Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Paco2005-06-19 14:32:09 // 6142
Nem ismeri. Már a 39 sem. Illetve 75 asszem még van benne de 90 nincs :(
Robi2005-06-19 14:27:21 // 6141
Ez a régebbi Alfákat is ismeri? Pl 75-ös vagy neadjisten 90-es? :) Mert akkor én is beneveznék egyre, ha nem vagyok pofátlan. :)
zee2005-06-19 14:22:36 // 6140
Nemrég rendelte a főnököm,tőle van.Persze lehet másolni ha gondolod!
Paco2005-06-19 14:20:27 // 6139
Hehe, honnan van neked ver46-os Ricambid? Lehet róla biztonsági másolatot készíteni? nekem csak ver39 van..... :)
Szilárd2005-06-19 12:45:46 // 6137
Tudtommal nincsen benne.
--2005-06-19 10:41:16 // 6136
Cserélt már valaki üzemanyagszűrőt 156 2.0 TS-ben? Hol lehet?
Gordon2005-06-19 07:06:35 // 6135
Jó kérdés, nekem is 20-án dől el, remélem Szamosi otthon van a temában, mert ha lehet nem akarok 52pénzt fizetni egy új vez.mód -ért csak ha már nincs más megoldás.
Apacs2005-06-18 22:12:25 // 6134
És tudsz valami szeelőt Bp. környékén aki tuti és ért hozzá?
Saughassy2005-06-18 20:56:23 // 6133
Hát a gyári színkód az egy dolog. De közben a nap és a környezeti hatások dolgoznak rajta. Ezért az igazán profi helyeken finomhangolják a gyári kotyvalékot.
perdix1552005-06-18 19:43:07 // 6132
Nekem 146 a kod, legalabb is ha jól emléxem, azt írod, hogy a 130-as színkódon belül még van 40 árnyalat??? Akkor minek a színkód???
veteranviking2005-06-18 19:37:45 // 6131
Nekem is ezt mondták,Fiat Coupé vezmódot hozattam:))
FRC2005-06-18 17:03:16 // 6130
Nekem egy alfa buzi szaki mondta aki ausztriában szerelő, hogy ha vez módosítót kell cserélni akkor a Fiat Cupe-t kell belerakni... jobban bírja mint az Alfa vagy a Lancia-é!
granturismo2005-06-18 16:48:09 // 6129
Ha valóban ugyanolyan árnyalatot szeretnél, mint amilyen a Te autód színe akkor kevés lesz a színkód, legjobb ha napos időben lemosott autóval mész a festékeshez és ott a színkódokat hozzánézik az autó színéhez és úgy válaszzák ki a megfelelő árnyalatot. Nekem rosso (130) a színkódom, de azon belül is van kb. 40 árnyalat. Annál bosszantóbb nincs mikor egy árnyalattal elüt a javított rész a többitől.
Gordon2005-06-18 16:42:01 // 6128
Elaforgnál vez.mód javító készlet 1000HUF! Csak nekem még nem tudom kell e, mert szerintük van olyan vez.mód. amit sajna nem lehet ezzel a készlettel javítani, de ők viszont olyan vez.mód-ot árulnak amit lehet, tehát sajnos a legrosszabb esetben új vez.mód 52pénz utána meg lehet készlettel javítani.
Gordon2005-06-18 16:39:38 // 6127
Igen nekem ott van, hogy nero meg valami szám!
Apacs2005-06-18 15:56:32 // 6126
Ki csinálja a vez mód felújítást? Készletet tudtál szerezni? Ezt egyébként nekem is csinálja.....érdekelne a full story! Elöre is köszi!
perdix1552005-06-18 15:06:30 // 6125
Most ahogy mondod: a csomagtartótető beljesén ott van 1 lapoTSka: 146-os szám van ráírva: Akkor az lehet az????
Gordon2005-06-18 14:23:01 // 6124
Nekem hátul a csomagtartó tető belsején fel van jegyezve a színkód egy gyári táblán. Vagy ott, vagy a motorház fedélen, vagy valahol a motortérben tuti ott van neked is a lapocska...
perdix1552005-06-18 14:07:43 // 6123
Ide is beírom: hátha tudtok segíteni:Hahó! Cartársak!!!! SegíTSég kellene!!!!!!
Ma meghúzták a kiTSikémet!!!!
Vmi offos baromállat a lökösével 3 TSíkot húzott bele a jobb oldalába a vasnak. Fényeztetni kellene: Arra lennék kivánTSi, hogy a metál-gyöngyház bordó festéknek mi a gyári színkódja?????
Írjátok meg ha vki tudja!!!!!
Saughassy2005-06-18 13:58:02 // 6122
Részvétem, azért a lelkesedés ne hagyjon el. Ez sajna mindig benne a pakliban, bar az igazat megvallva nem is hallottam meg ilyet JTDktol. :(
Béci Ɨ|ѯ2005-06-18 12:53:10 // 6121
SOS mindenki! Szétment a kocsinkban a motor! Elment a vezérműtengely, kiütötte a blokk oldalát, stb. 80ezer km volt a motorban- 166. 2,4 JTD... A szerelőm szerint motorcsere. Tud valaki segíteni?
Don Gombóc2005-06-18 08:56:26 // 6120
Az sok Bandi! Annak kellene 9 lityinek lenni.
Tom122005-06-17 23:11:13 // 6119
Köszönöm a jótanácsokat! Egyszer leugrott indításkor, se kép, se hang, aztán egy réz lemez megoldotta... Ma volt kb. 250 km, /egyelőre/ minden rendben :)
tom1642005-06-17 20:42:54 // 6118
A szívószelepek vez.tengelyének a végén.
veteranviking2005-06-17 20:38:04 // 6117
Valamelyik vez tengely végén van.
Gordon2005-06-17 20:35:49 // 6116
A cuccot hol találom a kocsi rajzán, gondolom a motor körül, de hol???
veteranviking2005-06-17 20:32:03 // 6115
Sajnos az előző cserénél megvezettek(átb@sztak),most én magam jártam a vemod. után 36.700 Huf.Ettöl olcsóbbat nem találtam(gyári csomiban).
Balage2005-06-17 20:28:42 // 6114
Az eredeti kb. 50k HUF, érdemes a Lancia 5 hengeresét venni.
Létezik javítókészlet, ami az elnyúlt rugókat tartalmazza, ez kb. 2000 FUF.
Nekem is javítókészlet lett a megoldás, néhány hete csináltattam 10.000 HUF munka+anyag.
Bár ez pécsi ár.
Gordon2005-06-17 20:26:10 // 6113
ePER-ben hol találom, control modification vagy ????
Gordon2005-06-17 20:25:06 // 6112
És mennyi egy ilyen alkatrész, új?
veteranviking2005-06-17 20:21:33 // 6111
Így kezdődik sajnos a vezmod. kinyúlása,később majd napközben a hosszabb állások után is jön a "diesel hang":-(
Gordon2005-06-17 20:17:46 // 6110
Nekem csak a reggeli első indításkor csinálja utána egész nap semmi. Megy minden normálisan. Semmi dízeles hang.
zee2005-06-17 20:02:26 // 6109
Nem lehet véletlenül vezérlésmódosító?
Az enyém ugyanezt csinálja.Most intézem hozzá a felújítót.
Gordon2005-06-17 19:55:19 // 6108
A következő furcsaságot tapasztalom (csak télen, meg most ebben a melegben).
Berakom a kulcsot elforgatom, ugye kiírja check active, majd indítok amikor eltűnik a felirat, ekkor (de csak reggel az első indításkor) elindula motor majd amíg a kijelző ki nem írja hogy check ok addig előfordul, hogy dízelesé válik a kocsi hangja!? EZ MI? Amint a CHECH OK megjelenik abbahagyja.
Balage2005-06-17 18:11:24 // 6107
Ja a motor.
1.6 TS, 2000 évjárat. 65e km, olajcsere, és fojtószelep-ház takarítás után.
Balage2005-06-17 18:10:45 // 6106
Car-társak!
Az alábbi problémával küszködök:
hideg motornál indításkor bár azonnal indul a gép, mégis visszaesik a fordulatszám kb. 5-600 körül, majd egyszerüen lehörög. Ha egy kicsit rálépek a gázra, kb 1500-ig, akkor továbblendül a "holtponton".
Ha újraindítom és akkor már minden rendben, nincs ingadozás.
Onnantól kezdve nincs gond, nem ingadozik az alapjárat.
Üzemmeleg állapotban nincs ilyen gond.
Sőt ha a külső hőmérséklet is alacsony, akkor az automata szivató miatt a probléma nem jelentkezik.
Előre is köszi.
tom1642005-06-17 16:36:48 // 6105
Nekem 3 éve van benne 74-es aksi, valami brutál amperszámmal! Azt mondta a muki, hogy dízelbe való, annál jobb mondom, legalább nem kell szaroznom vele, úgyis "csillaggarázsos" a gép.
Paco2005-06-17 08:41:45 // 6104
Nézd meg a generátor cimkéjét. Az hogy nekem a 66 AH-s akksihoz 80-as generátor van benne az nem azt jelenti, hogy neked is. :) Lehet hogy a tiédet eleve 96-ossal szerelték.
Paco2005-06-17 08:39:42 // 6103
Rezet semmiképp... Gondold csak át egy kicsit. Ólom csatlakozó-rézlemez-ólom tüske. Szerinted? :-P
BF1562005-06-17 08:35:11 // 6102
Cserélj csatlakozót vagy tegyél alá ezüst v arany v réz lemezt!
FRC2005-06-17 08:34:06 // 6101
lehet, hogy neked van igazad, nekem a 164 2.0TS ben is 110A aksim van több mint 2 éve. és a generátor "hál ist."-nek nem purcant ki. előtte 97A aksi volt benne, peddig 70A van előírva úgy tudom.... (csomagtartóban van az eredetileg a heje)
Paco2005-06-17 08:20:25 // 6100
Ez így nem teljesen igaz..... A generátornak igenis van fogalma róla. ha nem is úgy mint ahogy azt a normál elektromossághoz nem értő ember elképzeli. Ha túl nagy akksit teszel bele akkor bizony a generátort is cserélned kell egy nagyobb teljesítményűre, különben neki kakukk. Persze a 60 helyett 72 v.74 az nem vészes tétel, elvileg a generátor 80-as. Szóval benne maradhat az az aksi, de ennél nagyobbat, mondjuk 90-100-ast már ne nagyon tegyen bele.
Kezdő vagánycsávók követik el rendszeresen azt a hibát, hogy bemegy a "nagy zene," majd csodálkoznak, hogy az akksi heteken belül kifexik. Nem bírja az akksi! felkiáltással beletolják a kétszer akkora kapacitásút majd fél év múlva kettéáll a fülök a generátorcsere miatt.... :)
Érdekes, és szerintem nagyon hasznos. Pl. nekem azt mondták a boltba, hogy a 156 2.0 TS-ben nincs olajhűtő tehát az nem lehet lyukas. Közbe mégis. A Compact98 simán mutatta. Abban a boltban sem vásárolok többet. :(
Egyébként szerelési segédletnek sem rossz, ha valamit szétszedtél és megmaradt egy vödör csavarod a segítségedre lehet. :)
Szerintem cseréld le a csatit egy megfelelőre. Gond nem igen lehet belőle ugyanis a generátornak fogalma sincs arról mekkora aksit tölt.
Tom122005-06-16 23:35:42 // 6097
Ma az egyik pillanatról a másikra cserben hagyott az akkum. Rögtön Doktore cartárs esete jutott eszembe... Persze a "legjobbkor" jött nálam is. Fél óra alatt kellett kerítenem helyette másikat /kb. 19.30-kor történt/, mert még nem volt vége a mai programnak. A 2.0 TS-be "papír szerint" 60 Ah-s kéne, de az persze nem volt... Akkor láttam meg egy "zselés" Bosch-t, aminek az oldalán az összes ma futó Alfa fel volt sorolva... Betettem azt, csak ez 74 Ah-s. Nem lehet gond belőle? Ja és a + csatlakozó nem elég vastag, így ha teljesen behúzom a csavart, akkor is lötyög rajta. Mi lenne a legjobb alá? Valami réz lemez...?
Paco2005-06-16 21:55:05 // 6096
Passzolom, nekem sosem volt olyanom, a nálam levő 2003 kiadású lemezt is Compact98-nak hívják :)
Slowfeet2005-06-16 19:01:03 // 6095
Emberek francos meta riasztót hol lehet beállíttatni?????????
HELP! Nem akarok sziránát minden elhaladó busz miatt!
Thomika2005-06-16 17:39:35 // 6094
Nekem megvan a Compact2000!! Az jó??? Elvben az is tartalmaz mindent,nem?!
tom1642005-06-16 17:28:05 // 6093
Még mindíg az 5000-ig felballagó alapjárattal küzdök! Lehet hogy az alapjárati motor dolgozik bele néha a rendszerbe? Azt már kicseréltem, de bontottra, ami ki tudja milyen.
Tud valaki kölcsönözni kipróbálásra egy alapjárati motort 2.0 TS 8V-hez?
Olyan kellene, ami 2 csatlakozós és tuti jó, hogy szükíthessem a hibalehetöségeket.
HELP!!!!