egyébként a ~600mA-ból ~500mA-t ugyanazon a biztosítékon lévő fogyasztók adják: féklámpa, elakadásjelző, beltérvilágítás, biztosítéktábla világítás, slusszkulcsnál a jelzőfény, elektromos tükrök és még talán 1-2 valami egyéb.
a slusszkulcsnál lévő 3W-os izzó világított, azt lehúzva (de még a biztosítékot benn hagyva) van ez a ~300mA körüli fogyasztás. Biztosíték nélkül pedig ~120mA.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Belga2010-07-29 23:33:55 // 30944
Belga2010-07-29 23:18:23 // 30943
mi lehet, ami üres biztosítéktáblánál is fogyaszt? gondolom valami ami nem gyárilag került az autóba...
[k i z z o]2010-07-29 22:54:52 // 30942
120mA sok. 10mA alatt kell lennie.
FRC2010-07-29 22:06:29 // 30941
de annál kevesebb már ne legyen mert kihat a gumi kopásra/fogyasztásra is!
Kareszka19842010-07-29 21:16:58 // 30940
most 2,1-re vannak fujva
FRC2010-07-29 21:15:45 // 30939
4.2 a mankó (vékony pótkerék.... ha ültetett az autód akkor talán picivel kellemesebb a puhább gumi.
Kareszka19842010-07-29 20:41:19 // 30938
haho :)
most olvasgatom a kocsi hasnzálati utmutatóját és ott az írja, hogy a guminyomás:
- csökkentett tehernél 2,2 bar
- teljes rakománynál 2,5 bar
- meg valami 4,2bar, amit nem tudtam lefordítani :D
ültetett kocsinál melyik az ideálisabb? 147-esről van szó... 195/65R15 gumikkal, általában 5 emberkével :)
most olvasgatom a kocsi hasnzálati utmutatóját és ott az írja, hogy a guminyomás:
- csökkentett tehernél 2,2 bar
- teljes rakománynál 2,5 bar
- meg valami 4,2bar, amit nem tudtam lefordítani :D
ültetett kocsinál melyik az ideálisabb? 147-esről van szó... 195/65R15 gumikkal, általában 5 emberkével :)
Poló2010-07-29 20:34:32 // 30937
Szia!
Nekem bekapcsolt riasztónál van 5 mA áramfelvétel, kikapcsolt riasztónál 4mA.
Nekem bekapcsolt riasztónál van 5 mA áramfelvétel, kikapcsolt riasztónál 4mA.
mizooo2010-07-29 20:31:19 // 30936
Lehet nem félreváltott hanem ledundizta :D... Autót barátnőt még testvérnek sem :D.. üdv
cortx2010-07-29 19:56:17 // 30935
hali! MA öcsémnek odaadtam a kocsit. jön haza, mondja hogy félreváltott és kurvára kattog a kocsi. kimentem ebíndítottam és tényleg nagyon kattog, de egyenesen a motorból jön a hang :O mitől lehet ez? van valakinek valami ötlete? Üdv
Bilux2010-07-29 18:56:27 // 30934
A kocsit szgéppel! :P
Belga2010-07-29 18:32:56 // 30933
üdv urak!
mekkora a még elfogadható áramfelvétel álló autónál, mindent kikapcsolva?
az új 60Ah-s akksim nem sokáig bírta szusszal...
először kb 600mA-t mértem, kis nyomkeresés után lementem 280mA-re, majd totálisan kiürítve a biztosítéktáblát, most mérek 120mA-t.
az utóbbi kettő akármelyike már jó, vagy inkább tegyem be a bikakábelt? :)
mekkora a még elfogadható áramfelvétel álló autónál, mindent kikapcsolva?
az új 60Ah-s akksim nem sokáig bírta szusszal...
először kb 600mA-t mértem, kis nyomkeresés után lementem 280mA-re, majd totálisan kiürítve a biztosítéktáblát, most mérek 120mA-t.
az utóbbi kettő akármelyike már jó, vagy inkább tegyem be a bikakábelt? :)
mizooo2010-07-29 16:29:43 // 30932
Vagy rosszak a trafók. üdv
Gabi862010-07-28 20:21:15 // 30931
Nem hinném, hogy ez a probléma, mert amikor a kábeleket "megráncigáltuk" akkor 1-2 felkapcsolásnál működött mind a kettő, aztán a bal oldali már nem de a jobb meg igen. Szóval ilyen tök össze vissza működnek. Szeritnem valami kontakt hiba lehet, csak nem tudom, hogy melyik részen.
Dévid2010-07-28 19:56:40 // 30928
166-ot nem ismerem, de nekem ilyet a 156 akkor produkált, amikor a kormánykapcsoló kontakthibás volt, néha eltűnt a tompított, és csak a kormány fel-le be-ki mozgatására jött vissza.
Remélem tudtam segíteni.
Remélem tudtam segíteni.
rémGtv2010-07-28 19:52:38 // 30927
Üdv mindenkinek ! Ma a Gtv-m nagyon nehezen akart elindulni és folyton kijelezte az injektort és gázadásnál mindig fulladozott . Nagy nehezen eltudtam vele indulni megszünt a fulladozás de viszont az injektor visszajelző addig jelzett amíg be nem melegedett a motor . Tipp ?
Gabi862010-07-28 19:03:30 // 30926
Sziasztok!
S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
cyberjani2010-07-28 13:53:18 // 30925
Sziasztok.
164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
Pzk2010-07-27 21:14:26 // 30924
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon.
Pzk2010-07-27 21:13:55 // 30923
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon. Köszi!
bega19862010-07-27 06:59:13 // 30922
Ha a tiédben jó, akkor sztem az enyémben is jó lesz, köszi.
Dévid2010-07-26 18:06:03 // 30921
Garázsomban 156 2.0 TS 1998-as évjárat és 0 280 218 019-es van benne...
De ez nem jelent semmit ugyebár.
De ez nem jelent semmit ugyebár.
bega19862010-07-26 17:19:41 // 30920
Lehet, de nem biztos:)
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
Riki2010-07-26 16:57:47 // 30919
Szia!
Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309
Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309
Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
bega19862010-07-26 16:25:13 // 30918
Tudja valaki melyik LMM kell egy 1998-as 156 2.0 TS-be?
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Kareszka19842010-07-26 14:26:48 // 30916
hmmmm...akkor gáz van, mert nekem 21-es van :(
Tentacle2010-07-26 14:24:58 // 30915
Inkább 16-os.
Kareszka19842010-07-26 14:02:50 // 30914
TS gyertáihoz hanyas kulcsra/kulcsokra van szükség? Mind a nyolc 21mm-es?
bega19862010-07-26 14:01:36 // 30913
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszát, lehet hogy beruházok egy LMM-re...
BADI2010-07-25 22:13:27 // 30912
Sziasztok, kicsit több mint egy hete vettem meg Alfa GT.m, ki kellene cserélnem a xenon izzót, de egyszerűen nem lehet hozzáférni a lámpához a motortérből, arra már rájöttem hogy ki kell szedni a lámpa testet,de nem tudom hogy, esetleg egy kis segítséget kérhetnék valamelyik kollégától? A válaszokat előre is köszönöm!!![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00296/00296396t.png)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00296/00296396t.png)
csocsi2010-07-25 20:53:24 // 30911
Nekem volt hasonló gondom, LMM csere megoldotta.
[k i z z o]2010-07-25 20:42:14 // 30910
Az immo nem húz relét :) Az engedélyezés logikai.
Dévid2010-07-24 21:07:33 // 30908
Tervezem, hogy ott leszek, és beszélünk. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-24 21:05:55 // 30907
No, akkor majd Szegeden találkozunk :-)
Dévid2010-07-24 21:03:13 // 30906
Csütörtökön hoztam el Tőle. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-24 20:50:15 // 30905
Meg kéne nézetni szerelővel :-D
Piritu - 1.000.0002010-07-24 20:45:49 // 30904
az lesz a kérdéses váltási pont :-)
Hari2010-07-24 18:07:42 // 30903
:-) Szeva! (...azthiszem nem fogsz örülni amit irok!) Ezek a hibakódok a keverékképzés hosszasan fennálló problémájára utalnak! A diagnosztika során a müszer ad továbbí tanácsokat, hogy esetleg hól keresendő a hiba! (lamda szonda - multiméter, scop is segíthet; üza. nyomás - nyomás mérő; LM - diag müszer; stb ....)
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Dévid2010-07-24 14:43:47 // 30902
Robbanómotoros, az tuti. :DDDDD
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Stef2010-07-24 14:42:19 // 30901
Valahol olvastam ezeket az értékeket. Sőt azt is állították, hogy álló helyzetben egyáltalán nem aktiválódik a solenoid. Meg kell tenni az autóval kb 200m-t, és utána működik csak. Bár ez lehet a mérést végző egyedi hibája is...
bega19862010-07-24 14:27:20 // 30900
Az lehet, akkor nem tudom mi, de a hangja is teljesen megváltozik 5500 körül
Liquid2010-07-24 14:25:55 // 30899
a tiéd biztos turbospark és ott "kapcsol be" a turbo :))
Dévid2010-07-24 13:43:57 // 30898
Akkor 3500-3700 körül mi az a rántás és megindulás? Ott old ki a kézifékem? :DDDDD
Piritu - 1.000.0002010-07-24 13:40:34 // 30897
az 1,6TS-eimnél 4000-4500 között váltott, a 2,0TS 5000 felett
Stef2010-07-24 13:29:27 // 30896
Szia,
Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
bega19862010-07-24 12:34:03 // 30895
Lemaradt: alfa 156 1998 de végülis a lényeget írtam: 2.0 TS 32301 motorkód
Online tag
3
Vendég3
514