RomeoOne2022-02-24 16:27:50 // 334
Megtettem. Akkor én joggal hőböröghetek, hogy miért gyártanak SUV-ot? :DDD
Tommi2022-02-24 15:53:09 // 332
Ott volt egészen a közelmúltig a 4C, kicsi, könnyű, hegyes, feszes kis játékszer. Meg van Giulia QV a jelenlegi palettán. Ha valaki az "igazi" alfás géneket keresi és igazán sport(os) autót akar, be lehet menni a szalonba és meg lehet venni...
Tommi2022-02-24 15:50:15 // 331
Nálunk pl pontosan azon vérzett el a Giulia, hogy a csomagtere családdal kb semmire nem elég. Rengeteget utazunk Európa-szerte, 2-3 hetes nyaralások, évente többször jövünk-megyünk mindenfelé, kicsi gyerekkel a fél házat visszük és amíg nagyobb nem lesz a csemete, addig ez nem is fog változni.
Nem azért lett Stelvio, mert SUV kellett, hanem azért, mert egyszerűen számunkra ez volt az ideálisabb, a kettő közül szerintem praktikumban, pakolhatóságban nem kicsit marad alul a Giulia a Stelvioval szemben, hiába a tengelytáv meg a szélesség előbbi javára. Az meg kit érdekel, hogy 20 centivel magasabban szállok ki-be :)
Nem azért lett Stelvio, mert SUV kellett, hanem azért, mert egyszerűen számunkra ez volt az ideálisabb, a kettő közül szerintem praktikumban, pakolhatóságban nem kicsit marad alul a Giulia a Stelvioval szemben, hiába a tengelytáv meg a szélesség előbbi javára. Az meg kit érdekel, hogy 20 centivel magasabban szállok ki-be :)
TtK2022-02-24 15:46:15 // 330
Lehet ilyet csinálni, a 30-as években ezt is csinálta az Alfa. Csak akkor a gyártási volumen pár száz darab évente és 100 millába kerül az alapmodell. ;)
Tommi2022-02-24 15:42:40 // 329
"Üzletileg jobb, ha a többségnek akarnak kedvezni és nem a fanatikus kisebbségnek.
És ha ebből pár év múlva meg tudják valósítani az új Giut és Stelviót, akkor nagyon mergéri."
És itt a lényeg... Ezt pedig a mai napig rengeteg ultraortodox alfás képtelen belátni... Mert szerintük az Alfának hátsókerekes, szívó V6-os, kéziváltós sportkupét kéne csinálnia - esetleg még kabriót, de mást semmi esetre sem, SUV-vonalat pedig végképp nem, mert az világvégemindmeghalunk... Ha az Alfa valóban a kb max 10% hardcore rajongói rétegnek csinálna autót, nagyon gyorsan húzhatná le a rolót...
És ha ebből pár év múlva meg tudják valósítani az új Giut és Stelviót, akkor nagyon mergéri."
És itt a lényeg... Ezt pedig a mai napig rengeteg ultraortodox alfás képtelen belátni... Mert szerintük az Alfának hátsókerekes, szívó V6-os, kéziváltós sportkupét kéne csinálnia - esetleg még kabriót, de mást semmi esetre sem, SUV-vonalat pedig végképp nem, mert az világvégemindmeghalunk... Ha az Alfa valóban a kb max 10% hardcore rajongói rétegnek csinálna autót, nagyon gyorsan húzhatná le a rolót...
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-24 14:16:02 // 328
Vagy ő bírja jobban a jobb egyben.. de ki tudja XD
Kazes☻2022-02-24 11:48:25 // 327
Szóval akkor nálatok a zasszony vezet jobban... nem szégyen ez, van ilyen! ;)
XD
XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-24 11:15:11 // 326
Hát ez nekem volt nagyon jó hír :-) Egyszer sem szóltam, hagytam hogy haladjon :-))
Hogy mit szólt hozzá? Beült, elindult, és 200m után láttam a nézésén, hogy valami nem okés. Áttekertem D-be. "Na ezaz, így maradjon, így jó" XD
Ami nekem anyósülésből feltűnt, hogy a sebességet néha megtippelni sem tudta.. Ha beszélgettünk, hol 130-cal mentünk, hol 170-nel, le kellett néznie az órára, egyébként csak úgy ment vele ötletszerűen :-) Többnyire inkább a 170-et láttam kiírva :-) A másik ami feltűnt, hogy nagyon magabiztosan megy vele át szűkebb helyeken, mint pl kitáblázott sávelhúzás. Egész közel a táblákhoz (én már húzódtam az ülésben :-)). Látszott, hogy kapásból érzi az autót, nem kellett szoknia.
Anyósülésben ülni is érdekes volt, nagyon fura. Teljesen olyan érzés volt este autópályán, mint egy repülőn. Az út egyenetlensége sem jön át ( a 159 Ti-hez képest elképesztően finom), halk duruzsolás, utasnak lenni is jó, kellemes.
Hogy mit szólt hozzá? Beült, elindult, és 200m után láttam a nézésén, hogy valami nem okés. Áttekertem D-be. "Na ezaz, így maradjon, így jó" XD
Ami nekem anyósülésből feltűnt, hogy a sebességet néha megtippelni sem tudta.. Ha beszélgettünk, hol 130-cal mentünk, hol 170-nel, le kellett néznie az órára, egyébként csak úgy ment vele ötletszerűen :-) Többnyire inkább a 170-et láttam kiírva :-) A másik ami feltűnt, hogy nagyon magabiztosan megy vele át szűkebb helyeken, mint pl kitáblázott sávelhúzás. Egész közel a táblákhoz (én már húzódtam az ülésben :-)). Látszott, hogy kapásból érzi az autót, nem kellett szoknia.
Anyósülésben ülni is érdekes volt, nagyon fura. Teljesen olyan érzés volt este autópályán, mint egy repülőn. Az út egyenetlensége sem jön át ( a 159 Ti-hez képest elképesztően finom), halk duruzsolás, utasnak lenni is jó, kellemes.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-24 10:53:10 // 325
Az már csak attól is függ, hogy fontos dolog e az autó, vagy csak egy háztartási eszköz. A többségnek már az utóbbi. Én nem tudnék "normális" járművet venni, valamelyik irányban szélsőség felé menne a dolog mindenképpen. Félmillából sem opelasztra lenne a befutó, sőt semennyiért sem a szokásos átlagos. A 850-es Volvotól a körablakos Dodge Ram Van-ig nagyon széles a paletta, én meg nyitott vagyok a hülyeségre XD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-24 08:17:41 // 324
Családi autó az, amire pénze van az embereknek és kinevezi családi autónak :DDD
leopop32022-02-24 07:47:23 // 323
Jó hír hogy a védák nem működnek az M3-on 😆
És hogy tetszett ezen kívül neki a Giulia?
Igen igen tudom hogy Chilivel szokott járni azért is kérdeztem.
És hogy tetszett ezen kívül neki a Giulia?
Igen igen tudom hogy Chilivel szokott járni azért is kérdeztem.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-23 20:35:50 // 321
A családi autó a családi autózásról szól. Te is olyat vettél, én is. A családom támogatott, mert szeretnek autózni. Amiről írsz, az a családi közlekedőedény, csupa praktikus szempontokkal. Ha nagyon kell, bérlek arra az egy-két napra, ilyet birtokolni nem akarok. Volt már rá példa, béreltünk egy merci buszt, pont jó volt annyiért.
carver2022-02-23 17:39:02 // 320
mi az hogy családi autó? itt kezdődik a dolog... Ez olyan mint hogy "rajzolj egy fát". Oszt nem lesz kettő ugyanolyan mégis mind (ok a legtöbb) fa lesz.
Nekem:
- Abszolút benne van amit Feri mond, pl ne parázz otthagyni a parkolóházban hogy hányan húzzák meg mire visszajössz. Mondjuk attól tartok ennél drágább lesz a Tonale mert erősen fogják tolni a márkát a prémiumkategória felé, ezt már az áremelések is mutatják
- sokan sokat fognak ki/be szállni, ebben a SUV biztos hogy előnnyel indul, a hátsó ajtók, a hátsó ülések, főleg a középső, lesz olyan komfortos mint a Giuban. Sőt, lássuk be nekem sem panaszkodik a család, de azt sem hallottam tőlük, hogy mekkora élmény volt ez a pár ezer km a lábam között a kardántengellyel.
- be tudj pakolni pl 5 kabinbőröndöt. Ez a Giuval nem fog menni. Nem tudom mennyit vesz el a Tonale csomagteréből a hajtáslánc, de a képek alapján ami van az használható (lásd hasáb alakú...). Vagy ha beraktad a kefirt ne kelljen kötéllel biztosítani amikor ki akarod venni mert egy gyorsítás után nagyobbat kellett fékezni...
Még tudnák párat mondani, úgy hogy nem lesz benne a vezetési élményhez kapcsolódó szempont. A családi autó a praktikumról szól. Ha meg utazol akkor a sofőrön kívül mindenki másnak az ablakon kívül lévő dolgokról (vagy az USB csatlakozók mennyiségéről :( ).
Attól még lehet szép ÉS jó családi autót csinálni, de ez is olyan mint a kutyánk. Mindenkinek volt egy preferenciája de ott nem nyomultam mert nem én akartam leginkább. Csak annyi feltételt szabtam, hogy olyan kutya legyen amivel én is kimegyek egyedül is az utcára...
Nekem:
- Abszolút benne van amit Feri mond, pl ne parázz otthagyni a parkolóházban hogy hányan húzzák meg mire visszajössz. Mondjuk attól tartok ennél drágább lesz a Tonale mert erősen fogják tolni a márkát a prémiumkategória felé, ezt már az áremelések is mutatják
- sokan sokat fognak ki/be szállni, ebben a SUV biztos hogy előnnyel indul, a hátsó ajtók, a hátsó ülések, főleg a középső, lesz olyan komfortos mint a Giuban. Sőt, lássuk be nekem sem panaszkodik a család, de azt sem hallottam tőlük, hogy mekkora élmény volt ez a pár ezer km a lábam között a kardántengellyel.
- be tudj pakolni pl 5 kabinbőröndöt. Ez a Giuval nem fog menni. Nem tudom mennyit vesz el a Tonale csomagteréből a hajtáslánc, de a képek alapján ami van az használható (lásd hasáb alakú...). Vagy ha beraktad a kefirt ne kelljen kötéllel biztosítani amikor ki akarod venni mert egy gyorsítás után nagyobbat kellett fékezni...
Még tudnák párat mondani, úgy hogy nem lesz benne a vezetési élményhez kapcsolódó szempont. A családi autó a praktikumról szól. Ha meg utazol akkor a sofőrön kívül mindenki másnak az ablakon kívül lévő dolgokról (vagy az USB csatlakozók mennyiségéről :( ).
Attól még lehet szép ÉS jó családi autót csinálni, de ez is olyan mint a kutyánk. Mindenkinek volt egy preferenciája de ott nem nyomultam mert nem én akartam leginkább. Csak annyi feltételt szabtam, hogy olyan kutya legyen amivel én is kimegyek egyedül is az utcára...
Kazes☻2022-02-23 16:33:40 // 319
Gondolom, hogy van sok... pl. amikor automata váltós verdádban mégis szorongatta a „váltókart” és hasonlók, de nagyon drága autód (talán) csak most van... és én még a kevésbé drágára gondoltam... mindegy is, én biztos, hogy nem engedtem volna át, még havernak sem, mert hát tapasztaltam már egy - két dolgot, ugye. :D
RomeoOne2022-02-23 16:09:41 // 318
Te kis naiv, azt hiszed nekem csak egy ilyen sztorim van? :DDD
Amúgy volt hasonló az 59-cel is. Most be is ugrott, hogy melyikre gondolsz. Az M3-ason, Eger felé. De ott pont, hogy a leányzó nem nyomta neki a gázt, hiába bíztattam :DDD
Amúgy volt hasonló az 59-cel is. Most be is ugrott, hogy melyikre gondolsz. Az M3-ason, Eger felé. De ott pont, hogy a leányzó nem nyomta neki a gázt, hiába bíztattam :DDD
Kazes☻2022-02-23 15:49:56 // 317
Hmm... hát mert még nem láttál (elég) ellenpéldát, barátocskám! :D
Kazes☻2022-02-23 15:47:44 // 316
De ez még régi sztori és valójában a zötvenkilencedről szólt! ;)
:D
:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-23 14:44:15 // 315
Látod, hagyni kell a csajokat vezetni :-) Egy csomó ismerősömnél teljesen kizárt hogy az asszony vezesse a "szent autót". Ezt sosem értettem.
RomeoOne2022-02-23 14:28:29 // 314
Én egyszer odaadtam egy kedves lányismerősömnek az autót. Budaörstől Esztergomig vezetett. Úgy szállt ki belőle, hogy rohadtul elfárasztotta, nagyon kellett koncentrálnia. Amit nem igazán értettem, mivel sztem nagyon kezes autó és pont, hogy nem kell mindenre figyelni, sokmindent megold magától. Aztán elárulta, hogy igazából nagyon feszélyezte, hogy mennyibe került a kocsi és nehogy összetörje.
Akkor egyébként előfordult, hogy pont egy Audi meg egy BMW kakaskodott mögöttünk, annyira bele lendültek, hogy a BMW vette a bátorságot és ránkelőzött. Mire kedves lányismerősöm nyomott egy padlót, hogy "na még mit nem". Mondanom sem kell, bármekkora lendületben is volt a BMW, csak mögénk tudott visszasorolni. Szinte szerelmes lettem az összhangtól abban a pillanatban :D
Akkor egyébként előfordult, hogy pont egy Audi meg egy BMW kakaskodott mögöttünk, annyira bele lendültek, hogy a BMW vette a bátorságot és ránkelőzött. Mire kedves lányismerősöm nyomott egy padlót, hogy "na még mit nem". Mondanom sem kell, bármekkora lendületben is volt a BMW, csak mögénk tudott visszasorolni. Szinte szerelmes lettem az összhangtól abban a pillanatban :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-23 13:51:38 // 313
Hozta már haza Budapestről úgy, hogy ott ültem mellette. Azóta tudom biztosan, hogy az M3-mason nem működnek a véda kapuk XD Városban is vezetgette már.
Egyedül, hosszabb útra még nem vitte el, egyelőre nem meri :-) ÉS annyira szükség sincs rá.
Anno a 146 TD-vel nem is hagytam volna hogy Bp-re menjen, erre volt a 159. Most, ha kell, megy a Giuliettával, nagyon szereti a kis piros autóját :-)
Egyedül, hosszabb útra még nem vitte el, egyelőre nem meri :-) ÉS annyira szükség sincs rá.
Anno a 146 TD-vel nem is hagytam volna hogy Bp-re menjen, erre volt a 159. Most, ha kell, megy a Giuliettával, nagyon szereti a kis piros autóját :-)
Kazes☻2022-02-23 13:26:04 // 312
Végül is... itt a farsang! :)
leopop32022-02-23 00:12:09 // 311
Ezek után a Giuliát hogy élvezheti a feleséged? Nem adod neki oda egy körre?
Lehet olyan fánkokat rajzolna hogy nem is gondolnád :DD
Lehet olyan fánkokat rajzolna hogy nem is gondolnád :DD
Kazes☻2022-02-22 18:37:51 // 308
Kazes☻2022-02-22 18:36:13 // 307
Várjá', várjá'... kapuzárási pániknál nem a kocsit cserélik! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 18:14:37 // 306
Akkor neked érthető az indokod :-) Mi eleve kisebb termetűek vagyunk és még a gyerekek is kicsik. Nagyon kényelmesen elférünk a Giuliában, a középső púp sem lett gond (ettől paráztam). Igazából így szeretek autózni, együtt. A kétüléses hobbiautó nekem ezért sem pálya. Majd ha a gyerkőcök nagyok lesznek, nem akarnak már velünk jönni, jön a kapuzárási pánik, meg ilyesmik, akkor majd becserélem a szép ződ Julist valami régi, acsarkodó szörnyetegre :-)
Zoli222022-02-22 16:39:44 // 305
Dehogy veszem magamra :)))
Zoli222022-02-22 16:38:00 // 304
A családi autó szerintem nem a családapának kell, hanem a családanyának.
Pont ezért írtam, hogy családi túrákhoz, bevásárlás, kutya, gyerkőcök Tonale, nekem pedig csakis Giulia.
Nálunk a Giunak nincs családi autó státusa, 90%-ban egyedül ülök benne és 100%-ban csak én vezetem. Nekem Ő a minden, soha nem volt SUV-om és valószínűleg nem is lesz. Nekem a Giulia élményautó plusz céges ügyeimet intézem vele heti kb. 1000 km-t megyek vele és alig várom, hogy vezessem, de egyetlen autónak (családi autónak) nem lenne jó.
Én 190 cm vagyok a fiam 195 cm kosaras, és nem egyszerű a helyzet.
Egyszer mentünk 400 km-t családi programként a Giuval és csak azért nem voltak megjegyzések (illetve csak egy kevés), mert tudták, hogy nem tetszene ha kritizálnák a szerelmem :)
A fiam nem tudott csak az első ülésen ülni maximum hátratolva, a feleségem mögöttem, mert a fiam mögött csak a 8 éves lányom fért el kényelmesen, de a feleségemnek sem volt tökéletes, mert én is szeretek befeküdni a volán mögé.
Feleségem Korrandója minden méretében kisebb, de sokkal nagyobb hely van benne ezért az a családi autó a Giu pedig apu autója. Elviszem a gyerkőcöket suliba, edzésre, de ennyi.
Ezért gondolom úgy családapaként, hogy családinak Tonale, apunak meg Giu vagy akár egy kétüléses sportcoupé mivel nagyon ritka alkalom, ha rajtam kívül ül benne valaki :)
De én továbbra is kizárólag a sportos sedánok híve vagyok, nem bírom magam elképzelni másban. Kivéve a Stelviot, az volt az első SUV, amin elgondolkodtam, de mikor konkréttá vált a dolog inkább a Giut választottam.
Pont ezért írtam, hogy családi túrákhoz, bevásárlás, kutya, gyerkőcök Tonale, nekem pedig csakis Giulia.
Nálunk a Giunak nincs családi autó státusa, 90%-ban egyedül ülök benne és 100%-ban csak én vezetem. Nekem Ő a minden, soha nem volt SUV-om és valószínűleg nem is lesz. Nekem a Giulia élményautó plusz céges ügyeimet intézem vele heti kb. 1000 km-t megyek vele és alig várom, hogy vezessem, de egyetlen autónak (családi autónak) nem lenne jó.
Én 190 cm vagyok a fiam 195 cm kosaras, és nem egyszerű a helyzet.
Egyszer mentünk 400 km-t családi programként a Giuval és csak azért nem voltak megjegyzések (illetve csak egy kevés), mert tudták, hogy nem tetszene ha kritizálnák a szerelmem :)
A fiam nem tudott csak az első ülésen ülni maximum hátratolva, a feleségem mögöttem, mert a fiam mögött csak a 8 éves lányom fért el kényelmesen, de a feleségemnek sem volt tökéletes, mert én is szeretek befeküdni a volán mögé.
Feleségem Korrandója minden méretében kisebb, de sokkal nagyobb hely van benne ezért az a családi autó a Giu pedig apu autója. Elviszem a gyerkőcöket suliba, edzésre, de ennyi.
Ezért gondolom úgy családapaként, hogy családinak Tonale, apunak meg Giu vagy akár egy kétüléses sportcoupé mivel nagyon ritka alkalom, ha rajtam kívül ül benne valaki :)
De én továbbra is kizárólag a sportos sedánok híve vagyok, nem bírom magam elképzelni másban. Kivéve a Stelviot, az volt az első SUV, amin elgondolkodtam, de mikor konkréttá vált a dolog inkább a Giut választottam.
Kazes☻2022-02-22 16:23:15 // 303
No, látod ez remek, hogy írod... ez jó infó! :) Csak mert tavaly egy 156 SW-vel jártunk - keltünk Erdélyben, négy felnőtt és némi csomag... hááát szegény autó... a maga 140 pacijával (1,8 Ts) azért elvitt minket mindenhova, de a gyári futómű... épp csak nem húzta a seggét, ám a dob fényesre kopott a műanyag dobbetét alatt. :) Szóval az ilyen és hasonlókból kiindulva nem is csodálkozom, hogy szárnyal a magasabb építés. De ettől még szerethetőek az alacsonyabbak is biztosan... kinek mi! :D
Különben a Stelvio mennyi?! ;)
Különben a Stelvio mennyi?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 16:14:56 // 302
Ja, a Waresz hasmagasság úgy emlékszem 15.5cm hivatalosan.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 16:11:24 // 301
Nem azért adtam el :-) Látod, alacsony autót vettem neki, nem ütötte le másfél év alatt, még a lökös alja is karcmentes. :-) A probléma ott kezdődik, hogy kővé keményítik a futóművet. Bözsié viszonylag puha, ezért normálisan elmegy földúton is. Nem üt-ver, hanem hintázik. A hasmagasság 14cm körül van, anno méregettem. Tudod, hogy nekem is kb ez a használhatóság az igényem. Tippeld meg a Giulia hasmagasságát. :-)
Jó, elmondom, megmértem, 14 cm, és teljesen sík alul. Pont ugyanazt is tudja érzésre földúton, nincs vele para, szépen elközlekedik rajta. A futómű felépítése miatt kevésbé hintázik, viszont vajpuhán libben át mindenen, mintha ott sem lennének a gödrök.
Jó, elmondom, megmértem, 14 cm, és teljesen sík alul. Pont ugyanazt is tudja érzésre földúton, nincs vele para, szépen elközlekedik rajta. A futómű felépítése miatt kevésbé hintázik, viszont vajpuhán libben át mindenen, mintha ott sem lennének a gödrök.
Kazes☻2022-02-22 15:39:53 // 300
Persze, hogy odaadtad... aztán gyorsan el is adtad! :P XD Nem akartam én a nemekre leszűkíteni ezt a dolgot... de amiket meséltem neked, hogy Bözsivel milyen helyeken jártam családostól, ahhoz az új szériás mai verdákból bizony, hogy a SUV jelzővel illetett típus kell, mert nincs más... vagy a porban kúszik - mászik, vagy létrán sajna. Úgy tűnik, hogy anno a CW sem jöhetett be annyira, mert az sincs... ami egyébként egy régi Wartburg hasmagasságához passzol és kb. Bözsiéhez is... ez a baj szvsz... de ezt már megbeszéltük! XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 15:32:44 // 299
Jaja, Fiat Uno trükk XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 15:30:05 // 298
Erre kiváncsi leszek, mert tengelytávra a Tonale a Giuliettával azonos (sőt 4mm-rel kisebb). Olyan nagyon tágasnak nem mondanám, bár mi úgytűnik bármilyen kis konzervdobozban elférünk :-) A suvság miatt valamivel több helyet tudnak belőle biztos kihozni a hátsó sor emelésével pl, de nagy tánctérre nem fogadnék.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 15:24:35 // 297
Azért mondom, ne vegye magára. Általában akaszt ki ez a suv őrület. Ugyanolyan futóműalkatrészekből áll a futóművük, sőt, keményebbre kénytelenek hangolni a magas tömegközéppont miatt, McPhersonnál nagy varia nincs. Mert sportosnak..annak feltétlen fontos lenni minden suvnak. És pont nagyobb utakon kell? Elmész 300km-t mondjuk autópályán felesleges plusz tömeggel és hatalmas légellenállással, hogy aztán egy kilométert haladj földúton. És amikor odaérsz elégedetten, hogy na, ugye hogy kell a suv, akkor a sima mezei opelkorza azért ugyanott bent parkol a parkolóban, biztos daruval tették oda XD
Tehát marad az, hogy "nem csak én fogok vezetni", ergo leredukáltuk arra, hogy az asszony úgyis odabassza a padkához, úgyhogy kellasuv XD Vagy az is lehet, hogy a többség gondolja ezt nem kicsit túl. Kingának simán odaadtam a 159 Ti-t a 8(!) centis hasmagassággal, elment Budapestre, elintézte a dolgait, parkolt, szarpestiutakon közlekedett, és haza is jött. Mindezt nem is egyszer. És végül csak én b..tam oda a felnit a lidiparkolóban. Erről ennyit XD
#nemkellasuv
Tehát marad az, hogy "nem csak én fogok vezetni", ergo leredukáltuk arra, hogy az asszony úgyis odabassza a padkához, úgyhogy kellasuv XD Vagy az is lehet, hogy a többség gondolja ezt nem kicsit túl. Kingának simán odaadtam a 159 Ti-t a 8(!) centis hasmagassággal, elment Budapestre, elintézte a dolgait, parkolt, szarpestiutakon közlekedett, és haza is jött. Mindezt nem is egyszer. És végül csak én b..tam oda a felnit a lidiparkolóban. Erről ennyit XD
#nemkellasuv
Kazes☻2022-02-22 14:56:46 // 296
Ez nem újdonság. Pont ez az egyik, ami visszatartott egy 156-ostól, hogy a kisebb kategóriájú 146-nál szűkebb belül! Szóval, majd ha látjuk „élőben” a Tonále-t, lehet, hogy lesz meglepi. :)
Kazes☻2022-02-22 14:54:16 // 295
Ezt most szvsz kicsit túlgondoltad... azt hiszem, hogy az lenne a lényeg, hogy a „Giu, amit csak én használok” mármint Zoli22 cartárs... de ezt majd Ő biztos jelzi! :)
Mellesleg, ha én úgy állnék, akkor valószínűleg én is így indulnék neki olyan túráknak, kisebb - nagyobb utaknak, ahol tudom, hogy nem csak én fogok vezetni és nem csak aszfalton fogunk haladni! Nagyon tud fájni, szinte fizikailag is, amikor már előre hallom csattanni a futómű alkatrészeit... :D
Mellesleg, ha én úgy állnék, akkor valószínűleg én is így indulnék neki olyan túráknak, kisebb - nagyobb utaknak, ahol tudom, hogy nem csak én fogok vezetni és nem csak aszfalton fogunk haladni! Nagyon tud fájni, szinte fizikailag is, amikor már előre hallom csattanni a futómű alkatrészeit... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-22 14:47:34 // 294
minél kisebb szöget zár be az ülés annál nagyobb a beltér... a renegade-nek is kb akkora a beltere, mint a Stelvionak cserébe kurva kényelmetlen az ülése :DDDDD
RomeoOne2022-02-22 14:40:26 // 293
Egyáltalán nem biztos, hogy a Tonale-nak kisebb lesz a beltere, sőt...
A Giulia, ahhoz képest, hogy mekkora autó, belülről nagyon kicsi. Mondjuk ez engem pont nem zavar. De ugye a hatalmas kardánalagút sok helyet elvesz. Az utastérből is, hogy hátra van tolva. Ami más autóknál az utastér térfogatának többlete, az a 2.0T-nél a zárhíd meg a motor között tátong üresen. A Tonale a keresztmotorral meg kardánalagút nélkül simán lehet jóval tágasabb a Giuliánál.
A Giulia, ahhoz képest, hogy mekkora autó, belülről nagyon kicsi. Mondjuk ez engem pont nem zavar. De ugye a hatalmas kardánalagút sok helyet elvesz. Az utastérből is, hogy hátra van tolva. Ami más autóknál az utastér térfogatának többlete, az a 2.0T-nél a zárhíd meg a motor között tátong üresen. A Tonale a keresztmotorral meg kardánalagút nélkül simán lehet jóval tágasabb a Giuliánál.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-22 14:30:50 // 292
A suv a megfelelő méretű családi autó, a felelős családapa választása. Érdekes mennyire hatásosan átmegy az ember gondolkodásába a marketing. Minden negatív felhang nélkül, magadra ne vedd :-) Alapértelmezetten választanád családi autónak a Tonale-t a Giuliával szemben. És tömegek teszik ezt, ezért nem fogynak a sedanok, és talán ezért nincs Giulia sw. Mert a sokoldalú, használható autó a suv fogalmával társult. Az tökmindegy, hogy a Giulia hosszabb 10 centivel, nagyobb a tengelytávja 19cm-rel(!), ami nyilván lényegesen nagyobb hátsó lábteret jelent. Szélesebb is némileg. Viszont 20 centi magasságkülönbségtől egy autó kicsi és korlátozottan használható kategóriába kerül. Esküszöm, kiváltom a Giuliára a mozgáskorlátozott igazolványt, mert szegény olyan alacsony, korlátozott képességű. És idiótán kicsi a légellenállása is, még a szelet sem tolja rendesen. XD Különben is két tonna alatt csak Matchbox van :-)
Szegény gyerekeim meg így jártak, ott kell nyomorogniuk a lapos apró autóban. Szörnyű lehet nekik..
Szegény gyerekeim meg így jártak, ott kell nyomorogniuk a lapos apró autóban. Szörnyű lehet nekik..
Kazes☻2022-02-22 13:01:03 // 290
Simán lehet, hogy még ők sem...! :D
Zoli222022-02-22 00:58:14 // 289
Szerintem méretben, designban egész jól be van ez lőve.
Én örülnék, ha a családi autó egy Tonale lenne és mellette a Giu, amit csak én használok.
Szép, kényelmes, sokoldalú, családi túrákhoz kiválló az erősebb változat még haladni is tud, az igazi élményhez meg úgy is ott a Giulia.
A képernyő nem az én ízlésem, de 10 ismerősből talán én vagyok az egyetlen, akinek jobban tetszik a Giulia beépített képernyője, mindenki monitort akar az autóba... Üzletileg jobb, ha a többségnek akarnak kedvezni és nem a fanatikus kisebbségnek.
És ha ebből pár év múlva meg tudják valósítani az új Giut és Stelviót, akkor nagyon mergéri. Amúgy sok helyen kimondottan pozitív cikkeket olvasok róla.
Én örülnék, ha a családi autó egy Tonale lenne és mellette a Giu, amit csak én használok.
Szép, kényelmes, sokoldalú, családi túrákhoz kiválló az erősebb változat még haladni is tud, az igazi élményhez meg úgy is ott a Giulia.
A képernyő nem az én ízlésem, de 10 ismerősből talán én vagyok az egyetlen, akinek jobban tetszik a Giulia beépített képernyője, mindenki monitort akar az autóba... Üzletileg jobb, ha a többségnek akarnak kedvezni és nem a fanatikus kisebbségnek.
És ha ebből pár év múlva meg tudják valósítani az új Giut és Stelviót, akkor nagyon mergéri. Amúgy sok helyen kimondottan pozitív cikkeket olvasok róla.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-21 21:37:47 // 288
Ez olyan olasz... rátették a Small Wide 4x4 platformra, ami a kicsi.. elvileg. A Grande Puntotól eredő platform. A tengelytáv mára 2630mm. És van még a nagy, a Giulietta eredetű, ,aminek az eredeti változatában a tengelytáv 2634mm. 🤣Ők még tudják vajon követni?
.
.
Kazes☻2022-02-21 19:44:10 // 287
GTVili2022-02-19 21:30:31 // 286
https://youtu.be/7M7HObQLBQQ
Kazes☻2022-02-17 23:15:47 // 285