Ott egy kicsit nagyobb a hely, de a TS-nél a gyári ajánlás szerint szintén lefelé jön ki a váltó. Úgy meg lehet oldani, hogy a motorbakokat is kiköti az ember, kicsit fordít a motoron, és éppen le lehet húzni a váltót a motortérben. De így is ugyanannyi munka és idő.
OKé:) És 145-ön? Nekem is valami cicereg néha. Kinyomócsapágy, vagy egy rugó a tárcsában? ha pl. 100 rpm-el megemelem az alapjárati fordulatot, akkor elhallgat. Amíg tökéletesen műkszik nem akarom szétszedni.
Ha minden oda van készítve, és az autó a csáposon lóg, akkor lehet, hogy meglehet csinálni 2 óra alatt..........:) Persez attól függ milyen autóról van szó, és hányan csinálják?:)
benne vagytok egy fogadasban? aki ezt megcsinalja, az kap valamit. persze a valami erteke nem lehet nagyobb, mint egy uj valto ara, nehogy ekrazittal szedjetek le es feldobtok egy ujat :)
Üdv a szakiknak! :)
Meg tudná nekem valaki súgni, hogy merrefele található a 156-ban a fűtés ventilátora? Élég érdekes hangja van, ugyanis nem ad ki hangot, de nem is nyomja a levegőt. Így télvíz idején ez nem valami kellemes érzés.
az ottani javítás egy laza 100-200 euros trélerezés, egy közel 6-700 euró körüli anyag és 2-300 euros munkadíj. Ha azonnalra bevállalják, márpedig erre sincs garancia. Náluk is csak 1 munkanap a javítás, további 100 eur szállásra és mondjuk 2x50 taxira. És ez egy nagyon optimális eset.
Én személy szerint vagy kérnék kölcsön valami autót, vagy előrántanám a Herz Gold club kártyámat...
namost nyugtatgathatnálak, hogy én leszakadt kuplungtárcsával is elmászkáltam közel 100km-t igaz váltogatni egész izgalmas volt, meg hogy kinyomócsapágyhibával is lehet közlekedni az autóval, pláne autópályán, ahol nem túlzottan számít, hogy nincs kuplung hiszen nem kell váltogatni, de nagyon ellenjavallt a dolog főleg nagy fordulaton. Tényleg jobban jársz, ha nem indulsz el úgy, hogy legalább meg ne hallgassa valaki aki evett már ilyet.
Előre egyeztetett időpontban nem lehet 1-2 óra alatt elintézni a szerelést?
Már persze ha tényleg az a gond, ami az első tipped....
Az a baj, hogy addig nem tudom nélkülözni az autót 1 teljes napig.
És ha tényleg az a baj, mennyi a javítás? (anyag + munka) kb?
Ez a kinyomócsapágy lesz valószínű.Nekem is süvít.(kb 3éve)De mivel csak nagy hidegben,ezért én nem álltam neki szétszedni.Majd komplett szettet fogok cserélni....
ugy néz ki a (147 jtd) kocsimban termosztátot kell cserélni.
az lenne a kérdésem, hogy azt a nagy bumzli csonkot egyben kell cserélni(érdemes) vagy van benne csak a betét?
illetve árban kb mennyibe fáj?