és a műszaki tartalomból is látszik hogy nem ugyanaz a célközönség. MacPherson, 7 gangos váltó, stb de az ár ugyanaz, cserébe van mindenre is figyelő adaptív intelligens GPS alapú határoló asszisztens
Haleszék videója alá is írtam, hogy szerintem Imparato próbálja szép halkan feljebb pozícionálni az Alfát ha már nem lehet (hál' Istennek) tömegautót csinálni belőle. Csak attól tartok ez azt fogja jelenteni, hogy pár év múlva sokkal kevesebben tudják majd megengedni maguknak az Alfát ha minden évben 1-2 millióval drágul...
carver2022-03-22 20:35:09 // 384
carver2022-03-22 20:23:40 // 383
na tessék, Ron örül ha kap egy elmosódott fotót az árról nekünk meg teljes felszereltségi listánk van :):):)
köszi Csaba!
köszi Csaba!
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 18:22:35 // 382
No látod, meg 40kg hasáb, cukor, heti 40kg mozarella stb, stb 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 18:05:46 // 381
Közben rájöttem mire kell neked annyi liszt. XDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 16:13:17 // 380
Nem is akarlak lebeszélni róla :-) Szerencsére a rossz utak engem kerülnek, a lisztet meg már betáraztuk a budipapírból épített fal mögé, közvetlenül az étolajtorony mellé XDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 15:42:18 // 379
nem kell a ki-be szállásnál toszakodnom pl na meg a 25kg-os liszteszsákokat könnyebb ki be pakolnom hátulról ... jah és ha racsingolni akarok a 4db zsákkal, mert betalál egy mundéró vagy pásszát a belső íven előzőm a szar suv-val :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 15:39:01 // 378
nem a kényelem de mikor a Stelvio majd leesik az útról ott egy személyautó off...és sajnos nagyon sok a gané út, úgy hogy ez marad
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 14:26:28 // 377
Ezt meg nekem lehet magyarázni, úgysem értem XD Egyszerűen nem jön át, hogy mi a jó benne. Ellenben frankón rosszul tudok lenni jobb egyben magas autóban. Suv, furgon, bármi kikészít, ha nem én vezetem. Plusz még hárman a családból pont így. Úgyhogy ha nem akarok 80-nal menni, akkor sajnos 'lapos' autó kell XDD A kamion az frankó, abban még nem voltam rosszul.
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 14:23:14 // 376
Amennyivel a kerék nagyobb a Stelvion, annyival talán a komfortérzet is. Egyébként meglepően kényelmes a Giulia is bármilyen úton. Ahol meg 14 centinél magasabb kiálló izék vannak, oda nem megyek vele :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 13:28:38 // 374
na meg 7 végén mentem egy kört pl a városban, múltkor Dunaföldvár valami vicc... még el is játszottam a gondolattal, hogy Giulia de annyira faxák az utak, hogy akkor vehetnék elektromost is 80-nal közlekedve :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 13:25:00 // 373
aki magasabban akar ülni az nem fog személyautót vállasztani...
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 12:05:11 // 372
Az árak és a fókusz is elment XD
15-ért még mindig a Giuliát választanám, műszakilag lényegesen feljebb van...de nyilván a többség a ledmátrix a csomagtér liter és a sokmindent figyelő rendszer vonzásában kering.
15-ért még mindig a Giuliát választanám, műszakilag lényegesen feljebb van...de nyilván a többség a ledmátrix a csomagtér liter és a sokmindent figyelő rendszer vonzásában kering.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-22 10:55:14 // 371
elmentek az árak piszkosul... nekem ennél olcsóbb volt a Stelvio 4 éve és nem egy fűnyíró motor lakik benne...
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-22 10:01:31 // 370
Ennyiből még épp kitelik most egy 200 lovas Giulia, Sprint felszereltséggel, Alfa Rosso alapszínnel és még egy 19-es Classico kétszéles kerékszett is belefér a keretbe, mert csodák csodája épp választható XD
Egyébként jól felszerelt ez a SpecialE az tény, nem lehet panasz. Viszont úgy tűnik megszűntünk "olcsó régió" lenni, a 40k Eur kb megfelel a 15 millás alapárnak. Nehéz emészteni ezt az összeget.
Egyébként jól felszerelt ez a SpecialE az tény, nem lehet panasz. Viszont úgy tűnik megszűntünk "olcsó régió" lenni, a 40k Eur kb megfelel a 15 millás alapárnak. Nehéz emészteni ezt az összeget.
tdemeter2022-03-22 09:51:54 // 369
Én a hibrid árára lennék kíváncsi nagyon
carver2022-03-21 21:03:32 // 365
Kiszivárgott a Tonale ára!
Super 32.392,56€
Sprint 34.809,92€
Ti 38.967,77€
Veloce 41.385,12€
Special 39.644,63€
Super 32.392,56€
Sprint 34.809,92€
Ti 38.967,77€
Veloce 41.385,12€
Special 39.644,63€
Zselé2022-03-10 22:28:34 // 364
Olcsóbb a kézi? A kuplung felújításokkal is?
Kazes☻2022-03-09 19:37:03 // 363
Mondok. Én még azt szeretem. Főleg a régi hátsókerekes autókon, ahol lehet vele játszani... is. Nem gyorsabb (nem is érdekel, nem vagyok F1 pilóta), nem precízebb (nem is érdekel), nem feltétlenül fogyaszt kevesebbet (nem is érdekel). Viszont olcsóbb, olcsóbb javítani is és olcsóbb az olajcseréje is... ja és itthon is hozzá tudok nyúlni, ha úgy adódik (ezek viszont érdekelnek). :)
Nekem is van olyan sztorim, hogy volt korábban olyan Alfa, ami mindenben nagyon tetszett és már hoztam is volna, de amint megláttam, hogy automata, már léptem is! :D
Ezzel együtt lehet, hogy majd lesz valamikor nekem is, de nem ez az elsődleges kitétel. A lényeg, hogy már nincs választás... és úgy tűnik egyre több mindenben ez a tendencia. :(
Nekem is van olyan sztorim, hogy volt korábban olyan Alfa, ami mindenben nagyon tetszett és már hoztam is volna, de amint megláttam, hogy automata, már léptem is! :D
Ezzel együtt lehet, hogy majd lesz valamikor nekem is, de nem ez az elsődleges kitétel. A lényeg, hogy már nincs választás... és úgy tűnik egyre több mindenben ez a tendencia. :(
Tommi2022-03-09 11:09:39 // 362
"Mind ótomata"
És? Mondj reális érvet a kéziváltó mellett... Gyorsabb? Nem. Kényelmesebb? Nem. Precízebb? Nem. Kevesebbet fogyaszt vele az autó? A mai modern automaták korában már ez sem nagyon igaz. Két "érvet" tudnék mondani mellette, egyik a költség, ha hozzá kell nyúlni az automatához, akkor nyilván drágább, mint egy kézi. A másik meg a szimpla érzelmi nosztalgiafaktor, de semmi több...
A feleségem 147-esét két éve cseréltük le egy Fiat 500X Sportra. 2020 nyarán a járvány közepén nem akartunk/mertünk rendelni, mert mindenhonnan az volt a válasz, hogy fogalmuk sincs mikorra érkezne meg és mennyi be kerülne, inkább válogassunk készletről. Eredetileg Giuliettát akartunk, de sehol nem volt olyan konfiguráció raktáron, ami tetszett volna (fullosat és automatát szerettünk volna). Ekkor jött képbe az 500X Sport, amiből Békéscsabán volt egyetlen példány raktáron az egész országban. Elmentünk érte, tetszett neki, elhoztuk.
Tavaly ősszel, mikor mentem gumiztatni a budaörsi Alfa szervízbe, ott állt az udvaron egy nullkilométeres, gyönyörű és fullos Giulietta, még rendszám sem volt rajta, valami beragadt maradék autó volt. Elküldtem a fotókat a feleségemnek, elmondtam mi van az autóban (minden is) és kimatekoztuk, hogy le tudnánk cserélni a Fiatot úgy, hogy gyakorlatilag nem sokat kéne rádobni. Erre közölte, hogy szép meg jó meg minden, de annyira megszerette az automatát, hogy még akkor sem hajlandó átülni, ha újra Alfát vezethet. Főleg városban mozog, hozza-viszi a gyereket oviba meg mindenhova, dolgozni is autóval jár, sokkal kényelmesebb neki a mínusz egy pedál és ragaszkodik a kis Gombóc Artúrjához :) Pedig előtte kézzel-lábbal tiltakozott az automata ellen, a Stelvio előtt már a Giuliettám is az volt és utálta vezetni :)))
És? Mondj reális érvet a kéziváltó mellett... Gyorsabb? Nem. Kényelmesebb? Nem. Precízebb? Nem. Kevesebbet fogyaszt vele az autó? A mai modern automaták korában már ez sem nagyon igaz. Két "érvet" tudnék mondani mellette, egyik a költség, ha hozzá kell nyúlni az automatához, akkor nyilván drágább, mint egy kézi. A másik meg a szimpla érzelmi nosztalgiafaktor, de semmi több...
A feleségem 147-esét két éve cseréltük le egy Fiat 500X Sportra. 2020 nyarán a járvány közepén nem akartunk/mertünk rendelni, mert mindenhonnan az volt a válasz, hogy fogalmuk sincs mikorra érkezne meg és mennyi be kerülne, inkább válogassunk készletről. Eredetileg Giuliettát akartunk, de sehol nem volt olyan konfiguráció raktáron, ami tetszett volna (fullosat és automatát szerettünk volna). Ekkor jött képbe az 500X Sport, amiből Békéscsabán volt egyetlen példány raktáron az egész országban. Elmentünk érte, tetszett neki, elhoztuk.
Tavaly ősszel, mikor mentem gumiztatni a budaörsi Alfa szervízbe, ott állt az udvaron egy nullkilométeres, gyönyörű és fullos Giulietta, még rendszám sem volt rajta, valami beragadt maradék autó volt. Elküldtem a fotókat a feleségemnek, elmondtam mi van az autóban (minden is) és kimatekoztuk, hogy le tudnánk cserélni a Fiatot úgy, hogy gyakorlatilag nem sokat kéne rádobni. Erre közölte, hogy szép meg jó meg minden, de annyira megszerette az automatát, hogy még akkor sem hajlandó átülni, ha újra Alfát vezethet. Főleg városban mozog, hozza-viszi a gyereket oviba meg mindenhova, dolgozni is autóval jár, sokkal kényelmesebb neki a mínusz egy pedál és ragaszkodik a kis Gombóc Artúrjához :) Pedig előtte kézzel-lábbal tiltakozott az automata ellen, a Stelvio előtt már a Giuliettám is az volt és utálta vezetni :)))
farki2022-03-08 22:36:40 // 361
Régen tényleg minden jobb volt…
A flippergépbe a “bélás” helyett 1 Schillinget dobtunk.
És leszartuk, hogy játékonként 20 fillért buktunk!🤪
A flippergépbe a “bélás” helyett 1 Schillinget dobtunk.
És leszartuk, hogy játékonként 20 fillért buktunk!🤪
Kazes☻2022-03-08 20:47:37 // 360
Akkor mégis csak „régen jobb volt”, merthogy volt pl. "D" típusú (matrica) rendszám... is! :)
leopop32022-03-08 20:20:37 // 359
De ahogy mondja Feri amúgy ez lenne a legjobb vagy az hogy egyszerűen ránéznek a kocsira és kiált hogy hello nekem kis rendszám kell.. ;)
leopop32022-03-08 20:18:14 // 357
Hát igen :)
Kazes☻2022-03-08 17:00:34 // 356
Elképzelhető... vagy túlságosan szeretnéd hasonlítgatni, még ha tudat alatt is. Én egy 5008 mögött mentem, de mégsem... :D
RomeoOne2022-03-08 16:20:36 // 355
Meglepő lehet, de erről nem a kormány tehet.
A forgalmazónak van lehetősége, mikor bejegezteti a típust, hogy megadja, miylen rendszám mehet rá. Az FCA Magyarországot kell szidni, amiért annyira nem képesek, hogy beleírassák az Alfák típusbizonyítványba, hogy B rendszám.
A forgalmazónak van lehetősége, mikor bejegezteti a típust, hogy megadja, miylen rendszám mehet rá. Az FCA Magyarországot kell szidni, amiért annyira nem képesek, hogy beleírassák az Alfák típusbizonyítványba, hogy B rendszám.
farki2022-03-08 16:10:05 // 354
A zsidesz 2/3-dal simán elintézhetné… 🤷🏼
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-08 15:18:50 // 353
ügyet
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-08 15:11:32 // 352
Ezt az üget is MVP pajzs (lásd Galaxis útikalauz stopposoknak) védi, mint sok más csip-csup apróságot a világon :-)
leopop32022-03-08 12:49:01 // 351
Na ez az amit nem is értek. Pedig igenis vannak olyan autók amikre ezek kellenének. Nem csak sima nagy rendszám van a világon. Ahogy nem csak fekete hajú emberek :DD De hihetetlen hogy itthon az ezzel foglalkozó szervezetek ezt nem képesek megérteni :/
leopop32022-03-08 12:46:23 // 350
Már láttam, szerintem jól néz ki! 😁
RomeoOne2022-03-08 12:06:29 // 349
Nem azt mondom, hogy egy az egyben, de első blikkre benne van. Lehet amúgy csak az azonos szín, meg ugyanúgy lesötétített lámpák miatt adja azt a hatást.
Kazes☻2022-03-08 12:00:05 // 348
Én most autóztam egy hasonló Peu mögött, de eszembe sem jutott róla a Tonale... jó kis verda ez! :)
RomeoOne2022-03-08 09:02:56 // 347
EU-s rendszámból már nem lett olyan formátum. Pedig lehetne, hisz az olaszoknak is van...
Zselé2022-03-08 08:45:59 // 346
Erre nem is tudom hogy lehet feltenni. Erre a régi, kisméretű matrica lenne jó, ami pl. a feleségem 156-osára került még 2001-ben. De ha jól tudom, olyan már nincs is.
RomeoOne2022-03-08 08:36:01 // 345
Jól néz ki ezekkel a lesötétített lámpákkal. Hátulról egy piros 2nd gen Peugeout 508 SW-re emlékeztet amúgy.
De az is látszik, hogy a rendszám ennél is nagy kín lesz elöl. Erre a felületre ráhajtogatni...
De az is látszik, hogy a rendszám ennél is nagy kín lesz elöl. Erre a felületre ráhajtogatni...
GT Ɨ|ѯ2022-03-08 08:10:37 // 344
carver2022-02-28 16:48:50 // 343
leopop32022-02-24 23:20:24 // 342
Nagyon ráérzett akkor :))
Illetve a sebességet nem is lehet benne akkor érezni arra gondolsz?
Pont ma mondta Emil a futóműre visszatérve, mikor levittem a Mitohoz, hogy milyen feszes és kemény mindent lehet vele érzeni. De mondtam neki hogy én pont ezt szeretem és aztán hallgattuk a kellemes kipufogó és motorhangot tovább, Emil el volt ájulva tőle 😁😁
Illetve a sebességet nem is lehet benne akkor érezni arra gondolsz?
Pont ma mondta Emil a futóműre visszatérve, mikor levittem a Mitohoz, hogy milyen feszes és kemény mindent lehet vele érzeni. De mondtam neki hogy én pont ezt szeretem és aztán hallgattuk a kellemes kipufogó és motorhangot tovább, Emil el volt ájulva tőle 😁😁
Zselé2022-02-24 21:43:48 // 341
Azért azt felfele lehet pakolni :D
Piritu - 1.000.0002022-02-24 21:26:20 // 340
A Spider után minden autót hatalmasnak érezni :-DDD
Zselé2022-02-24 21:13:06 // 339
Abszolút átérzem egy 6, egy 3 éves és egy három hónapos gyerekkel! Meg egy gondoskodó feleséggel, aki mindenből csomagol tartalékot.
Így lett hosszas gondolkodás után a Giulia Veloce… XDDD
(Megpróbálkoztunk az észérvekkel, de úgy éreztük, hogy a gondolkodás nem áll jól)
Így lett hosszas gondolkodás után a Giulia Veloce… XDDD
(Megpróbálkoztunk az észérvekkel, de úgy éreztük, hogy a gondolkodás nem áll jól)
carver2022-02-24 21:02:56 // 338
Ennek most nem néztem utána, úgyhogy csak találgatás, de szerintem nem önmagában az az Alfa baja hogy keveset ad el, hanem az hogy Marchionne kijelentette hogy 400.000 Alfát fognak eladni és az egész infrastruktúra, szervezet stb emögé lett felhúzva.
Lehet nyereséges autómárkát kisebb számokkal is csinálni, és én ezt szűröm le Imparato elejtett megjegyzéseiből, ami szerintem jó dolog is lehet, de sajnos biztosan drágább autókat fog jelenteni.
Szóval a választás szerintem egy kisebb prémium márka ami nem távolodik el annyira a “fanatikus” alfások szívétől, de jobban eltávolodik a pénztárcájától vagy egy nagyobb számokat produkáló márka ami jobban megfizethető, de kevésbé lesz kivételes…
Lehet nyereséges autómárkát kisebb számokkal is csinálni, és én ezt szűröm le Imparato elejtett megjegyzéseiből, ami szerintem jó dolog is lehet, de sajnos biztosan drágább autókat fog jelenteni.
Szóval a választás szerintem egy kisebb prémium márka ami nem távolodik el annyira a “fanatikus” alfások szívétől, de jobban eltávolodik a pénztárcájától vagy egy nagyobb számokat produkáló márka ami jobban megfizethető, de kevésbé lesz kivételes…
Kazes☻2022-02-24 18:07:06 // 337
Tisztára mint egy sztend ápp...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-24 17:14:41 // 336
Igen, tudom, látom magam körül ezt az életmódot is, megértem. Nem a mi világunk, ennyi. Rühellek pakolni, cuccolni. De nagyon. Valahol önvédelem is, hogy nincs itthon pakolószörny autónk. Három gyerekkel rutinosan megoldjuk a Giuliával is. Amennyire aggódtam, hogy gond lesz, annyira nincs. A feleségem az egy hetes nyaralást összecuccolja nettó egy óra alatt, én betetrisezem 15 perc alatt, minden másra ott a MasterCard XD
Nálunk plusz tényező az utazási betegség. A család nagy része egyszerűen ki sem bírja egy magasabb, vagy puhább, autóban. Próbáltunk mindent, hányás a vége, vagy gyök kettővel gurulás. A 159 volt a legtutibb ebből a szempontból, abban nyoma sem volt ennek a problémának. Ellenben az telecuccolva már le-le ért, besúrolt a filcbetét.. nem szeretem az ilyesmit. A Giulia eddig okés, a kicsi eddig kétszer jelezte, hogy fáj a gyomra, de lehet hogy csak kamuzott, mert vigyorgott hozzá :-))
Én anyós ülésben konkrétan rosszul vagyok bármilyen suvban (vagy furgonban) hosszabb úton, valamiért szédülök fönt. Ha látnál beszállni, külön röhögnél, azt sem tudom hogy közelítsem meg. XD
Nálunk plusz tényező az utazási betegség. A család nagy része egyszerűen ki sem bírja egy magasabb, vagy puhább, autóban. Próbáltunk mindent, hányás a vége, vagy gyök kettővel gurulás. A 159 volt a legtutibb ebből a szempontból, abban nyoma sem volt ennek a problémának. Ellenben az telecuccolva már le-le ért, besúrolt a filcbetét.. nem szeretem az ilyesmit. A Giulia eddig okés, a kicsi eddig kétszer jelezte, hogy fáj a gyomra, de lehet hogy csak kamuzott, mert vigyorgott hozzá :-))
Én anyós ülésben konkrétan rosszul vagyok bármilyen suvban (vagy furgonban) hosszabb úton, valamiért szédülök fönt. Ha látnál beszállni, külön röhögnél, azt sem tudom hogy közelítsem meg. XD
RomeoOne2022-02-24 16:33:23 // 335
Egyébként teherautót meg _igazi_ terepjárót is gyártott már az Alfa ezer éve is, még csak azt sem lehet mondani, hogy bezzeg régen csak sportkocsik voltak :DDD