Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Balage2005-06-20 19:18:45 // 6199
Akkor itt az én számításom saját tapasztalat alapján: 10.000 HUF anyaggal, szereléssel együtt. Pöcök, mondom, hogy keresd meg a S. Csabit!!! Na szóval: Ha a javítókészlet 20e km-t bír, akkor 5×10000 HUF = 50K HUF Mivel azonban az új sem bír ki többet, mint eddig, ezért 100e km alatt az is megeszik 2 darabot. Vagyis: 2× 50K HUF = 100K HUF Tehát megéri.... Nekem mindenképp!!!
admirális2005-06-20 19:14:42 // 6198
"sufni autoszerelo muhelyekben is siman kicserelik!" Hát nem tudom, ezt mire alapozod, de egy nagon spéci szerszám kell a vez.tengelyek behangolására. Én eddig kikérdeztem pár szerelőt, és csak csóválták a fejüket. Ráadásul az én kocsim napokig állt egy műhelyben, ahol csak akkor jöttek rá a turpisságra, miután szétszedték, és fingjuk nem volt róla, hogy hogy rakják össze. Szóval érdemes azért előtte kérdezősködni.
perdix1552005-06-20 19:14:37 // 6197
Bandi: Nagyon szépen köszönöm a segíTSégedet! Egyenlőre szétbontjuk, és majd meglátjuk mit lehet elkövetni vele. Ha ez megvan, akkor majd üzenek neked. Köszönöm még1 szer.
Vega2005-06-20 19:08:01 // 6196
emlekeim szerint 15e a munkadij....de lehet ,hogy az uj cserejere ertettek! de azt hiszem nincs jelentosege! 5*15 + 5*2 = 85 rugesz felujitva vagy 50+ 15 = 65 rugesz ujjal... de ha engem kerdeztek szerintem a felujito szett is tokeletes...es igenis el lehet vele menni nem is keveset...es a sufni autoszerelo muhelyekben is siman kicserelik! en tuti felujitani fogom...97 e ora szerint...ami szerintem joval tobb...5-10 mp-ig hallani inditas utan..aztan megszunik a hangja....tehat panaszra nem lehet okom...elmeletileg cserelve meg nem volt...szamosinal a srac mondta aki atnezte a kocsit!!!!! ezek szerint megiscsak elmegy 100e-t az a szar ha nagyon muszaj!!!
admirális2005-06-20 19:05:59 // 6195
Ez nem ilyen egyszerű! Számítsad a szerelés díját is, és máris közel azonos árra jön ki. Egyébként azt mondják, hogy vadi új vez.módból CSAK LAnciát szabad venni.
Wickey2005-06-20 19:01:59 // 6194
ésakkor mivan? 20ezrenként kétezer, vagy 100ezrenként ötvenezer? Nehogy már ne érje meg a módosító, még akkor is ha évente szét kell szedni.
zee2005-06-20 18:19:41 // 6193
Az biztos...
zee2005-06-20 18:19:05 // 6192
Ennek nem nagyon örülnék,mármint motor szétszedésnek.Ne ijesztgess!!Remélem nem így lesz!
András bácsi2005-06-20 18:17:45 // 6191
Mondjuk a munkadíj meg fordított...
zee2005-06-20 18:17:24 // 6190
ePER-t még nem láttam ezért fogalmam sincs.Asszem az a DVD-s verzió,gondolom több minden van benne.
zee2005-06-20 18:16:21 // 6189
Nekem az a bajom hogy hangja van a vezérlésmódosítómnak+kicsit nagy a fogyasztásom is.Azt mondták ettől még lehet lambdaszonda baja is.Na akkor melyik?Vezérlésmódosítóhoz felújító 1150HUF,lambdaszonda 25000HUF.Inkább legyen az első! :((
veteranviking2005-06-20 17:48:12 // 6188
Fordítva,amikor megcsinálták lejjebb ment. Pedig semmi máshoz nem lett nyúlva:)
Stee1462005-06-20 17:34:53 // 6187
Nem vagyok szaki de erosen ketlem, hogy egy uj vezmod 100e Km-t kibirna. Esetleg a felet! (vagy meg annyit se) :)
András bácsi2005-06-20 17:17:30 // 6186
Perdix! Van egy ventilátorom, bár annak idején azért cseréltem le, mert sírt a csapágya. Ha gondolod és hajlandóvagy kicsit foglalkozni vele, viheted.
Gordon2005-06-20 16:51:27 // 6185
Ja és a fékbetétek tök, jók meg az érzékelő is! :-)
Gordon2005-06-20 16:50:49 // 6184
Mi a különbség a Ricambi és a ePER között?
Gordon2005-06-20 16:46:06 // 6183
Van valakinek a vez.mód javító szettel kapcsolatban tapasztalata? Eddig egyetlen szerelő sem ajánlotta! Konkrétan kb. 20ezer km-t bír ki, állítólag, míg az új vez.mód 100ezret. Állítólag a Lancia vez.mód a nyerő.
Gordon2005-06-20 16:42:21 // 6182
OKULÁSKÉNT!!! Ha megáll a kocsi érdemes 2-3 sec.-et várni, mivel az elektronika (álltílag a légzsáké) még mozgást érzékel??? Viszont ha kivárja az ember a 2-3 sec-et akkor valóban nem jön fel a már említett jelzés! Mindez azért is furcsa, mert a kocsi már áll, de valamiért kell a rendszernek az a kis idő, különben mindig bejelez! Röhej!
TtK2005-06-20 15:15:10 // 6181
Vagy 7,2? Teljesen belekavarodtam..:)
TtK2005-06-20 15:13:28 // 6180
Izé, 28,8 :)
TtK2005-06-20 15:12:57 // 6179
Ezexerint 14,4 fog van a fogaskeréken.. :))))
a2005-06-20 15:04:24 // 6178
Mármint fél fogaskerék fokot :))) Nem szögfokot :)))))))
TtK2005-06-20 15:01:10 // 6177
25 fokot fordít. És nem folyamatosan, hanem csak két állapota van.
a2005-06-20 14:40:25 // 6176
Vezmódos téma: ha amiatt megy fel a fogyid, az már régen rossz... Akkor komplett motort kell borítani... Ha jól tudom, a vezmód 1*fél fokot "fokolja el" a szívóoldali tengelyt, fordulatszám függvényében.
perdix1552005-06-20 14:33:11 // 6175
Úgy értettem ha van vkinek ventillátor motorja, akkor az jól jönne, ha ninTS megyek a bontóba.
Scott2005-06-20 14:28:29 // 6174
" Vagy ha vkinek van az még jobb lenne. 155 1.8TS 8V 1994. " Nem értelek, a ventillátor miatt akarsz venni egy másik 94-es 155-t ?? :PPPP
perdix1552005-06-20 14:18:19 // 6173
Na gyerekek! Rám jár a rúd! 2 napja meghúzták az autót, mehetek fényezőhőz. Ma meg beállt a ventillátor motor.... Vki tudja mennyi újonnan? és mennyi a bontóba???? Vagy ha vkinek van az még jobb lenne. 155 1.8TS 8V 1994.
Thomika2005-06-20 12:54:42 // 6172
Srácok! Nem tudok véletlenül egy jó autófinanszírozó céget? olyat,aki nem akarja még a gatyámat is zálogba?? és megfinanszíroz egy 13 éves autót? Gyorsan kéne a help Fiúk, ezen múlik hétvégére lesz -e új autóm! THx T.
swan2005-06-20 12:23:23 // 6171
Ezt fejtsd ki bővebben légyszíves! Úgy, hogy mi normál elektromossághoz nem értő emberek is megértrsük.
zee2005-06-19 23:08:38 // 6170
Nekem sem fájt kevesebbe.Bocsi.Én nem akarok lehúzni senkit.Az nem az én műfajom.
Vega2005-06-19 23:07:27 // 6169
thx! jo pap is holtig tanul! :)
Paco2005-06-19 23:05:41 // 6168
Köszönöm akkor én nem kérek. Egy nyers CD-t mondjuk hajlandó lettem volna beáldozni érte. A jelenlegiért sem adtam többet és másik sem nekem amikor "biztonsági másolat" készült.
zee2005-06-19 22:58:09 // 6167
Rendeléseket a Ricambi CD-vel kapcsolatban az oldalamra.1KHUF az ára. Utánvéttel megoldható.
toto2005-06-19 22:23:01 // 6166
Szia! Nem volt semmi elöjele (olajfogyi,vagy más...) kb 3000-et mentem nagy szervíz után (vez.mod. csere,szíj cserék,feszítök,olaj....meg minden ami ezzel jár)!! Meghajtás ,az lehet!Nem szoktam figyelni ,amig jólesik neki és nem panaszkodik.... :)) De azért volt ennek jó oldala is, csendesebb lett a moci!! A remus kipufogó végröl kiderült ,hogy komplett dob :)) Egyébként a kifolyt olajról még a betonon is meglehetett mondani , hogy friss!!!(Szép sárga volt!)
perdix1552005-06-19 22:15:04 // 6165
BG: Részvétem, nem semmi, hogy mindkét vassal bajok vannak. Visszafogod sírni a 155-öt!!!.)))))))))DDDDDD
raga2005-06-19 22:08:37 // 6164
1es 3as szinkrondob meg a szinkron...párja(nemtudom a nevét), meg valamilyen tengely meg alátét, meg a 3as szinkronvillába volt egy 1.5 mm es bemaródás aminek nem kellett volna lennie meg bolygofogaskerék.
raga2005-06-19 22:06:07 // 6163
Ez a 40 rugó a munkadíj. Csak hátsó keresztlengökarok.
raga2005-06-19 22:05:14 // 6162
Vezmód: Fordulatszám függvényében az olajnyomás segítségével elforgatja a vezérmütengelyt, így a szívószelepek korábban nyitnak nagyobb fordulaton, biztosítva a megfelelö mennyiségü benzin-levegö bejutását a motorba, aminek egyre kevesebb ideje lenne így nem töltödne elég be, amitöl ügye gyengülne. :) Bocs. Tehát ezért van az hogy TS-nek 5000felett is van rendesen tartaléka. A JTS ugyanezt eljátsza a kipuffogó oldalon is. Annak is ilyen gyengus módósítói vannak?
Bg.2005-06-19 22:04:32 // 6161
Nem rossz. Mi volt a hibája? Gondolom a futóművön nem volt sok meló, mivel egy komolyabb alkatrész annyiba kerül, mint az egész javítás. Viszont ha lehet, nem szeretnék 5 napot várni.
raga2005-06-19 21:57:20 // 6160
Levétel, szétszedés, alkatrészrendel, összerakás, felrakás, 5nap + volt némi futómü javítás + kuplungcsere 40rugó. Aztán rá 1 hétre elszakadt az 1ik váltóbowden és csak 2esem volt, még jó hogy 3km-re voltam, xal azt is kellett volna rögtön cserélni mert 6.5év + szorosabb volt néhány fokozat amig nem járodott be, most már ok és a bowden után meg föleg olyan vajprecíz a váltó mint az új. Lekopogom... remélem most már nem kell sok évig piszkálni. :)
Bg.2005-06-19 21:43:49 // 6159
Mennyi idő és kb nyennyi pénz? Gondolom, ők szedték le is...
Bg.2005-06-19 21:41:16 // 6158
Dráma a 156SW_vel Egy fonyodi út után néztem az olajszintet. Épp a minimumon volt. A gond csak az hogy ez annyit jeletett, hogy kb 1/1000km-es votl az olaj fogyasztásom... Még a héten szétkapjuk, hogy kiderüljön szelepszárszimering, vagy gyűrű. ui.: Most épp ettől sem vagyok elragadtatva. Mind két autó viszonlag fiatal és nagyobb javítás előtt áll... Most azon kell sakkozni, hogy melyik beteg épp járóképes.
Vega2005-06-19 21:38:38 // 6157
nekem nem szar...legalabbis az elso 5-10 mp lehet csak hallani....aszem ez meg a "nem szar" kategorid :))) A kerdes csak az ,hogy mi a turo is valojaban ez a hires neves vez.modosito!
raga2005-06-19 21:37:35 // 6156
Nekem DCS rendbe rakta a váltómat.
veteranviking2005-06-19 21:30:00 // 6155
Ha kicserélted a sz@r vezmod.-ot a fogyasztásod is lejjebb fog menni:)
Bg.2005-06-19 21:25:07 // 6154
Dráma a 146-tal. Lassal CGO nyomdakaiba lépünk. Korábban is volt párszor, hogy néha nehezen lehett a váltót, fokozatba kapcsolni. Elmentünk kis családdal Orfűre (Pécs mellett) és vissza. Vissza felé az utolsó 10-20 km-be mindeféle zajokkal lepett meg a váltó. Nehezen vette a fokozatokat, csak a 3-as volt csendes, vagy az üres fokozat kuplunggal. Egyre lassabban hajtottam, a végén már csak 30-40 -nel, de addigra pedig mindig kidobálta a 3-ast. Lacival megnéztük, hát elment az olaj a váltóból - szépen lassan csendben... Feltöltöttük. A zajok teljesen metszüntek, de a 3-as fogaskerekek nem bocsájtottak meg. Váltó szétborítás következik:(( Állítólag van valami specialista Érden aki csak váltóval foglalkozik, csak szatyorban oda kell vinni a cuccot. Ismeri valaki? ui.: egy öt éves autótól 80e km előtt, egy kicsit durva szerintem.
András bácsi2005-06-19 18:41:00 // 6153
Szerintem az olaj is tágul a hőmérséklet növekedésével. Egyébként a túltöltött olaj magas fordulaton szét tudja nyomni a szimmeringet. Azt mondjuk meg tudod nézni, honnan folyik, a friss olaj azért elég jól látható a motoron.
Vega2005-06-19 18:15:13 // 6152
Hasonlo miatt faj most az en fejem is...a kollega ami cserelte az olajat, tultoltotte...szent meggyozodese ,hogy hidegen a felso nivo folott kell lennie fel centivel az olajnak...ami melegen valoban felso jelolesre visszakuszik...de azota olajfolyasom van...melegen egy 5 cm-es foltot hagyok ott mindenhol..akkor ugye hig az olaj...csepeg egy kicsit...aztan meghul..akkor mar nem...csak felek ,hogy a szimeringeknel nyomja ki az olajat...aztan en is igy jarok... Azt mondjak BP kutakon leszivjak...majd benezek egyre...jobbat nem tudok!
Apacs2005-06-19 17:56:44 // 6151
Húha egy ilyennek én is örülnék! Meg tudnánk beszélni?
András bácsi2005-06-19 17:56:37 // 6150
Akkor azért már korábban is volt motorolaj-fogyásod? Avagy kissé meghajtottad a kút előtt a gépet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak