintem inkább szilent lesz a nyöszörgés tárgya,ha a telóknak olajos a nyaka akkor kuka,de azt észreveszed az úttartáson is,ha telócsere akkor az új telóhoz adnak porvédőt,de lehet külön is venni. a toronycsapágyat szemrevételezéssel el lehet dönteni,de érdemes lenne megmutatni egy szerelőnek,mert a kábeles távdiagnosztika nem egy nyerő megoldás:D
MiszöszFőnök2014-01-03 14:08:14 // 47093
Ciaó Amórózók,
Nagyon nyöszörög a kocsimban valami. Telók lehetnek. Már tavalyelőtt mondták hogy kuka, de én nem adom olyan könnyen magam. Szóval lehet hogy most már tényleg kuka? Szemrevételezéssel ezt lehet valahogy...? Ha cserés akkor telószár porvédővel és toronycsapágy is új kell? Esetleg mégvalamit érdemes ilyenkor ha már úgyis műtik?Valamit írjatok már, hogy most ne fizessek a szervízben 3 szor annyit. Elég ha csak 2 szer annyival basznak át,mert nő vagyok és mert mosolygok...
Köszi
Puszi
Nagyon nyöszörög a kocsimban valami. Telók lehetnek. Már tavalyelőtt mondták hogy kuka, de én nem adom olyan könnyen magam. Szóval lehet hogy most már tényleg kuka? Szemrevételezéssel ezt lehet valahogy...? Ha cserés akkor telószár porvédővel és toronycsapágy is új kell? Esetleg mégvalamit érdemes ilyenkor ha már úgyis műtik?Valamit írjatok már, hogy most ne fizessek a szervízben 3 szor annyit. Elég ha csak 2 szer annyival basznak át,mert nő vagyok és mert mosolygok...
Köszi
Puszi
Marky Mark2014-01-03 13:55:15 // 47092
Köszönöm! Így hagyom. Megnézem azért a szintet meleg motornál is.
Imyx2014-01-03 13:06:40 // 47091
Hagyd így nyugodtan. Egy idő után amúgy is elfogyaszt belőle valamennyit, feltételezem.
Imyx2014-01-03 13:05:02 // 47090
1-1,5 liter kellhet bele max. :). Sőt, max. a 70-80 %-át tudod csak kisajtolni belőle..
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-03 12:57:23 // 47089
melegen járás után rögtön megnézve a szintet hol áll? ha csak picivel van nívó felett akkor szerintem nem lesz baj..
Marky Mark2014-01-03 12:05:17 // 47088
2.0 ti motorban túlöntöttem az olajat. nem sokkal, úgy max 2 dl-vel. a nívópálcán viszont erősen a rugós részen van a szint. mit tegyek? szarjak rá, vagy engedjek le belőle?
Kareszka19842014-01-03 10:11:29 // 47087
ok, de ha itt nincs bosch, akkor ez van...
van meg valami KW (vagy KV, nemtudom, telefonban mondtak)
van meg valami KW (vagy KV, nemtudom, telefonban mondtak)
.......................2014-01-03 10:06:37 // 47086
Kizárólag Bosch t vegyél,ha lehet gyárit,
Nekem volt egy Febi főtengely jeladó cserélve ,ami 5ezer km után megadta magát,
Szóval nem érdemes rajta spórolni
Nekem volt egy Febi főtengely jeladó cserélve ,ami 5ezer km után megadta magát,
Szóval nem érdemes rajta spórolni
Kareszka19842014-01-03 09:58:12 // 47085
haliho
lebetegedett a kocsikam :( a diagnozis: fotengely jelado...ezt dobta a diagnosztika
tudna nekem errol valaki fotot kuldeni, hogy hogyan nez ki?
uzletekben az alabbi markakat tudjak beszerezni: HOFFER, EPS. mindketto szamomra ismeretlen, melyikkel erdemes probalkozni?
nehez a csereje? otthon megoldhato? nagy muvelet?
lebetegedett a kocsikam :( a diagnozis: fotengely jelado...ezt dobta a diagnosztika
tudna nekem errol valaki fotot kuldeni, hogy hogyan nez ki?
uzletekben az alabbi markakat tudjak beszerezni: HOFFER, EPS. mindketto szamomra ismeretlen, melyikkel erdemes probalkozni?
nehez a csereje? otthon megoldhato? nagy muvelet?
Grando2014-01-02 22:41:20 // 47084
Olyan kevés? Akkor azért szar! :DD
Martika832014-01-02 22:41:19 // 47083
Hehe, pont 1.3 liter van itthon. :-)
Piritu - 1.000.0002014-01-02 22:36:42 // 47082
Elaforg adata: klatty
Martika832014-01-02 22:31:40 // 47081
Már félek megkérdezni, de a JTS-be mennyi szervóolaj kell..? A service manual-ban sincs benne. Tuti, hogy pont nem lesz elég egy 2 littyós flakon.
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-02 22:17:14 // 47080
ezt neked kell látnod nekem nincs jts-em... de célszerű a legalacsonyabb pontnál..
Martika832014-01-02 22:13:54 // 47079
JTS-nél melyik van mélyebben, a szivattyú vagy a kormánymű..? Ha a szivattyú, akkor inkább ott engedem le.
Piritu - 1.000.0002014-01-02 21:54:10 // 47078
Viszont sokkal jobb kettesben sörözni utána :-DD
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-02 21:52:43 // 47077
jahh a nagy izgalomban nem írtam le a folyamat másik felét,de mondjuk az nem is volt kérdés ahogy most nézem:D
Ferke2014-01-02 21:46:31 // 47076
Azért az nem egy 'like a boss', ha 2 ember kell egy szervóolaj cseréhez:))
Piritu - 1.000.0002014-01-02 21:34:33 // 47075
pl így: klatty
hering*dani2014-01-02 21:17:18 // 47074
Jata2014-01-02 20:55:35 // 47073
Ha valaki közületek rakott már fel vonóhorgot 145-re megdobhatna pár képpel! Nagyonis megköszönném!
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-02 19:41:52 // 47072
meglazítod a magasnyomású cső hollanderét a kormányművön,leveszed a kupakot,és ÁLLÓ motornál végállástól végállásig forgatod a kormány amíg csak jön belőle...
Martika832014-01-02 19:05:54 // 47071
Szevasztok!
Szervoolajat is kellene cserélnem a GTV-ben (2.0 JTS), de lövésem sincs hol kellene leereszteni. Tudja valaki hol lehet kifolyatni a rendszerből a legtöbbet..?
Köszi.
Szervoolajat is kellene cserélnem a GTV-ben (2.0 JTS), de lövésem sincs hol kellene leereszteni. Tudja valaki hol lehet kifolyatni a rendszerből a legtöbbet..?
Köszi.
Arnie2014-01-02 17:49:28 // 47070
Köszönöm Srácok! Ma már befújkáltam szilikonnal a váltókar-kulisszát és a bowden végeket is a váltó tetején, mivel se szerszámom, se normális zsírom nincsen, mivel vidéken vagyok még. Már most tök jó lett, de a szilikon miatt biztosan nem fog sokáig tartani, viszont arra magam is rájöttem hogy nem hardware hibáról van szó... :)
Ferke2014-01-02 16:29:55 // 47069
Azon állítani nem tudsz, ha nehezebben jár, akkor az azért van, mert nincs kenése kint annak a kulisszának. Ha az rendbe van téve, akkor könnyen jár bármelyik irányban, és pontos lesz.
ChrisVaughn2014-01-02 16:16:36 // 47068
Üdv!
Tudtok ajánlani valakit aki kicserélné a GT-mben lévő olajgombát? Lehetőleg itt Borsodban, Miskolc, Kbarcika környékén.
Tudtok ajánlani valakit aki kicserélné a GT-mben lévő olajgombát? Lehetőleg itt Borsodban, Miskolc, Kbarcika környékén.
Fairlane2014-01-01 22:30:01 // 47067
Ott lehet állítani is rajta?
Kuplungozás óta valahogy nehezebben jár a bot, mint előtte....
Kuplungozás óta valahogy nehezebben jár a bot, mint előtte....
Hari2014-01-01 22:10:16 // 47066
Na én speciel a Gatest nem szoktam ajánlani !!! ... semmi köze a fogprofilnak (a vez.sz. fog alakjának) a gyárihoz képest!!! ... arról nem is beszélve, hogy sokkal keményebb, és visítósabb !!! (ezt pl. a hosszbordásnál tapasztaltam!)
... de nem egy olyan esetről tudok amikor 10-15 e.km után elszakadt a vezszíj! (Gates)
... és nem a szerelő szaki volt a hunyó! (a kereskedő cég - aki a szíjat értékesítette - fizetett mindent! ... vajon miért?!)
Alfára:
- gyári (ami a Dayco-tól származik!)
- Dayco
- Conti (nem mindig elérhető az adott típushoz!)
(... ez csak az én szerény véleményem!)
... de nem egy olyan esetről tudok amikor 10-15 e.km után elszakadt a vezszíj! (Gates)
... és nem a szerelő szaki volt a hunyó! (a kereskedő cég - aki a szíjat értékesítette - fizetett mindent! ... vajon miért?!)
Alfára:
- gyári (ami a Dayco-tól származik!)
- Dayco
- Conti (nem mindig elérhető az adott típushoz!)
(... ez csak az én szerény véleményem!)
Ferke2014-01-01 21:24:05 // 47065
Ne nyúlj a váltókar kulisszához, nem ott lesz a gond, hanem kint a bowdenek végén, a váltó tetején. Ott szedd szét, takarítsd ki, zsírozd be és jó lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-01 20:43:25 // 47064
mondjuk sok választásuk nem lehet mivel 3 cég gyárt gyári minőségben szíjat a Conti, a Gates meg a Dayco ha csak nem valami kenyait használnak :D
Egyébként bármely neves szett jó nekem semelyikkel sem volt még garis problémám azaz egy gyári feszítővel
Egyébként bármely neves szett jó nekem semelyikkel sem volt még garis problémám azaz egy gyári feszítővel
Kristyon2014-01-01 20:38:34 // 47063
Jut eszembe ott körülötte van egy szivacsszerű valami gondolom zajszűrőnek az is az idő múltával el kezd szét málni és a darabkái lehullanak oda a kulisszához, hozzásegítve a megszorulást azt sem árt kipucolni belőle, én még egy kicsit meg is tépáztam, hogy a későbbiekben se tudjon belehullani...
Kristyon2014-01-01 20:27:11 // 47062
Hari2014-01-01 19:15:19 // 47061
Nem emlékszel rosszul! Kb. 2 éve nem kizárólagos gyári beszállító a DAYCO! ... de közel 30 évig az volt!!!! (előtte meg a Pirelli ... amit bekebelezett a DAYCO)
:)
:)
MiszöszFőnök2014-01-01 19:13:26 // 47060
Ahhha,úgy szoktam,jobb kézzel,érzéssel,de ennek a Rómeónak szükséges a kenés,úgy tűnik.Szóval valaki mesélje el mit hova kell spriccelni?!De most tényleg!
gecsa2014-01-01 18:42:28 // 47059
meg kell dolgozni azért, hogy a megfelelő pozícióban álljon.. :D
MiszöszFőnök2014-01-01 18:34:57 // 47058
Hahhh ugye hogy nem csak én verek fel 2 tojásfehérjét mire megtalálom a sebességeket...
Kristyon2014-01-01 18:22:50 // 47057
Hali!
Nálam csinálta kb egy éve, akkor küldtem neki egy kis kenőolajat, gondolom ami volt ott ilyen szilikon alapú zsír az kiszáradhatott, és már nem volt megfelelő kenése, azóta nem volt ilyen gondom...
Nálam csinálta kb egy éve, akkor küldtem neki egy kis kenőolajat, gondolom ami volt ott ilyen szilikon alapú zsír az kiszáradhatott, és már nem volt megfelelő kenése, azóta nem volt ilyen gondom...
Arnie2014-01-01 18:09:49 // 47056
Sziasztok, tapasztalt már valaki olyat, hogy a váltókar nem áll vissza középre? 2000-es 156-ban 5 fokozatú váltóval. Az az érdekes, hogy függőlegesen érzem hogy húzza a rugó, tehát 1-ből 2-be, vagy 3-ból 4-be gyönyörűen megy a váltás, viszont amikor oldal irányba mozog a váltókar, akkor nehéz megtalálni a pozíciót és a kar ott áll meg, ahol elengedem. (tehát 2-ből 3-ba keresgélni kell a fokozatot) Ahogy lehúztam az előbőrt a karról, nem láttam semmit... (Focusnál tapasztaltam már ilyet, ott eltört a rugó)
donpepe92014-01-01 17:30:24 // 47055
Valaki! még egy kérdésem van a lancia kappa 2.0 20v vezérlésmódosítója ugyanaz-e mint az Alfa ts 1.6-osé és a többi ts-é??
GTPeti2013-12-31 15:55:54 // 47054
Hari, Ofi mesélte nekem múltkor, hogy a gyári szíjakat egy ideje már nem a Dayco gyártja.
(Persze lehet, hogy vmit félreértettem. De határozottan így rémlik.)
(Persze lehet, hogy vmit félreértettem. De határozottan így rémlik.)
LacUS2013-12-31 15:51:07 // 47053
Akkor hát a "dilemma" megoldódott részemről és a járt utat én sem hagyom el, marad a Dayco. Köszi srácok :)
Hari2013-12-31 13:37:42 // 47051
Maximálisan egyet értek veled!!!! '92-óta használok DAYCO szíjakat (99%-ban!) ...és ez idő alatt soha nem volt reklamációs ügyfelem!
... vagy gyári vagy DAYCO !!! ... (ami persze ua.)
Tapasztalatom:
- a Febi, SKF, Bosch vezérműkészletekben szedet-vedet cuccosok vannak! ... mikor honnan tudnak olcsóbban beszerezni! (Találkoztam a mutkor SKF készlettel amibem koreai csapágyak voltak. :( )
... vagy gyári vagy DAYCO !!! ... (ami persze ua.)
Tapasztalatom:
- a Febi, SKF, Bosch vezérműkészletekben szedet-vedet cuccosok vannak! ... mikor honnan tudnak olcsóbban beszerezni! (Találkoztam a mutkor SKF készlettel amibem koreai csapágyak voltak. :( )