Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Tom122005-07-08 19:25:33 // 6849
Csúcsforgalomban nekem is simán felmegy 90 fölé, de azt mondták a szervizben, hogy az normális.../?/
Paco2005-07-08 19:25:32 // 6848
Azért azt feltételezem mindenkiről, hogy nem ész nélkül esik neki :)
bb182005-07-08 19:22:41 // 6847
ha a lemezek elhajlottak akkor finoman ki lehet öket fésülni csavhuzoval, de nagyon ovatosan.
perdix1552005-07-08 19:19:27 // 6846
Halihó Mesi: Segítek néked: Ua. volt a szitu tavaly... de a hűtő kiszerelése után a nagynyomás nem jött be, mert a lamellák szétmállottak, a langyos kimosás méég ugy ahogy, de nem akartam félmegoldást, inkább 33 ezresért új bele. Ez az igazi megoldás. ezek a hűtők bele nem cserélhetők, újat kell venni, ha már eljött az idő....
wwwSentinelwww2005-07-08 19:08:58 // 6845
Igen igen, én is ezt akartam írni, meg kéne néznem hogy az előző okos tulaj nem e vágta már tönkre ezeket :( a fenébe is.
tom1642005-07-08 19:06:37 // 6844
Azért óvatosan azzal a nagynyomásúval, mert ha a lamellákat elhajtja akkor szarabb lesz mint most. Én levegöpisztollyal fújattam ki az enyémet, döbbenet micsoda kosz/por/döglöttbogár/stb. jött ki.
Paco2005-07-08 18:56:25 // 6843
Ess neki a hűtődnek a nagynyomásúval. Ha nem segíz akkor belül is ki kellene tisztítani, de az szerelős meló.
wwwSentinelwww2005-07-08 17:45:44 // 6842
Skacok, csúcsforgalomban, városban, miután beindul a hűtőventim is, akkor is kúszik felfelé a hőfokom, nem nyomja le. Fűtenem kell hogy ne forrjon fel a vizem. A 90 és 130 fok közötti vonalra is beáll a mutatóm simán, de akkor már parázok nagyon :-))) Mi lehet a gond szerintetek? Kosz?
KKY2005-07-08 15:57:04 // 6841
Neked is jó hétvégét, lassan én is eltűnök innen.
a2005-07-08 15:53:03 // 6840
4-kor "kicsengetnek"... jó 7VGt mindenkinek!
a2005-07-08 15:33:35 // 6839
Hát igen... nem sok olyat tanítottak az egyetemen, amit hasznosítani tudnék... A fősulin még igen. De az egyetemen...
TtK2005-07-08 15:08:52 // 6838
Hát igen, ez az ára annak, hogy utána értelmes dolgokkal foglalkozhass. :))
Szegi2005-07-08 15:07:27 // 6837
Az inhomogén diffegyenletek nekem a tudat-alattimban vannak:)
a2005-07-08 14:58:40 // 6836
Nummatból 3-asom volt :) Szerinted emléxem egyáltalán a fogalmak elnevezéseire? ;DDD
TtK2005-07-08 14:55:48 // 6835
Én már az egyetemen elfelejtettem az ilyesmit. Emlékszem negyedévben az egyik lelkes gyakvezér feladott egy kisZH példát, amihez egy inhomogén differenciálegyenletet kellett volna megoldani. Nagyon meg volt lepve, mikor a tankörből senkinek sem sikerült. :))
KKY2005-07-08 14:55:19 // 6834
Nem tudom, de korábban volt olyan hogy az ülés alatti csatlakozó széthúzása miatti hibajelzést simán kiütötték. Most egyértelműen azt mondta a szerelő, hogy ezt nem tudja törölni.
GTVili2005-07-08 14:53:05 // 6833
OK!...kereslek ha aktuális.....
Szegi2005-07-08 14:42:58 // 6832
Én sem integrálom hülyére magam mostanában:)
a2005-07-08 14:29:48 // 6831
Szerinted miért akarom elfelejteni? Amúgy 1-et: matematikai logika és gráfelmélet (diszkrét matek)
Szegi2005-07-08 14:17:31 // 6830
És ebből mit használsz az életben?
Szegi2005-07-08 14:15:51 // 6829
A légzsák-indítós ember:))) Mifelénk van ilyen. Amúgy biztos,hogy az indító? Nem csak valamelyik csati szaraxik?(Nekem volt ilyen)
a2005-07-08 14:13:58 // 6828
Fősulin: 3 félév matematika -> 3 vizsga + szigo 1 félév valszám és matstat -> vizsga Egyetem: 2 félév diszkrét matek -> 2 vizsga 2 félév analízis -> 2 vizsga + szigo 1 félév valszám és matstat -> 1 vizsga 1 félév információelmélet -> vizsga 1 félév numerikus matematika -> vizsga 1 félév operációkutatás -> vizsga Szóval elmondhatom, hogy már utálom a matekot :)))
KKY2005-07-08 13:58:16 // 6827
És ezt ki tudja megoldani.
Szegi2005-07-08 13:55:52 // 6826
A szoftvert kell átírni a vezérlőben.
TtK2005-07-08 13:53:18 // 6825
Hova jártál te? :)) Nekem összesen 3 félév matek volt (a végén szigorlat) plusz egy év valszám, hogy senki se gondolhassa, hogy megszabadult a matek tanszéktől. :)
a2005-07-08 12:44:11 // 6824
20 az ára, ha működik. Ki kell próbálni, mivel bontott. Ha nem jó, visszaadod, és én visszaadom az árát.
a2005-07-08 12:43:29 // 6823
lehet... elvileg infót tanultam, de igyexem elfelejteni ezeket a dolgokat, a matekkal párban :))) Épp a múltkor számoltam utána, hogy összességében 12 félév matekot hallgattam, és 2 szigo + 12 vizsga volt belőle. Elektró+digitből is hasonló...
GTVili2005-07-08 12:20:30 // 6822
szia sn!nekem lehet hogy kell majd.....GTV-hez......levettem az akksit..azóta világít a sofőroldali lámpája.......?
TtK2005-07-08 12:14:26 // 6821
Gondolom a gyorsulásérzékelők elég kényes alkatrészek. Ezen kívül a szokásos lehet: túláram/túlfeszültség, elkók kiszáradnak/kifolynak.
a2005-07-08 12:08:35 // 6820
Nem tudom... Ez egy alumínium házban elhelyezett, csatlakozó(k)on keresztül kivezetett nyák lapra helyezett elektronika. Általában ki is van öntve műgyantával. Bár ami most nálam van bontott, az nincs kiöntve, de szét nem szedtem. Hogy mitől megy szét, azt nem tudom. Arra talán az ampervadász mesterek tudnak okosat mondani :)
KKY2005-07-08 12:03:11 // 6819
Egyébként ez mitől tud elromlani, ill. mi hibásodik meg benne? Lehet , hogy hülye a kérdés, de az elektronika igen gyenge oldalam.
a2005-07-08 12:01:17 // 6818
Háááát.... nekem csak 2 légzsákoshoz való van bontva, a 4 légzsákoshoz már 3-at is el tudtam volna adni...
KKY2005-07-08 12:00:05 // 6817
Esetleg valami bontott alkatrész?
a2005-07-08 11:54:50 // 6816
Le kell ragasztani a lámpát szigszalaggal :) Komolyra fordítva: próbáld meg töröltetni egy hónap múlva. Ha nem sikerül, akkor tényleg nem segít más...
KKY2005-07-08 11:48:50 // 6815
Sziasztok! SOS 1998-as 4 légzsákos 156-on légzsák hiba jelzés történt. (AZ akkumulátor le volt véve) A miskolci fiat szervízbe feltették computerre és a jelzés jött, hogy légzsákvezérlő elektronika a hibás. A gép nem tudta a hibaüzenetet törölni, ezért a szerelő szerint cserélni kell a vezérlőt. Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy csere nélkül megoldható legyen a probléma?
a2005-07-08 10:53:59 // 6814
Ja bocsi... aszittem V6Turbo... 2,0 TS-nél ez tuti LMM... De ne vedd meg a gyárit, ha kiderül, hogy az a rossz! Meg kell nézni a gyári típusszámot, és el kell kezdeni keresgélni a gyártónál, a típusszám alapján. Elvileg a típusszám 2 fő részből áll: számsor + betű A számsor azonosítja az LMM fajtáját, elvileg az azonos számú LMM-ek azonos belsővel vannak, azonos jelet is adnak. A betű azonosítja a foglalatot. Meg kell keresni azt a foglalat típust, amit bele lehet faragni a te aljzatodba. Egy műanyagot kell farigcsálni. Pl: a gól vr6 LMM-je megegyezik a 166 3,0 V6 24v LMM-jével, csak a foglalatban van különbség, ami könnyen átalakítható. A 166-é valami 70-80k, a gófé 25.
kertecs2005-07-08 10:26:27 // 6813
Félreérthettél valamit, Atec-nek 2.0 TS 156-ja van. Mint a Te korábbi géped!
a2005-07-08 10:22:07 // 6812
Turbósnál a lambda nem csinál ilyet. Az csak kormol, meg zabál.
a2005-07-08 10:20:07 // 6811
Nem füstöl? A turbó csövei nem engedik el a nyomást? Az intercooler nem lukas? Ha ezekre nem a válasz, akkor a turbó valószínűleg ok. Lehet beteg a légtömegmérő is, az is ilyesmit csinál. Nem 4 vagy 5 hengerezik? Mert akkor lehet gyújtás is. És akkor komolyabbról ne beszéljünk, azt nem hinném. Az nem egyik napról a másikra jön elő.
2005-07-08 06:43:24 // 6810
Főleg ha a lábadra fújja .... később még bajod is lehet belőle.
2005-07-08 06:41:03 // 6809
Tipikusan LMM hibára jellemző tünetek amiket írsz. Lehet még lambda szonda vagy esetleg mindkettő. Nekem volt már mindegyik (Bosch monnyon le!), csere oszt hagy szóljon. Ha már cseréled nézesd meg az alapjárati motort is. :) Egy extrem eset még lehet, katalizátorod összeomlott. Nem csörgött előtte? Mikor nekem össze esett 110km/h-nál többet nem akart menni a vas és köhögött rendesen. Képzeld el, hogy milyen kockásan lehet autózni ilyen tünetekkel egy Selespeed-el. :(
2005-07-08 06:31:54 // 6808
4-6 fok az jó. Nálam ez 6,5 fok, attól függően mennyire van bedugva a hőmérő. A -1 az sok olyat már nem szabadna befúnia, +3 fok alatt be sem kapcsol a jegesedés miatt.
Vega2005-07-08 01:27:34 // 6807
bazz, hat nem elirtam? szurkoljatok, hogy JO!!!!!!!! legyen :))))
Vega2005-07-08 01:22:27 // 6806
Biztos megint a szokasos legmennyiseg vagy legtomegmero...kinek ,hogy tetszik! Huzdd le a stekkert es probald ki ugy az autot! Ilyenkor beallit egy kozeperteket , tehat sokat fog fogyasztani es nem is adja le az eloirt teljesitmenyt de kozel annyit fog produkalni. Tehat ha igy sem harap ugy az auto mint szokott akkor nagy valoszinuseggel mashol lesz a problema! En is lehuztam de nekem nem valtozott tehat nem attol genge also fordulaton es hat felulul is a moci! Plane ,hoyg szamosiek kiolvastattak es hibatlan!!! Holnap megyek megnezetem a hengernyomast! Nagy a gyanum ,hogy az lesz a ludas....szurkoljatok ne ,hogy JO!!!!!!!! legyen...inkabb keresgelem tovabb a hibat...de nincs kedvem egy motorgeneralhoz!!!
Jogerős2005-07-08 00:05:08 // 6805
Hát pedig ezt a saját szememmel láttam a hőmérőn. Esetleg abban benne vagyok, hogy nem jól mért:-) A lényeg hogy király hideget csinál, a többi engem nem is annyirra izgat mostmár, hogy így megnyugtatódtam.
Thomika2005-07-07 23:45:59 // 6804
Ezt csak azért mondom,mert én 5-6 fokról tudok, ami önmagában is elég hideg!!
Thomika2005-07-07 23:45:07 // 6803
holnap kérdezd SN-t, pont ugyenilyen gépe volt...
Thomika2005-07-07 23:42:13 // 6802
Vedd úgy ,hgoy megvagy nyugtatva! De klímának akkor sem kéne -1 fokot nyomnia!!!! Az baromi kevésnek tűnik! fizikailag nemtom hogy tud ilyet??!!Ahhoz nagyon erős kompresszor kéne...
Atek2005-07-07 23:38:10 // 6801
Sziasztok! Hidegen inditom a gépet elindul, de ha odalépek neki csak tortyog abszolut nem pörög fel. Ha újraindítom és egyből gázt adok akkor felpörög de torgyog ha alacsonyfordulatról lépek oda neki. Melegen sem úgy megy ahogy kéne, mintha 4000-né elfogyna az erő, 3000-nél is elmarad a rántás, amikor meg eléri a 4000-et mégjobban elgyengül. Valakinek valami tipp?
Thomika2005-07-07 23:37:21 // 6800
Vazz, nem mélyhűtő kompresszort kellett volna beszereltetned!! :PPPPPP
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak