Tocke2022-02-09 09:07:27 // 134
Nekem bejön, a tabletért kár egy picit. De ki a f...sz az az Alexa??? Mindenhol ott van!😁
Halesz2022-02-09 08:52:51 // 132
Érdemes megnézni a Motor 1 bemutató videóját, nagyon sok részletet megmutatnak. Nekem ez alapján még jobban tetszik a beltér.
Azért ez a köszöntő és elköszönő képernyő szerintem mindannyiunknak tetszik, nagyon szépen megcsinálták :)
Apróság, de a kulcs is maradt ugyanaz, mint a Stelvio/Giuliában.
A váltókar előtt van hely tölteni a telefont, ez is tök jó. És nyilván vezetéknélküi a telefontükrözés, ahogy már az elektromos Fiat 500-asban is.
A váltókar bumszli, ezt sajnálom, hogy nem emelték át a MY2020-as Stelvio/Giuliából, ha már a kormány, a légbeömlők és a váltófülek is megmaradtak. De itt is annyi a szerepe, hogy betedd D-be, nem fogod fogdosni, a váltófüleket fogod használni.
És pont ehhez kapcsolódik az, amiről feltűnően keveset beszéltünk eddig. Szerintem jó lesz vezetni. Ha végignézitek a prezentációt a futóműről, vagy azt, hogy a kormány rendkívül közvetlen (13.6 a kormányáttétel). A TCT-váltó tök jó volt a Giuliettában is, gondolom nem voltak hülyék, és rendesen továbbfejlesztették. A változó geometriájú turbómotor kiegészítve egy elektromos rásegítéssel tuti harapóssá teszi majd. Ok, az alapváltozat elsőkerék-hajtású. Na de: a Giuliettát rossz volt vezetni? A GT-t rossz volt vezetni? A 159-est rossz volt vezetni? Nem. Imádtuk.
És ott lesz a Q4-es plugin hibdrid, aminek a hajtását ha tényleg sportosra vették (nem úgy, mint a PHEV Renegade/Compassban), akkor ott már 275 lóerő és összkerék-hajtás lesz. Szerintem ez is zseni lesz!
Én most lelkes vagyok, nagyon várom az első tesztvideókat a Tonaléról :)
Azért ez a köszöntő és elköszönő képernyő szerintem mindannyiunknak tetszik, nagyon szépen megcsinálták :)
Apróság, de a kulcs is maradt ugyanaz, mint a Stelvio/Giuliában.
A váltókar előtt van hely tölteni a telefont, ez is tök jó. És nyilván vezetéknélküi a telefontükrözés, ahogy már az elektromos Fiat 500-asban is.
A váltókar bumszli, ezt sajnálom, hogy nem emelték át a MY2020-as Stelvio/Giuliából, ha már a kormány, a légbeömlők és a váltófülek is megmaradtak. De itt is annyi a szerepe, hogy betedd D-be, nem fogod fogdosni, a váltófüleket fogod használni.
És pont ehhez kapcsolódik az, amiről feltűnően keveset beszéltünk eddig. Szerintem jó lesz vezetni. Ha végignézitek a prezentációt a futóműről, vagy azt, hogy a kormány rendkívül közvetlen (13.6 a kormányáttétel). A TCT-váltó tök jó volt a Giuliettában is, gondolom nem voltak hülyék, és rendesen továbbfejlesztették. A változó geometriájú turbómotor kiegészítve egy elektromos rásegítéssel tuti harapóssá teszi majd. Ok, az alapváltozat elsőkerék-hajtású. Na de: a Giuliettát rossz volt vezetni? A GT-t rossz volt vezetni? A 159-est rossz volt vezetni? Nem. Imádtuk.
És ott lesz a Q4-es plugin hibdrid, aminek a hajtását ha tényleg sportosra vették (nem úgy, mint a PHEV Renegade/Compassban), akkor ott már 275 lóerő és összkerék-hajtás lesz. Szerintem ez is zseni lesz!
Én most lelkes vagyok, nagyon várom az első tesztvideókat a Tonaléról :)
carver2022-02-09 08:52:48 // 131
Az fasza lenne ha végre lenne ilyen, mondjuk ebbe az autóba pont nem hiányzik sztem, nem hiszem hogy ezzel akarna valaki fánkot rajzolni. Remélem kiraknak a tabletre egy kérdést ha ezt választod, pl hogy "Van jó karosszérialakatosod? Tudod az NFT nem felejt!"
Nehogy a sok újdonsült Alfa vásárló meglepődjön :D
Mondjuk ha beszerelhető a Giuba akkor jöjjön!
Nehogy a sok újdonsült Alfa vásárló meglepődjön :D
Mondjuk ha beszerelhető a Giuba akkor jöjjön!
Halesz2022-02-09 08:40:51 // 130
Pont ez a lényeg. Mint ahogy a Stelviót is többségében olyanok vásárolták, akik eddig nem voltak alfások. Ez a cél ezzel is, hogy olyan vásárlókat vonzzon be, akik eddig mondjuk egy sedannal nem tudtak volna mit kezdeni.
Ma délután felkerül a Backstage legfrissebb adása, amit tegnap este élőben vettünk fel (Facebookon már most visszanézhető), és egy csomó ilyen dolgot átbeszéltünk benne Tedivel. :)
Ma délután felkerül a Backstage legfrissebb adása, amit tegnap este élőben vettünk fel (Facebookon már most visszanézhető), és egy csomó ilyen dolgot átbeszéltünk benne Tedivel. :)
G-MANN🍀2022-02-09 08:37:42 // 129
Volt szerencsém 10 napig egy Jeep Compass-t kipróbálni, azzal picit utazgatni. Ahogy nézem, a Tonale egy Alfásított Jeep Compass.
Nagyon jót tett a Giulia/Stelvio kormány, műszerfal oldalain a kerek légbeömlők, DNA kapcsoló, többi kb Jeep :-) A középre odadobott táblagép is sokkal jobb, mint a Compass-ban, nézzük pozitívan a dolgokat :-)
Nagyon jót tett a Giulia/Stelvio kormány, műszerfal oldalain a kerek légbeömlők, DNA kapcsoló, többi kb Jeep :-) A középre odadobott táblagép is sokkal jobb, mint a Compass-ban, nézzük pozitívan a dolgokat :-)
Halesz2022-02-09 08:37:28 // 128
Erről ennyit tudtam összeszedni a cikkünkben a sajtóanyag alapján:
"A DNA-kapcsoló
A Giulietta, Mito és 4C típusokról már ismert, majd a Giulia és a Stelvio modelleken továbbfejlesztett rendszer most a Tonale fedélzetén is megjelenik. A DNA üzemmódválasztó rendszer külön funkciókkal támogatja a villamosított hajtásláncokat.
A Tonale esetében a „dinamikus” üzemmód egyedi gázpedál-kalibrációt alkalmaz, ami hatékonyabb fékezést és közvetlenebb kormányreakciókat eredményez.
A „természetes” üzemmód változatlanul optimális teljesítményt kínál, automatikusan váltogatva a villanymotor és a belső égésű motor használatát. A mindennapi használatban tehát az energia-megtakarítás, a fogyasztás-csökkenés nem megy a dinamikus menetteljesítmények rovására.
A „fejlett takarékosság” üzemmód célja a hibrid hajtáslánc esetén a minél kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás, míg a plug-in hibrid modellnél ilyenkor tisztán elektromos üzemben fut a jármű.
A fotók szerint a módválasztó tárcsára került a menetstabilizátor kikapcsolása is, ez azért furcsa, mert a Stelvio/Giulia párosnál erre bizony nem volt lehetőség. Lehet, hogy az Alfa Romeónál végre meghallották a kritikát..."
"A DNA-kapcsoló
A Giulietta, Mito és 4C típusokról már ismert, majd a Giulia és a Stelvio modelleken továbbfejlesztett rendszer most a Tonale fedélzetén is megjelenik. A DNA üzemmódválasztó rendszer külön funkciókkal támogatja a villamosított hajtásláncokat.
A Tonale esetében a „dinamikus” üzemmód egyedi gázpedál-kalibrációt alkalmaz, ami hatékonyabb fékezést és közvetlenebb kormányreakciókat eredményez.
A „természetes” üzemmód változatlanul optimális teljesítményt kínál, automatikusan váltogatva a villanymotor és a belső égésű motor használatát. A mindennapi használatban tehát az energia-megtakarítás, a fogyasztás-csökkenés nem megy a dinamikus menetteljesítmények rovására.
A „fejlett takarékosság” üzemmód célja a hibrid hajtáslánc esetén a minél kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás, míg a plug-in hibrid modellnél ilyenkor tisztán elektromos üzemben fut a jármű.
A fotók szerint a módválasztó tárcsára került a menetstabilizátor kikapcsolása is, ez azért furcsa, mert a Stelvio/Giulia párosnál erre bizony nem volt lehetőség. Lehet, hogy az Alfa Romeónál végre meghallották a kritikát..."
Giuntini2022-02-09 07:51:40 // 127
Én tulajdonképpen 100%-ban egyetértek veled! Ez az autó már nem az igazi Alfásoknak készült, hanem mindenkinek. Szokásos mai elektronikus hókuszpókok, de ezt nézi a mai autóvásárlók nagy része. A tablet kell az embereknek, hát megkapjátok.
Ez az autó le van öntve egy jó designel, az emberek nem úgy vesznek autót, hogy tudják mi a led fényszóró, hanem ez a trend, ez kell!
Én remélem, hogy ez az autó hoz majd pénzt, és lesznek ebből igazi Alfák!
Ez az autó le van öntve egy jó designel, az emberek nem úgy vesznek autót, hogy tudják mi a led fényszóró, hanem ez a trend, ez kell!
Én remélem, hogy ez az autó hoz majd pénzt, és lesznek ebből igazi Alfák!
Zolibácsi2022-02-09 06:51:36 // 126
Tudja valaki mit jelent a DNA kapcsolon az OFF funkció? Végre beraktak egy lehetőséget hogy kikapcsolom mindent?
Halesz2022-02-09 00:44:21 // 125
Tökéletesen látod a dolgot!
carver2022-02-09 00:27:27 // 124
Kazes☻2022-02-08 23:38:27 // 123
RomeoOne2022-02-08 23:26:00 // 122
A fényszóró világít, a DRL kapcsol index módba,
carver2022-02-08 23:20:50 // 120
nézegetve a videókat eszembe jutottam miért tartottam a ledfényszórótól. Rühellem amikor indexelés közben nem világít azon az oldalon a fényszóró...
RomeoOne2022-02-08 23:19:36 // 119
A Stelviot sem igazán azoknak találták ki, akik ezt a fórumot rendszeresen használják. Jóval több Stelviot adnak el, mnit amennyi Giuliát, mégis itt kb 90%-10% az arány a Giulia javára :)
Az MC20 kijelzője vajon honan van? Hát igen, nem csoda, hogy ultragáz egy 200e eur-ról induló autóban :)
Az MC20 kijelzője vajon honan van? Hát igen, nem csoda, hogy ultragáz egy 200e eur-ról induló autóban :)
carver2022-02-08 23:03:48 // 118
Ezt az autót (ezt a szegmenst) nem azoknak találták ki akik itt a fórumon rendszeresen írnak, és ez rendben van így, mert nekünk van/volt/lesz Giulia meg Stelvio. Ahogy többen írták a Tonale remek autó lesz mamataxinak, és ez ráadásul olyan amibe én is szívesen beleülnék amikor el kell hozni a fenyőfát, ütvefúrót, térkövet stb.
Szerintem kívülről szép, még úgy is hogy rontottak a genfi autó kivételes szépségén. A felni nem passzol az autó letisztult formájához (még ha külön szép is). A belső is jól néz ki sztem, az ülés nagyon jól néz ki, a konzol zavaros (franciás? hogy van az a DNA kapcsoló odatoszva a konzol szélére?) , egyetértek Halesszel hogy sok helyen nem egységes a design. A hátsó ülés légbefúvója miért teljesen más mint elől?
A tablet gáz, esztétikai szempontból gáz, akkor is ha szerintem ez ugyanaz ami az MC20-ban van (na OTT aztán übergáz). Az nem érv hogy a többiben is ez van mert nem a többi szart kell utánozni, meg kell mutatni nekik hogy kell ezt csinálni A formája kicsit emészthetőbb mint sok másik autóban de akkor is csak egy odagányolt tablet. De pont azért nem fogja érdekelni a potenciális vevőket mert ezen szocializálódtak és nem biztos hogy ültek Giuban, Stelvióban.
Teljesen jogos, hogy ezt az autót 3 éve kellet volna kihozni, szerintem nagyjából kész is volt. Külön gyártósor építettek neki, már csak ezért sem lehetett nagyot változtatni rajta, de szerintem belepréseltek pár olyan dolgot ami szerintem megmutatja hogy elvárás lesz az Alfával szemben hogy az új modellekkel nagyot gurítsanak, most ennyi fért bele egy már kész autóba. Sajnos ezek vsz olyan dolgok lesznek amik itt sok embert nem fognak meghatni (sőt) de ettől lehet kívánatosabb az Alfa.
Én sem akarnék Alfát mechanikus sebesség / fordszámmérő nélkül, de első ránézésre az TFT műszerfal átgondolt UI-nak tűnik, over the air update - cool, ami egy ilyen autóba kell arra jó lesz (bár ez majd élőben fog kiderülni mennyire használható - aki látta mit művelt a VW az ID3 kezelőfelületével az tudja mennyire el lehet baltázni egy ilyet).
Az NFT-vel, Alexával (csomagtartóba hozatni a futáros csomagot :) apróságnak tűnnek, de pont ilyen cukorkákkal lehet becsalogatni új vevőket. Akár tetszik akár nem, ebben a szegmensben kellenek az ilyen cuccok, ezt lehet marketingelni, nem a frekvenciafüggő lengéscsillapítást.
Nem biztos hogy ez fogja kihúzni az Alfát a szarból, de hogy jó az irány EBBEN A SZEGMENSBEN abban én hiszek. Adjanak el jó sokat belőle és hagyják meg a GIU-t annak amiről az Alfának VALÓBAN szólnia kell.
Szerintem kívülről szép, még úgy is hogy rontottak a genfi autó kivételes szépségén. A felni nem passzol az autó letisztult formájához (még ha külön szép is). A belső is jól néz ki sztem, az ülés nagyon jól néz ki, a konzol zavaros (franciás? hogy van az a DNA kapcsoló odatoszva a konzol szélére?) , egyetértek Halesszel hogy sok helyen nem egységes a design. A hátsó ülés légbefúvója miért teljesen más mint elől?
A tablet gáz, esztétikai szempontból gáz, akkor is ha szerintem ez ugyanaz ami az MC20-ban van (na OTT aztán übergáz). Az nem érv hogy a többiben is ez van mert nem a többi szart kell utánozni, meg kell mutatni nekik hogy kell ezt csinálni A formája kicsit emészthetőbb mint sok másik autóban de akkor is csak egy odagányolt tablet. De pont azért nem fogja érdekelni a potenciális vevőket mert ezen szocializálódtak és nem biztos hogy ültek Giuban, Stelvióban.
Teljesen jogos, hogy ezt az autót 3 éve kellet volna kihozni, szerintem nagyjából kész is volt. Külön gyártósor építettek neki, már csak ezért sem lehetett nagyot változtatni rajta, de szerintem belepréseltek pár olyan dolgot ami szerintem megmutatja hogy elvárás lesz az Alfával szemben hogy az új modellekkel nagyot gurítsanak, most ennyi fért bele egy már kész autóba. Sajnos ezek vsz olyan dolgok lesznek amik itt sok embert nem fognak meghatni (sőt) de ettől lehet kívánatosabb az Alfa.
Én sem akarnék Alfát mechanikus sebesség / fordszámmérő nélkül, de első ránézésre az TFT műszerfal átgondolt UI-nak tűnik, over the air update - cool, ami egy ilyen autóba kell arra jó lesz (bár ez majd élőben fog kiderülni mennyire használható - aki látta mit művelt a VW az ID3 kezelőfelületével az tudja mennyire el lehet baltázni egy ilyet).
Az NFT-vel, Alexával (csomagtartóba hozatni a futáros csomagot :) apróságnak tűnnek, de pont ilyen cukorkákkal lehet becsalogatni új vevőket. Akár tetszik akár nem, ebben a szegmensben kellenek az ilyen cuccok, ezt lehet marketingelni, nem a frekvenciafüggő lengéscsillapítást.
Nem biztos hogy ez fogja kihúzni az Alfát a szarból, de hogy jó az irány EBBEN A SZEGMENSBEN abban én hiszek. Adjanak el jó sokat belőle és hagyják meg a GIU-t annak amiről az Alfának VALÓBAN szólnia kell.
Zoli222022-02-08 22:50:07 // 117
Nem rossz, de nekem a Giu és a Stelvio jobban tetszik. Viszont nagyon drukkolok, hogy bejöjjön a számításuk és hozzon annyi pénzt, hogy be tudják váltani az ígéretüket és 2024/2025-ben tényleg kihozzák az új Giuliát. Azt még megvárom, én bízok bennük :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:39:02 // 116
A cégnél anno megjelentek az önbeparkoló autók. Annyira hasznos volt hogy a tulajok még csak nem is tudtak róla hogy ilyet tud a vasuk amit a cég tolt alájuk :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:33:56 // 115
Skacok, bele kellene húzni a hsz-ekkel, mert a Giulia topik anno 24 óra alatt 415 hsz-t szedett össze! :-DD
link csak a 414-hez van :-(
link csak a 414-hez van :-(
RomeoOne2022-02-08 22:32:59 // 114
Ja végülis csak ahhoz kell, hogy ne padkázd le a felnit, kényelmesen és gyorsan tudj kicentizve parkolni anélkül, hogy esetleg meghúznád a saját vagy mások kocsiját... Bár tudom mindenki annyira érzi itt a kocsiját, hogy csukott szemmel is 10ezerszer be tud állni elsőre bárhova, ahol van egy kocsihossz vagy szélesség + 5 cm hely :DDD
RomeoOne2022-02-08 22:29:00 // 113
Nem árt azért, ha néhány kulcsfontosságú információhoz nem kell letekinteni a műszerfalra 200 felett :D
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:27:17 // 112
"360 fokos kameráról már olvastam" - erre írtam valamit, de kitöröltem mert rájöttem hogy a vezetéshez nem kell, tehát fontos hogy legyen kocsiban :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:22:28 // 111
Halesz2022-02-08 22:18:11 // 110
Mondjuk az pont az autóipar egyik olyan extrája, amit minden tesztautóban kikapcsoltam, annyira feleslegesnek tartottam :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:16:53 // 109
Eddig emésztettem a híreket, igazából tetszene és ha nem lesz más lehet hogy ez lesz az utolsó új Alfám két év múlva, de azért a tabletért nagyon kár.
Liquid2022-02-08 22:14:56 // 108
mindent is akarsz? :)
RomeoOne2022-02-08 22:07:55 // 107
Na ülés szellőztetésről meg 360 fokos kameráról már olvastam, de egy valamit még mindig nem láttam a Tonale-val kapcsolatban... Ebben lesz végre head-up display? :D
Vagy Hagyni akarnak valamit a facelift-re is? :DDD
Vagy Hagyni akarnak valamit a facelift-re is? :DDD
Liquid2022-02-08 21:43:47 // 106
teljesen mindegy szerintem ki vett meg kit, de a franciák hordják a nadrágot, és Agnelliékről meg annyit, hogy nem olyan biztos hogy olyan jó az hogy ők ott vannak / voltak...
RomeoOne2022-02-08 21:26:48 // 105
Hát ez a hivatalos álláspont. De azért, ha nagyon őszinte akar lenni az ember, látszik, hogy kik fújják a passzátszelet a konszernben :) Még a clubalfa.it-n is ezen keseregtek, hgoy szép, hogy fúziónak marketingelik a dolgot, csak miylen fúzió az, ahol minden fontos kérdésben a franciák döntenek? :)
Giuntini2022-02-08 21:15:43 // 104
Azért Csikós is tud félreinformálni! A PSA nem vette meg az FCA-t! Nem tudom, hogy miért kell ilyet leírni, aztán a tájékozatlanok a facén meg üvöltöznek, hogy francia az Alfa! Az Opelt a PSA valóban megvette, de az olaszokkal fuzionáltak. Az Agnelli család még mindig erőteljesen jelen van!
SzJanos2022-02-08 21:03:28 // 103
Az orra egész jó lett. Nekem klasszisokkal jobban tetszik mint a Giulia és a Stelvio pofája, csak az a motorpaletta olyan szegényes megint, hogy ... Árban gondolom a BMW ellen lesz pozícionálva, csak hogy legyen megint miért csodálkozni, ohgy nem jönnek az eladások. MInd1, remélem jól fogy majd, jó lenne már azt olvasni, hogy sikerült olyan autót tervezni amiből nem az egész életciklusa alatt fogyott 100 ezer, hanem negyedévente.
GT Ɨ|ѯ2022-02-08 20:33:51 // 102
Szép munka, kíváncsian várom AC-ben, le a kalappal remélem viszik majd és lesz bevétel de:
nekem ilyenem már nem lesz max. 1 próbaköre:-)
nekem ilyenem már nem lesz max. 1 próbaköre:-)
Kazes☻2022-02-08 20:27:47 // 101
„Tudom, hogy nincs videó és emiatt dádá lesz, de cikk van, szerintem tűrhetően olvasmányos. És arról szól, hogy végre történni kezdenek dolgok az Alfa Romeónál. Lehet, hogy már késő, de reménykedjünk, hogy még időben elgáncsolták a lavinát.”
Végre előrefelé halad az Alfa Romeo!
Végre előrefelé halad az Alfa Romeo!
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 18:59:59 // 100
A Giorgio platformmal mellé nyúltak. Nem jó hibrid és elektromos hajtáshoz, és drága. Úgyhogy szerintem soha nem térült meg a kifejlesztése, ezért nem nagyon készült rá több modell. Az FCA többi platformja sem volt igazán kiforrott mild hibrid és phev hajtásokhoz, hondolom erről is szólt az előző 2 év, hogy ne a Jeep Compass 4xe (szintjét hozza) . Ez a baj, az állandó lépés hátrány. Most valahogy átfaragták a Compass alvázát, készült egy mild hibrid hajtást tartalmazó TCT, amivel kihúznak pár évet. Ha tippelnem kell, erre a platformra sem készül modellpaletta, Alfához híven. 2005 óta megy ez. A 159, aztán a Giulietta platformja, majd a Giorgio. Egyik sem volt "future proof", kb semmit nem kezdtek velük, egy-két modell épült rájuk.
A Tonale is arra jó, hogy átvészeljék még azt a néhány évet, amígy a PSA (Stellantis ) CMP platformokra elkészülnek az új modellek.
A probléma mindig is ez volt. A Kia egy nyomorult Ceed-re felhúzott egy komplett kínálatot hatchbacktől, shooting brake-n keresztül a crossoverig. Itt meg egy jó drága fejlesztés, egy modell. És a Tonale sem lesz kivétel. Ahelyzet akkor kerül egyenesbe, amikor a PSA platformokra pakolgatják az Alfa TCT váltókat ezeröcsi motorokat és lesz sokféle hasonló, de mégis másképp hangolt konszern termék. Erre volt képtelen az Alfa, ez fog történni most végül.. szerintem.
A Tonale is arra jó, hogy átvészeljék még azt a néhány évet, amígy a PSA (Stellantis ) CMP platformokra elkészülnek az új modellek.
A probléma mindig is ez volt. A Kia egy nyomorult Ceed-re felhúzott egy komplett kínálatot hatchbacktől, shooting brake-n keresztül a crossoverig. Itt meg egy jó drága fejlesztés, egy modell. És a Tonale sem lesz kivétel. Ahelyzet akkor kerül egyenesbe, amikor a PSA platformokra pakolgatják az Alfa TCT váltókat ezeröcsi motorokat és lesz sokféle hasonló, de mégis másképp hangolt konszern termék. Erre volt képtelen az Alfa, ez fog történni most végül.. szerintem.
Kazes☻2022-02-08 18:43:39 // 99
Ez kb. hasonlóan ment 2010-ben is... :)
BeeGee2022-02-08 18:27:51 // 98
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép
Ezt nem a formavilágra értettem, hanem a piacra lépésre. 2022-ben a Tonale 2-t kellett volna bemutatni :)
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Például az, hogy ha végre eldöntenék a koncepciót, amit a márka képvisel. Volvónak, Land Rovernek sikerült és köszönik jól vannak, mint tömeggyártók (tippem szerint inkább erre mozdul az Alfa) Vagy ott az Alpine, Lotus, kis drága játékszerek vékonyka rétegnek. Köszönik ők is, jól el vannak.
Most 2022-ben az Alfa olyan, mintha minden akarna lenni (130LE-510+LE), RWD pályagép, városi SUV. Tudom, a körülmények hozták így össze, de még mindig nem látni a fényt az alagút végén.
De az is segítene, ha összezárnák őket be LSDzett béemvésekkel, hogy alkossanak valami nagyon furát.
Konkrétan sztem maradni kellett volna a Giu vonalon, kisebb méretben, valami olyannak mint az első X1 BMW. És akkor lehet tovább fejleszteni a brand koncepciót.
Ezt nem a formavilágra értettem, hanem a piacra lépésre. 2022-ben a Tonale 2-t kellett volna bemutatni :)
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Például az, hogy ha végre eldöntenék a koncepciót, amit a márka képvisel. Volvónak, Land Rovernek sikerült és köszönik jól vannak, mint tömeggyártók (tippem szerint inkább erre mozdul az Alfa) Vagy ott az Alpine, Lotus, kis drága játékszerek vékonyka rétegnek. Köszönik ők is, jól el vannak.
Most 2022-ben az Alfa olyan, mintha minden akarna lenni (130LE-510+LE), RWD pályagép, városi SUV. Tudom, a körülmények hozták így össze, de még mindig nem látni a fényt az alagút végén.
De az is segítene, ha összezárnák őket be LSDzett béemvésekkel, hogy alkossanak valami nagyon furát.
Konkrétan sztem maradni kellett volna a Giu vonalon, kisebb méretben, valami olyannak mint az első X1 BMW. És akkor lehet tovább fejleszteni a brand koncepciót.
Norby2022-02-08 17:46:58 // 97
Szerintem jó. Kell a dig.kijelző rengeteg, a modern motor és még jól is néz ki. Ez kell a népnek!
tdemeter2022-02-08 17:29:30 // 96
Nem értem a problémádat, van két olyan típus is, ami a vezetési élményről szól és még rendelhetsz belőle. Nem szántották be (bár el jön majd ez is) ezeket, hanem csináltak olyat is amivel másik szegmens is megszólítható. Nem akarták szembeköpni magukat és a múltjukat, naná, hogy a vezetési élményt itt is kiemelték.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
BeeGee2022-02-08 17:15:58 // 95
A Volvo XC40et kihagytad - 15.590.000 Ft tól
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
tdemeter2022-02-08 17:04:31 // 94
Ezekkel fog versenyezni, kénytelen lesz az árát is ezekhez igazítani, különben senkinek sem kell majd.
Halesz2022-02-08 17:04:00 // 93
Halesz2022-02-08 16:41:37 // 92
Áprilistól lehet rendelni :) Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
BeeGee2022-02-08 16:08:09 // 91
Szóval.
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.
Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.
Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 16:07:37 // 90
... és beengednek a belvárosba a többi vállakozós batár közé. XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 16:06:47 // 89
Az a fura, hogy közben a sport kivitelek meg fogynak. Ma is mellettem állt a pirosnál egy Tiguan R-line és pontosan azon gondolkoztam el, hogy akkor ez most miről szól? Sajnos ma a sportos autó = sok lóerő egy batár nagy fenyegető kinézetű dobozban. Minden más tulajdonsága full mindengy. Elegancia? Mindegy. Hol hajt? Mindegy. Szúrjon a ledmátriksz, zúgjon a huszas felni, jó sok piros vagy kék R betű legyen felrajzolva rá, aztán lehessen vele kotorni a zemhármon. És legyen ződrencám, mer' akkor nemszámít hogy tizenötöt eszik százon...
Morfiusz Cédula2022-02-08 15:58:48 // 88
Halesz2022-02-08 15:55:33 // 87
És az sem érdekli őket, hogy elöl vagy hátul hajt...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
tdemeter2022-02-08 15:54:49 // 86
Akinek esetleg nem világos, az NFT-vel kb azt kapjuk, hogy az autó teljes életútját vissza lehet majd keresni. Szóval tekert órás Tonale-t nemigen lehet majd venni remélhetőleg...
Kazes☻2022-02-08 15:54:02 // 85
Szerintem is... nálunk is bejön a zasszonynak! :D