„Tudom, hogy nincs videó és emiatt dádá lesz, de cikk van, szerintem tűrhetően olvasmányos. És arról szól, hogy végre történni kezdenek dolgok az Alfa Romeónál. Lehet, hogy már késő, de reménykedjünk, hogy még időben elgáncsolták a lavinát.”
Végre előrefelé halad az Alfa Romeo!
Kazes☻2022-02-08 20:27:47 // 101
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 18:59:59 // 100
A Giorgio platformmal mellé nyúltak. Nem jó hibrid és elektromos hajtáshoz, és drága. Úgyhogy szerintem soha nem térült meg a kifejlesztése, ezért nem nagyon készült rá több modell. Az FCA többi platformja sem volt igazán kiforrott mild hibrid és phev hajtásokhoz, hondolom erről is szólt az előző 2 év, hogy ne a Jeep Compass 4xe (szintjét hozza) . Ez a baj, az állandó lépés hátrány. Most valahogy átfaragták a Compass alvázát, készült egy mild hibrid hajtást tartalmazó TCT, amivel kihúznak pár évet. Ha tippelnem kell, erre a platformra sem készül modellpaletta, Alfához híven. 2005 óta megy ez. A 159, aztán a Giulietta platformja, majd a Giorgio. Egyik sem volt "future proof", kb semmit nem kezdtek velük, egy-két modell épült rájuk.
A Tonale is arra jó, hogy átvészeljék még azt a néhány évet, amígy a PSA (Stellantis ) CMP platformokra elkészülnek az új modellek.
A probléma mindig is ez volt. A Kia egy nyomorult Ceed-re felhúzott egy komplett kínálatot hatchbacktől, shooting brake-n keresztül a crossoverig. Itt meg egy jó drága fejlesztés, egy modell. És a Tonale sem lesz kivétel. Ahelyzet akkor kerül egyenesbe, amikor a PSA platformokra pakolgatják az Alfa TCT váltókat ezeröcsi motorokat és lesz sokféle hasonló, de mégis másképp hangolt konszern termék. Erre volt képtelen az Alfa, ez fog történni most végül.. szerintem.
A Tonale is arra jó, hogy átvészeljék még azt a néhány évet, amígy a PSA (Stellantis ) CMP platformokra elkészülnek az új modellek.
A probléma mindig is ez volt. A Kia egy nyomorult Ceed-re felhúzott egy komplett kínálatot hatchbacktől, shooting brake-n keresztül a crossoverig. Itt meg egy jó drága fejlesztés, egy modell. És a Tonale sem lesz kivétel. Ahelyzet akkor kerül egyenesbe, amikor a PSA platformokra pakolgatják az Alfa TCT váltókat ezeröcsi motorokat és lesz sokféle hasonló, de mégis másképp hangolt konszern termék. Erre volt képtelen az Alfa, ez fog történni most végül.. szerintem.
Kazes☻2022-02-08 18:43:39 // 99
Ez kb. hasonlóan ment 2010-ben is... :)
BeeGee2022-02-08 18:27:51 // 98
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép
Ezt nem a formavilágra értettem, hanem a piacra lépésre. 2022-ben a Tonale 2-t kellett volna bemutatni :)
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Például az, hogy ha végre eldöntenék a koncepciót, amit a márka képvisel. Volvónak, Land Rovernek sikerült és köszönik jól vannak, mint tömeggyártók (tippem szerint inkább erre mozdul az Alfa) Vagy ott az Alpine, Lotus, kis drága játékszerek vékonyka rétegnek. Köszönik ők is, jól el vannak.
Most 2022-ben az Alfa olyan, mintha minden akarna lenni (130LE-510+LE), RWD pályagép, városi SUV. Tudom, a körülmények hozták így össze, de még mindig nem látni a fényt az alagút végén.
De az is segítene, ha összezárnák őket be LSDzett béemvésekkel, hogy alkossanak valami nagyon furát.
Konkrétan sztem maradni kellett volna a Giu vonalon, kisebb méretben, valami olyannak mint az első X1 BMW. És akkor lehet tovább fejleszteni a brand koncepciót.
Ezt nem a formavilágra értettem, hanem a piacra lépésre. 2022-ben a Tonale 2-t kellett volna bemutatni :)
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Például az, hogy ha végre eldöntenék a koncepciót, amit a márka képvisel. Volvónak, Land Rovernek sikerült és köszönik jól vannak, mint tömeggyártók (tippem szerint inkább erre mozdul az Alfa) Vagy ott az Alpine, Lotus, kis drága játékszerek vékonyka rétegnek. Köszönik ők is, jól el vannak.
Most 2022-ben az Alfa olyan, mintha minden akarna lenni (130LE-510+LE), RWD pályagép, városi SUV. Tudom, a körülmények hozták így össze, de még mindig nem látni a fényt az alagút végén.
De az is segítene, ha összezárnák őket be LSDzett béemvésekkel, hogy alkossanak valami nagyon furát.
Konkrétan sztem maradni kellett volna a Giu vonalon, kisebb méretben, valami olyannak mint az első X1 BMW. És akkor lehet tovább fejleszteni a brand koncepciót.
Norby2022-02-08 17:46:58 // 97
Szerintem jó. Kell a dig.kijelző rengeteg, a modern motor és még jól is néz ki. Ez kell a népnek!
tdemeter2022-02-08 17:29:30 // 96
Nem értem a problémádat, van két olyan típus is, ami a vezetési élményről szól és még rendelhetsz belőle. Nem szántották be (bár el jön majd ez is) ezeket, hanem csináltak olyat is amivel másik szegmens is megszólítható. Nem akarták szembeköpni magukat és a múltjukat, naná, hogy a vezetési élményt itt is kiemelték.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
BeeGee2022-02-08 17:15:58 // 95
A Volvo XC40et kihagytad - 15.590.000 Ft tól
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
tdemeter2022-02-08 17:04:31 // 94
Ezekkel fog versenyezni, kénytelen lesz az árát is ezekhez igazítani, különben senkinek sem kell majd.
Halesz2022-02-08 17:04:00 // 93
Halesz2022-02-08 16:41:37 // 92
Áprilistól lehet rendelni :) Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
BeeGee2022-02-08 16:08:09 // 91
Szóval.
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.
Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.
Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 16:07:37 // 90
... és beengednek a belvárosba a többi vállakozós batár közé. XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 16:06:47 // 89
Az a fura, hogy közben a sport kivitelek meg fogynak. Ma is mellettem állt a pirosnál egy Tiguan R-line és pontosan azon gondolkoztam el, hogy akkor ez most miről szól? Sajnos ma a sportos autó = sok lóerő egy batár nagy fenyegető kinézetű dobozban. Minden más tulajdonsága full mindengy. Elegancia? Mindegy. Hol hajt? Mindegy. Szúrjon a ledmátriksz, zúgjon a huszas felni, jó sok piros vagy kék R betű legyen felrajzolva rá, aztán lehessen vele kotorni a zemhármon. És legyen ződrencám, mer' akkor nemszámít hogy tizenötöt eszik százon...
Morfiusz Cédula2022-02-08 15:58:48 // 88
Halesz2022-02-08 15:55:33 // 87
És az sem érdekli őket, hogy elöl vagy hátul hajt...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
tdemeter2022-02-08 15:54:49 // 86
Akinek esetleg nem világos, az NFT-vel kb azt kapjuk, hogy az autó teljes életútját vissza lehet majd keresni. Szóval tekert órás Tonale-t nemigen lehet majd venni remélhetőleg...
Kazes☻2022-02-08 15:54:02 // 85
Szerintem is... nálunk is bejön a zasszonynak! :D
Kazes☻2022-02-08 15:52:43 // 84
Sajna ez 100%-ig így van... :(
TtK2022-02-08 15:48:19 // 83
Az én oldalbordám is tipikus esete ennek (jó autó = szép új autó). A 159-et is szerette, a Giuliára meg végülis ő beszélt rá (nagyon mondjuk nem kellett :) ). A 164-et viszont utálta (=öreg sz@r..). Pedig a 3 literes szívó V6ért simán odaadnám bármelyik négyhengeres turbobenzinát..
tirex2022-02-08 15:43:55 // 82
Na kinek lesz először Tonale qv-je?
tdemeter2022-02-08 15:39:18 // 81
Ideális mami taxi ez, baromi sok embernek fog tetszeni. Nem félek, hogy ne lenne sikeres.
Tommi2022-02-08 15:38:42 // 80
Nálunk is hasonló a helyzet :)))
TtK2022-02-08 15:38:28 // 79
A feleségemnek _nagyon_ tetszik. Szóval lehet, h egy potenciális vásárló már van.. :)
Tommi2022-02-08 15:34:01 // 78
"az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség"
A potenciális vevőjelöltek 90%-a pedig lesz@rja ezeket... Legyen USB, hangvezérlés, tapipad, telefonról meg tudjam nézni appon keresztül, hogy mi van az autóval. Őket nem érdekli a kettős keresztlengőkar, az 1 G oldalgyorsulás, a kanyarból kigyorsítás. A maradék 10% pedig, akit ez izgat, nem tudja eltartani az Alfát...
A potenciális vevőjelöltek 90%-a pedig lesz@rja ezeket... Legyen USB, hangvezérlés, tapipad, telefonról meg tudjam nézni appon keresztül, hogy mi van az autóval. Őket nem érdekli a kettős keresztlengőkar, az 1 G oldalgyorsulás, a kanyarból kigyorsítás. A maradék 10% pedig, akit ez izgat, nem tudja eltartani az Alfát...
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:33:01 // 77
vazze még egy nő a kocsiban! :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:31:39 // 76
Nekem is az ugrott be a műsor alatt hogy ezt nem fogjuk a garázsban bütykölni :-DD
tdemeter2022-02-08 15:30:33 // 75
Alexa, szállj ki a kocsiból :)
tdemeter2022-02-08 15:30:09 // 74
Azért izgi lesz az online rendelés. Egyszer akarok rendelni a netről egy alfát :)
Félek, hogy ez is olyan olaszos lesz majd, ahogy sikerül...
Félek, hogy ez is olyan olaszos lesz majd, ahogy sikerül...
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 15:27:25 // 73
Ennek már a rendszáma is blockchainben lesz, meg Alexa-ban XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 15:26:50 // 72
Érthető..nem az autó a lényeg, hanem a digitalizáció. Ebből a szempontból van benne ráció, és talán ebben most időben lépnek, tech brand lesz az Alfa, nem autómárka. Erre megy a világ, hátha ebben nagyot gurítanak, meglátjuk a tesztekből. Tőlem ez távol áll, az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség. De mint tudjuk a Giulia és a Stelvio szólt ezekről az értékekről és jól látszik, hogy ennek a világnak vége.
Imparato nagyon szimpatikus forma :-)
Imparato nagyon szimpatikus forma :-)
tdemeter2022-02-08 15:26:26 // 71
Jó gyorsan vége lett.
A felét már láttam délelőtt :)
A felét már láttam délelőtt :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 15:25:02 // 70
Na megvolt a buli :-)
zgi5212022-02-08 15:04:47 // 69
itt is lehet majd kuzdeni az optimalis elso rsz felhelyezessel..
tdemeter2022-02-08 15:03:09 // 68
Jó, ez biztos így van. Nem ez volt a téma, hanem, hogy nembaj ha van párféle autó, kicsi, nagy, közepes.
Amúgy meg megy az élő worldpremier, mindenkinek enjoy!
Amúgy meg megy az élő worldpremier, mindenkinek enjoy!
tirex2022-02-08 14:27:34 // 66
Klassz az érintőkijelző. Kb már minden autósoldalon elmondják milyen balesetveszélyes. Jobban elvonja a figyelmet mint az okostelefon. Azért erőltetik, végülis a karosszériásoknak is meg kell élni valamiből.:))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 14:26:54 // 65
jaja Dunát lehet rekeszteni ebben a szegmensben minden gyártó ezt nyomja.. kellett volna ez 2015-ben pl a Kamal utódjaként amit megint nem csináltak meg... ezt meg a chiphiány kellős közepén, hát ... tuti bukta lesz :(((
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 14:25:26 // 64
tdemeter2022-02-08 14:23:26 // 63
Több magyar multis ismerősöm is Giuliettát kapott annó céges kocsinak (mert lehetett kérni, a leasing cégek vették ezeke), de elég csak megnézni pl a bérautók piacát, hogy rengeteg cég vásárolt be külföldön ezekből.
Giuliát is lehet de az ára miatt az sosem lesz tömeg autó a bérautó piacon.
Giuliát is lehet de az ára miatt az sosem lesz tömeg autó a bérautó piacon.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-08 14:21:58 // 62
Szerintem is. És rossz nézni, hogy egyelőre pont az történik amit az utóbbi időszakban megszokhattunk. Foghíjas modellpaletta, új modellek elhúzódó fejlesztése... mert ez most majd nagyon olyan lesz. Ez már hanyadik hatalmas nekifutással próbálkozás. A vége mindig az, hogy nagyot akartak... nyögés a vége. Az FCA meglévő alapjain rég futnia kéne kis SUV-nak, Giulietta-nak. De nem, megint teljes erővel egyetlen modellre fókuszálnak, mert majd ez megmenti a márkát. Értem. De egy átlag autóvásárlót mivel győz majd meg, hogy pl egy Mazda cx-30 helyett Tonale-t vegyen?
Ez újra egy nagyon elkésett modell, ami nem tudom mivel fog kitűnni az egy kaptafa városi bohócterepjárók tengeréből.
Ez újra egy nagyon elkésett modell, ami nem tudom mivel fog kitűnni az egy kaptafa városi bohócterepjárók tengeréből.
BeeGee2022-02-08 14:20:47 // 61
Túl értékes a márkanév ahhoz. Egy kis adok-veszek után még lehet belőle egy sportos felszereltségi szint a BYD-nél.. :(
Képek alapján a célközönséget eltalálta, de nem hiszem, hogy megcsinálja azt az Alfával, amit a Cayenne a Porschéval. Ha nem villantanak délután valami killer feature-t (nem négyturbós v6 ra gondolok, hanem valami technológiai/előfizetés dologra) akkor ez is csak egy elkésett próbálkozás marad.
Képek alapján a célközönséget eltalálta, de nem hiszem, hogy megcsinálja azt az Alfával, amit a Cayenne a Porschéval. Ha nem villantanak délután valami killer feature-t (nem négyturbós v6 ra gondolok, hanem valami technológiai/előfizetés dologra) akkor ez is csak egy elkésett próbálkozás marad.
BeeGee2022-02-08 14:10:23 // 60
Alfa sosem produkált hatalmas számokat, még a csúcson is (156, 147) kispályás játékos volt a tömeggyártókhoz képest. Cégautónak pláne nem vitték az értéktartása miatt.. Alig akadt egy-egy cég, akinél belefért a vállalati policybe.
Tommi2022-02-08 14:08:29 // 59
"Mi meg eladásokat akarunk látni, amiből lesz pénz sportkocsikra, nagy Alfára!"
Sportkocsinak ott van a nemrég kifuttatott 4C (amit nehezen vádolhatnánk meg puhánysággal), a jelenlegi kínálatban pedig a Giulia QV, mehetsz rendelni, az nem elég sportos? :)
A "nagy Alfa" pedig szerintem nem az a kategória, amire megérné időt/pénzt locsolni. A világban egyre inkább visszaszorulnak a klasszikus szedánok, a nagyok meg főleg. Az Alfa sosem gyártott "igazi" nagyon nagy autót. Egyáltalán mi az, hogy "nagy Alfa"? Melyik szegmensre lőnénk vele és miért? A 166 és a Giulia kb hasonló méret, ennyit tolódtak a kategóriák, fölé pedig nem lenne érdemes modellt faragni, mert tuti bukta lenne...
Sportkocsinak ott van a nemrég kifuttatott 4C (amit nehezen vádolhatnánk meg puhánysággal), a jelenlegi kínálatban pedig a Giulia QV, mehetsz rendelni, az nem elég sportos? :)
A "nagy Alfa" pedig szerintem nem az a kategória, amire megérné időt/pénzt locsolni. A világban egyre inkább visszaszorulnak a klasszikus szedánok, a nagyok meg főleg. Az Alfa sosem gyártott "igazi" nagyon nagy autót. Egyáltalán mi az, hogy "nagy Alfa"? Melyik szegmensre lőnénk vele és miért? A 166 és a Giulia kb hasonló méret, ennyit tolódtak a kategóriák, fölé pedig nem lenne érdemes modellt faragni, mert tuti bukta lenne...
Piritu - 1.000.0002022-02-08 13:44:50 // 58
Érdekes kérdés lehet még hogy a szalonokban mikor találkozunk velük a mai alkatrészellátási hiánynál.
A mezei Skodára is évet kell várni...
A mezei Skodára is évet kell várni...
Morfiusz Cédula2022-02-08 13:41:27 // 57
Nekem tetszik a beltere. Akkor is, ha a Giu/Stelvióban stílusosabb a kijelző elhelyezése. De nem is az a lényeg, hogy itt mindenkinek bejöjjön, hanem az, hogy elég sok embernek jöjjön be, akik ma még nem is feltétlen gondolják, hogy valaha Alfát fognak venni.
Ha ezt elegen veszik, akkor lehetnek még olyan modellek, amik nekünk is jobban tetszenek majd.
Ha ezt elegen veszik, akkor lehetnek még olyan modellek, amik nekünk is jobban tetszenek majd.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 13:10:05 // 56
szerintem ez az uccsó dobása a márkának, ha ez sem fogy akkor lehúzzák a rolót...de ezzel is késtek, mint mindennel sajnos ...
tdemeter2022-02-08 12:46:26 // 55
Volt időszak, mikor csak a Giulietta es MiTo volt és akkor is adtak el Alfát.
Egy másik szegmensben azok jól futottak, a megfizethető céges rohangálós kisautókéban. Erre most pl nincs modell, szerintem viszont igény lenne rá.
Ha eszük van akkor tartanak majd 3-4 modellt, hogy mindenkinek legyen jó vas.
Egy másik szegmensben azok jól futottak, a megfizethető céges rohangálós kisautókéban. Erre most pl nincs modell, szerintem viszont igény lenne rá.
Ha eszük van akkor tartanak majd 3-4 modellt, hogy mindenkinek legyen jó vas.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-08 12:34:39 // 54
amíg van választási lehetőség addig nincs gond, ha csak "Tonale" lesz akkor lesz a probléma nálam, bár akkor sem marad ez, vagy másik márka, busz, taxi :)
leopop32022-02-08 12:08:58 // 52
Igen ebben igazad van teljesen, nekünk azért ennyire szembetűnő, mert európaiként csak az olaszoknál van meg ez. De abszolut igazad van.