Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Selmak2007-05-30 08:42:05 // 15749
Biztosíték. Relé, Kontakhiba.
Dekka2007-05-30 08:33:33 // 15748
Sziasztok szakik, lenne egy fontos kerdesem: nincs tompitott fenyem,mit tegyek? 89-es 33-as. eloszor csak a baloldali ment el,aztan most a jobboldali...izzo jo, heyzetlejzom es tavolsagim van... ilyenkor mi a ráák van? :S
Selmak2007-05-30 08:18:38 // 15747
A hagyományos fix geometriás turbón wastegate szelepet alkalmaznak ami elvezeti a felesleges kipufogógázt egy megkerülő járaton turbináról. Változó geometriánál a turbinalapátokat zárják szűkebbre ezért nincs wastegate szelep.
Poseidon2007-05-30 02:58:26 // 15746
Mit kell gyakorlatilag akkor cserélnem, hogy szép legyen az élet? Sajnos elég siralmas állapotok lehetnek odalent.. A gömbfej az mivel van egyben? (Laikus kérdések tudom, bocsi) :D
ronin2007-05-29 21:18:39 // 15745
oh, koszi szepen: 00016325. 99 es evjarat 2.4 jtd 10 szelepes
ronin2007-05-29 21:13:40 // 15744
hat semmi csak olyan idegesito hogy nem tudom hogy mukodik a kocsim gepesz letemre. de az tuti hogy berakok egy nyomasmero orat hogy tudjam sasolni a turbonyomast
Hari2007-05-29 21:12:20 // 15743
Mondom a "régi" TD-n. :-))) van ilyen. A Tieden pontosan milyen turbinyek van??? Add meg légyszi az alvázszámod 8 utolsó karakterét (számjegyét) és utána nézek, (- ha akarod).
Poló2007-05-29 21:08:10 // 15742
És mi a terved a szeleppel?
ronin2007-05-29 21:07:07 // 15741
a turbon nincsen szelep az tuti. legalabbis az enyemen nincsen.
Poló2007-05-29 21:06:09 // 15740
Írj Zepinek, ő biztos tudja.
ronin2007-05-29 21:05:08 // 15739
ok, de hol? mert en mar nagyon atneztem az egesz autot, de csak az egr re tudok tippelni
ronin2007-05-29 21:04:02 // 15738
nem azt a vakum szivja es ugy valtoztatja a kar allasat, ami a geometriat forgatja. de egyebkent par napja meg en is azt hittem
Hari2007-05-29 21:03:52 // 15737
Szerintem meg nem. Van mind a 2.
Létezik ez a szelep gyárilag az összes TD- n van ilyen szabájzó szelep.
Poló2007-05-29 21:01:34 // 15736
Szóval én azt hittem, hogy az ott egy szelep, ami kinyit, ha túl nagy lenne a nyomás.
ronin2007-05-29 21:00:43 // 15735
az actuator valtoztatja a geometriat a terhelestol fuggoen
ronin2007-05-29 20:58:08 // 15734
azt osszekevered a valtoztathato turbogeometriaval. szerintem
ALFI1562007-05-29 20:41:32 // 15733
Poló2007-05-29 20:36:43 // 15732
Én úgy tudom, hogy a turbókon van egy szelep, ha túlságosan nagy a nyomás, akkor az a szelep kinyit és nem megy át a turbón a kipufogógáz, hanem kikeüli azt és úgy kerül a kipuff rendszerbe.
ronin2007-05-29 20:25:09 // 15731
...vagy lehet hogy ugy szabalyozza a turbonyomast, hogy ha megno, visszaveszi a befecskendezett uzemanyagot, es ezaltal csokken a nyomas?
ronin2007-05-29 20:18:26 // 15730
hat de, pont ez aggaszt! de mindenki igy csinalja az egr ledugozast.
Poló2007-05-29 20:16:31 // 15729
Ha nem engedi el a plusz nyomást, akkor nem fog kifeküdni a motor rövid időn belül?
ronin2007-05-29 20:14:30 // 15728
most lehet hogy hulyenek neztek, de kimentem megneztem a kocsimat, de nem talaltam olyan helyet ahol el tudna engedni a nyomast. az idegesit hogy ledugoztam az egrt a kipufogonal, meg kozvetlenul a szivotoroknal is ugyhogy teljesen ki van iktatva, de szerintem ott engedte le a plussz nyomast. mas lehetoseg nincsen, mert mas cso nincsen
ALFI1562007-05-29 19:57:09 // 15727
Nincsmit.Ott találsz majd sokfélét.Tartót is.Bár nekem az A-oszlopon tetszik a legjobban.
ronin2007-05-29 19:53:49 // 15726
aham, koszi, ez tenyleg jo aron van: http://www.homasita.hu/wswebshop32.cgi?&L=309&O=22&M=42110010&X=HU&WSID=1072115016&A=HU&AA=1&AC=-1&AK=rdjá#011000,1
ALFI1562007-05-29 19:47:35 // 15725
Igen.Mindenhol kapni,csak én itt láttam a legolcsobban.
ALFI1562007-05-29 19:46:36 // 15724
Én a homasitába vettem.Az órát is meg az A-oszlopra szerelhető tartót is.Az órával adják a gumicsövet meg a csatlakozókat is.Én Pirivel köttetem be.Kb.1/2 órás művelet.Ne vegyél sötét elejüt.Igaz mikor éjjel mész és van világitásod látod,de nappal nem sokat látsz belőle.
bőregér2007-05-29 19:45:15 // 15723
D.K. tuning,vagy más tuning üzlet.
dfg (Tanárúr)2007-05-29 19:45:13 // 15722
Pirivel ki fogom olvastatni, ha egyszer odaérek, csak szerettem vna tájékozódni. köszönöm a segítséget.
ronin2007-05-29 19:42:43 // 15721
az jo, de hol lehet kapni, es hova dugod? melyik csore?
bőregér2007-05-29 19:42:31 // 15720
ha a szilenek lógnak és mozognak,akkor a gömbfej is szétment,ajánlott a csere, de húzós az áruk
ALFI1562007-05-29 19:37:20 // 15719
Hogy ne lenne!Amit Lausz mondott én is csak azt tudom mondani "nézd meg az enyémet" Az előző 156-ot.
Poló2007-05-29 19:35:26 // 15718
Kérdezd meg Zepi156-ot, ő biztos tudja.
ronin2007-05-29 19:34:23 // 15717
nem tudja senki sem hogy hol van a jtd turbo "lefujoja" ??
lausz2007-05-29 17:29:49 // 15716
nézd meg az enyémet
csocsi2007-05-29 17:27:54 // 15715
Inkább zsírozzák, azzal lehet odázni a dolgot, de visszajön. Már nekem is csinálta a szerelő.
Poseidon2007-05-29 16:28:08 // 15714
Hol érdemes és mibe kerül beolajoztatni a szilentjeimet? 1998-as 156-oson. Alázóan nyikorog az egész jobb első futóművem mint nagymama rattanhintaszéke :((
Ha ez jellemző dolog (sokan írnak ilyet) mik a jellemzően cserélendőek?
Köszi.
ronin2007-05-29 16:10:40 // 15713
pl, hol engedi ki a levegot, ha elerte a maximalis nyomast?
ronin2007-05-29 16:00:36 // 15712
...valaki elarulna azt is hogy a turbonyomast hogyan szabalyozza maganak az autom??
ronin2007-05-29 15:53:53 // 15711
hi, valaki tudna adni valami tanacsot hogy hogyan merjek turbonyomast a gepemen? nincs valami olyan meroora amit racsatlakoztatok a nyomasmerore a szivosornal es meri nekem az utasterben a nyomast? elore is koszi!
Ferkó2007-05-29 01:50:39 // 15710
Fiat Tipo 2,0 16V-hez 836 A 3000 motorkódhoz E L A D Ó egy frissen köszörült főtengely 2db hajtókarral.Ez a moci van a Lancia Deltában is meg a Dedrákban is.

Az ára 50'000 Ft

Ezen hívjatok: 20-480-4198
[k i z z o]2007-05-28 22:41:11 // 15709
Olvastak belőle? Jó lenne tudni, ki gyújtotta ki a lámpát. És csak garantált diagnosztikai eredményt fogadj el - legjobb ha te is látod mit ad vissza rá a diag. nehogy eladják neked valami dumával, már fenn nem álló hiba stb.
[k i z z o]2007-05-28 22:38:36 // 15708
Való igaz. A V6 TB nem a marketingesek álma. Inkább a JTS stb. fejlesztése kecsegtetett.

Pedig igen jó kis motor. Az igaz, hogy egy ujabb motort könnyebb volt fejleszteni mint egy meglévőn orvosolni. Egy ujonan kifejlesztett motorban több a tartalék. Több helyen lehet vele sikereket elérni, sokat ki lehet belöle árulni.
Don Gombóc2007-05-28 17:17:41 // 15707
Persze Euro 2-es, arra is hivatkoztak ennek a motornak a leállításakor hogy nem tudták az eu 3-as emissziós értéket teljesíteni, pedig inkább nem akarták.
[k i z z o]2007-05-28 17:08:52 // 15706
Hi,

lehet, hogy emisszióban teljesiti az EURO 3 elöirásokat, de EURO2 -es.

Csak az tud jelezni, amimér is:) ha a kat után nincs lambdaszonda, akkor akár ott le is flexelheted a kipufogot:) Nem veszi észre.

kizzo
dfg (Tanárúr)2007-05-28 16:14:13 // 15705
Sziasztok. amit kinéztem magamnak Q4-et, folyamatosan világít az injektorvisszajelző. Ez miért lehet? Az eladó szerint mióta ő megvette ezt csinálja.
Roli2007-05-28 12:07:38 // 15704
Lehet lecserélem a fékfolyadékot azzal kezdem meg körebelégtelenitem a féket.
Mint már irtam jó 1 éve nem lett hozzányulva a fékhez akkor teljesen fel lett javitva.
Az az érdekes hogy fogyni nem fogy az olaj de szépen elvész a fékhatás ha folyamatosan nyomom a pedált, szép lassan megy befele. Olyan mint ha a föfékmunkahenger eleresztene.
Roli2007-05-28 12:03:58 // 15703
A vákumcsövet nem olyan régen cseréltem ki, jó erős bilincsel rögzitettem. Szoval fals levegőt ott nem tud szivni, de szerintem nem is a rásegítővel van baj. Elmegy a fékerő, de a rásegitő rásegit. A fék kb jó 1 éve lett megcsinálva műszakira akkor lett betét cserélve légtelenitve. Azóta nem lett vele semmi csinálva most 1-2 hónapja van ez a gond és egyre rosszabb let. Folyadék nem folyott el, szoval nem tudom mi lehet.
A kocsi nem ABS-es, az ABS hibálya igy kizárva.
Poseidon2007-05-28 12:00:35 // 15702
Hát ez az, de hogy találsz meg egy ilyet?! :( A gyanúm az, hogy valami az ablakemelő motorral lehet, mert mindig lehúzáskor dobja el. Vagy már el sem kezdi lehúzni, vagy mint a minap, 2 cm után dobja el.
Tudja valaki mekkora biztosítéknak kellene lennie a hátsó ablakokhoz?
Az elsőkhöz 30A-est ír és az is van benne. A hátsó ablakokat nem találtam még meg.
Tom122007-05-28 11:18:21 // 15701
Valami zárlat lehet... Nekem télen a kulcsszekrény volt zárlatos - a kormány alatt - ablakok, ablaktörlő, fűtés nem működött, más igen.
Don Gombóc2007-05-28 11:01:26 // 15700
Érdekes nállam jelezte. A csere utáni napon jól kiégettem pályán és betértem a cimborámhoz egy kontrollra és én nem tudom mi mennyi volt de azt mondta az eu 3-at is teljesíti. Néztem mint a vett malac. Bár ebben két kat van egy a túró után a közös leömlőben meg egy nagy hátul. A szonda meg az első kicsi elejébe van tekerve.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak