Fórum >> Típusok >> Tonale

WarbiRunner (Gyuri)2022-06-03 10:35:02 // 584
Az erőltetik a kulcsszó. Egy sokfelől kompromisszumos és cseppet sem környezetkímélő technológia kizárólagosságát erőltetik, és az embereket nevelik hozzá.
Egy technológia ha jó és jó terméket lehet belőle csinálni, magától megtalálja a helyét a piacon. Ez inkább olyan, mintha az odaégett pizzatésztát erőltetnéd. Nem jó, de elhiteted mindenkivel hogy jó, és nagyon egészséges, és 2025-től különben is csak odaégett pizza árusítható, mert az egészség védelme mindennél fontosabb. Na kb ugyanekkora hülyeséget nyeletnek le a néppel XD Néppel... értsd Európával. Mert valami oknál fogva a világ nagyobb részén nem pont ez történik. Sem Amerikában, sem Kínában, sem sehol máshol.
Hol fog legjobban drágulni az energia? Európában.. Mert most ezt erőltetik. A kurvadrágán előállított égett pizza kiváló termék lesz, ezt kell gyártani, majd jól megveszik az emberek, mert a vékonytésztás finom az nem EU konform, és az EU állampolgárok biztonságát és mindenhez is való jogát veszélyezteti. A hozzá való alapanyagok meg pláne embargósak és csupa gonosz célt szolgálnak.
Liquid2022-06-03 10:12:30 // 583
159-ből a legdrágább 13 volt de az a V6TI ill. a 2.4Q4TI. Azonkívül az egy másik kategória. Inkább a Giuliettához hasonlítsd, ha már mindenképp párhuzamot kell keresni.
Az ár egy dolog, nem azzal van gond, hanem hogy a kategóriatársakhoz képest magas. Legyen úgy, vigyék :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-03 10:06:45 // 582
elektromos ... nem azt kell nézni mennyire jó vagy nem azt erőltetik akkor azt kell gyártani és eladni ... én az extra vékony nápolyi pizzát szeretem kevés feltéttel de hiába erőltetem, ha a vastagabb tésztás 20 feltétes pizzát keresik amin egy olasz jót röhögne ... a piachoz kell igazodni különben záróra...
tdemeter2022-06-03 09:50:27 // 581
"Árban szerintem nagyon nem versenyképes, "
Amikor a 159 megjelent 2005-ben akkor abból is volt már 15 millióért, ez meg most 17 évre rá 13-tól van. És akkor még nem 400 ft volt az euro.
Szóval miért drága ez ? Kinek az? Mert nyilván nem a magyar piacra gyártották. Mi vagyunk a csórók inkább.
Ha elmész nyugatra ott ez teljesen oké ár egy autóért. Ne a Suzukival hasonlítsuk már össze, nem egy kategóriában versenyez a tivolival sem.
Vinni fogják mint a cukrot, majd meglátod.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 22:06:03 // 580
Hát autópályán 130nál simán beverik a 20kwh-át ha meg eső van vagy fűteni, hűteni kell akár a 30at is...mi csak városi ingazósnak használjuk a többire erősen kompromisszumos
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 22:01:10 // 579
Azt hiszem ebben most egyetértünk, valahogy így látom én is, tömörebben megfogalmaztad :-))
A Tonale meg maradjunk annyiban, hogy legújabb XD
Az elektromos átállással kapcsolatban én is szkeptikus vagyok, látva a napi történéseket. Inkább elektromos leállásra tippelnék így jelen állás szerint. Az EU, de kiemelten a német ipar teljes lehasaltatása a szemünk előtt történik. A végeredmény az lesz, hogy drága nyersanyagon, drága energiával drága és eladhatatlan termékekbe fullad az egész. Már ha nem változtatnak sürgősen valamit a szakadékba menetelős politikájukon.
R33Z2022-06-02 21:56:48 // 578
400km oda-vissza a táv M0/M7. Valami ami nem kisautó és tud ~wltp 450km-t ~70kWh-s. Ez a gyakorlatban tudna 300km-t, ami elég, mert a másik háznál is lesz majd napelem. Remélem nem 5 év múlva lesz Alfa, ami ezt lefedi.
Liquid2022-06-02 21:52:35 // 577
Te megvennéd, meg még sokan akinknél a marka szeretete kompenzálja az árat. De aki azt nézi hogy kell egy kis suv, oké milyen legyen az nem jut el az Alfáig, mert drága. Akinek nem számít az ár az meg a nagyobb presztizst fogja venni, vagy a szívómotort mint pl. apósom. Ez nem feltétlenül rossz, mert ne is legyen mindenkinek Alfája :) De akkor meg bejön az hogy ha nem adnak el eleget akkor bukta. A kérdés tényleg az hogy mennyi darabszámban az annyi...
"Egy biztos: A tonale jelenleg az egyik legmoderneb, legszebb, legújabb Alfa. Emellett versenyképes ára van, autó is (gurul!), vagyis mindene megvan ahhoz, hogy megvegyék az emberek"
3 modellből az egyik, tény hogy szép de szerintem a másik kettő szebb :) De hát ez ízlés dolga. Árban szerintem nagyon nem versenyképes, de tény hogy ezen kívül mindene megvan ahhoz hogy sikeres legyen. Én szeretném ha sikeres lenne.
Ezzel az elektromos dologgal még mindig szkeptikus vagyok, (még mindig csak a szubvenciók éltetik) mert az olaj ára nem csak az üzemanyagokat vágja oda, hanem a vellanyt is. Inkább az lesz hogy nem lesz semmi, de az is drágán :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 21:31:17 // 576
Hát milyen hosszú távon? Nekem tetszik az 500e is csak még drága ...mi városi ingazosnak használunk most e autót eddig bejött ...
R33Z2022-06-02 21:05:12 // 575
Pontosan, és akkor vennék is.... főleg amióta elég sokat ingázok hosszabb távon, folyamatosan járatom az agyam, hogy vmi villanyost kellene venni, de nem szeretnék más márkát... áram van itthon bőven, amit most még pocsékolok az áramszolgáltatónak ...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 20:30:13 // 574
Egyébként ha már házon belül ott az 500e itt is azzal kellett volna kijönni a Tonale E vel sajnos erre megyünk...aztán minden mással
tdemeter2022-06-02 19:19:05 // 573
Amit írtál, az kb olyan frázisokra hasonlít, mint a személyes nagy kedvencem "rendes autó" és hasonlók.
Mi az, hogy rendes Alfa? Ja és kinek is az? Az 1950-ben gyártott alfa az pl rendes Alfa? Az sem úgy néz ki, mint mondjuk egy mai giulia, de benzinesnek tényleg benzines, szóval akkor már jó?
Ezek annyira szubjektív dolgok, hogy szerintem időt is kár beleölni, mert nem lesz soha egyetértés.
Egy biztos: A tonale jelenleg az egyik legmoderneb, legszebb, legújabb Alfa. Emellett versenyképes ára van, autó is (gurul!), vagyis mindene megvan ahhoz, hogy megvegyék az emberek. Merthát ez a lényeg, a gyár el akarja adni ezeket az autókat, nem kiállítást akar belőlük szervezni, ahol pár szakértő megmondja, hogy szép is meg jó is, dehát ez meg az olcsóbb vagy jobb...
Legjobban a belga szám (az a baj...) hasonlít erre ami itt megy most :)
Örülni kellene és szurkolni, hogy ennek bevételein újra felálljon egy igazi brand, egy nagy név!
Aki szerint 2022-ben az elektromos hajtás nem számít "rendes" autónak, az szerintem már jobb ha most elkezd áttérni a tömegközlekedésre, mert a háború és az olaj árának emelkedése még jobban be fogja indítani az EV autók piacát, olyan, hogy olajos, benyás már egyre kevesebb lesz. Kezdjétek szokni a ronda csúnya Tonalét.

Ja és 2 gyönyörű sedan után én "rendes" alfásnak mondanám magamat, de mégis vennék ilyet elsődleges autónak is ! (lehet köpködni)
Greene2022-06-02 19:02:27 // 572
Szerintem épp az volt a céljuk, hogy ne az (csak) alfa rajongók vegyék, mert akkor éhenhalnak. Nem a fanatikusok tartanak el egy márkát.
Nézd meg mi lett a BMW-ből: a Tonale konkurense az X1 ami egy mini alapú elsőkerekes suv. Azt se a BMW rajongók fogják venni, hanem azok akik szerint a BMW a menő és tesznek rá, hogy hány hengeres meg hol hajt.
Sajnos nagyon későn lépett a piacra a Tonale. Hiába szép (vagyis a legszebb szerintem), de nagyon nehéz lesz labdába rúgnia, pláne úgy, hogy sajnos nagyon nincsen az Alfa a köztudatban.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 18:21:30 // 571
Árban ezen a szinten.. érdekes kérdés. Az EUs eladási statisztikákat érdemes megnézegetni. Hova várjuk itt a Tonale-t? 50e/év? Az jó, vagy rossz? Mi az a darabszám aminél kijelenthetjük, hogy a márka megmentője címet végre ez a modell kiérdemli? Vegyük hozzá, hogy a lista összes márkája modellpalettával rendelkezik..
Putyesz2022-06-02 17:42:26 // 570
Ennél megosztóbb és sarazott alfát még nem láttam itt az amorén.
Egy biztos, rendes Alfás nem fogja megvenni, vagyis csak kis hányada..... Én se vennék ennyiért ilyen fűnyíró motoros alfát második autónak se(az alfa nem erről szól nekem), inkább egy full elektromos autót ebből a pénzből.
Maradnak a nem alfások... Hát lehet imádkozni!!!
Halesz2022-06-02 17:02:24 // 569
Bocsánat, a BMW-t elbasztam :), de az új X1-es:

"az alapmodell a fronthajtású sDrive18i lesz, 136 lóerős háromhengeres benzinmotorral", 41.400 eurótól indul...
Kazes☻2022-06-02 16:48:32 // 568
a 130-as ki sem kellett volna hozni a Tonaléból” - akkor meg az lenne a baj! :D
Értem a vitát, a pro és kontra érveket... de azt hiszem inkább várjuk ki a végét. :)
Halesz2022-06-02 16:20:21 // 567
Két képet rakok ide.

Egy viszonylag alap BMW X1, csak egy automata váltót tettem hozzá. Meg egy mild hibrid Audi Q3.





Mindkettő elöl hajt, és bárhogy nézzük, ha elkezdjük beléjük pakolni azokat, ami a Tonaléban van, ugyanott vagyunk. A Stellantis döntése, hogy ide pozíciónálta az Alfát, ezt majd az idő fogja eldönteni, hogy jó volt-e, de az tény, hogy ezen a szinten egyik autó sem erősebb vagy sokkal erősebb. Bár tény, hogy a Q3-ból van egy rendes csúcsmodell. Azzzal majd a plugin hibrid Tonale fog versenyezni.

Én megint csak azt emelném ki, hogy ha ennél a két modellnél nem fáj a 136, meg a 150 lóerő, akkor nekünk se fájjon már a 130, meg a 160.

De abban egyetértünk, hogy a 130-as ki sem kellett volna hozni a Tonaléból, egyből kevesebbet vitatkoznánk mi is erről az autóról itt... De nyilván ezzel tudtak megfelelni a co2-normáknak, meg így tudtak árban ezen a szinten maradni.
Liquid2022-06-02 15:51:23 // 566
Nekem nem fáj, legyen jó, adjanak el sokat, csak félő hogy bicskatörés lesz ennek a vége is. BMW-hez ne hasonlítsuk, mert nekik olyan jól felépített presztizsük van, hogy ha híg kakival lenne kekenve belülről azt is megvennék, ráadásul nekik marketingjük is van, kihoznák, el eladnák a népnek hogy a kakis sokkal jobb. Nekünk max. a Mazdával kellene versengeni árban, minimum azonos teljesítménnyel.
Nem néztem utána komolyabban, csak felületesen, de azonnal elvihető Q3, X1 kb. ugyanennyiért van csak erősebb, a többiek mint pl. Hyundai meg 2/3-ba kerülnek. Reméljük megér ennyit a "prémiumság" és a jó kinézet.
RomeoOne2022-06-02 15:49:14 // 565
Ne érts félre, nem leszólni akarom, meg károgni. Teljesen racionális ez az irány, ha pénzt akarnak keresni.
Csak arra akartam célozni, hogy nem konzisztensek a topikban a mellette elhangzó érvek. De ez csak ilyen mellékszál :)
Halesz2022-06-02 15:38:18 // 564
RomeoOne: nézzétek már meg hogy ebből a kategóriából mennyit adnak el a többi márkánál... BMW X1 és társai. Azok is közlekedőedények, de viszik őket, mint a cukrot.
Miért fáj nekünk az, ha az Alfa is megpróbálkozik itt?

Én sem fogadok az átütő sikerre, de gondoltátok volna, hogy tavaly rekordot dönt itthon az Alfa eladás? Olyanok vettek Alfát, akiknek eddig eszébe sem jutott. Most itt egy harmadik modell ahhoz, hogy elcsábítsanak máshonnan vásárlókat. Hárommal könnyebb, mint kettővel, ha meg lesz még további 2 modell, még jobb lesz a matek.
Halesz2022-06-02 15:34:04 // 563
Tudom, hogy van Neki Giuliája. Csak nem értem, hova magasztaljuk a Tivolit :)

Egy Alfa kereskedésből senki nem fog átmenni a SsangYonghoz, hogy á, inkább veszek az árából egy Tivolit és még marad is.
Halesz2022-06-02 15:32:09 // 562
Amikor a lámpától lámpáig körberöhög bármilyen 500 ezerbe kerülő tuningverda, akkor sem érdekel túlzottan, hogy "csak" egy 200 lovas Giuliában ülök.

Szerintem a Tonale vásárlót sem fogja érdekelni, nem gyorsulni veszik azt az autót.

Tök rossz helyen keresgéljük a célközönséget.

Nem akarom kifigurázni az egészet, én is sajnálom, hogy nem 160 lóerőtől kezdődik a kínálat, de szerintem el kell hinnünk, hogy megmérték ezt, kiszámolták... Az összes konkurens modell hasonló teljesítményről indul.

Mikor láttad, hogy zavarja az X1-es tulaját, hogy csak 10 mp alatt gyorsul 100-ra az autója?
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 15:07:34 // 560
Igen, lassan eljutunk a csicsapicsa autóig, pontosan XD Mert azért az anyuka autók 90%-a nem is új, nem is prémium. Ez is egy szűk kis rétegecske. Lesz ilyen, biztos...
RomeoOne2022-06-02 14:55:39 // 559
Úgy látom körbe-körbe járunk ezzel a kérdéssel. Most akkor kinek készült, mi érdekli azt, aki meg akarja venni?
Második autó anyának duplaannyiért, amennyiért közlekedőedényt is vehet? Kis önellentmondást érzek ebben. Ha úgysem számít, hogy mit tud vagy mit nem tud ez a kocsi, akkor miért kellene a vaskos felárat megfizetni?
Na majd meglátjuk. Hátha sokan szerelmbe esnek.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 14:55:16 // 558
A Tivoli nem szerepelt volna a válaszban, annyira nem érdekel. :-)
RomeoOne2022-06-02 14:50:15 // 557
Szerintem már a Giuliával megérkezett :)
Tommi2022-06-02 14:43:07 // 556
"csak amikor lámpától körberöhög a feleannyiba kerülő koreai, akkor odafagy a mosoly"

Őszintén, ez hány embert érdekel? :) Szerintem jellemzően második autó lesz, sok esetben anyának, őt meg pont nem érdekli, hogy az óvodáig/iskoláig tartó úton hány koreait (vagy bárkit) gyorsul le a lámpánál :))) A 130/160 lóerő meg bőven elég a mindennapi mozgáshoz, ez nem versenyautó és nem is annak a(z alfás) célközönségnek készült, amelyik a finoman hangolt multilink futóművet meg a kanyarból kigyorsítás sebességét tartja elsődlegesnek...
Halesz2022-06-02 14:27:09 // 555
Lehet, hogy venned kéne egyet és akkor éreznéd, hogy megérkeztél :)))))
RomeoOne2022-06-02 14:17:04 // 554
Azért elég gáz, hogy a hivatalos honlapon se árlista se konfigurátor... Sőt, még egy olyan szöveg is van, hogy a "forgalmazás később kezdődik".

Lehet, hogy volt ez valaha másképp, de olyan régre már nem emlékszek :)
Tommi2022-06-02 13:53:11 // 553
Mit akarsz konfigurálni? :) Kb minden is benne van, pár apróságot tudsz csak hozzátenni az alapból is elég bőséges felszereltséghez. Mondjuk a kárpit/felni kapcsán egyetértek :)))
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 13:48:16 // 552
"A Tivoli sosem lesz Alfa.."
Erre meg ha leírnám ami csípőből eszembe jutott, leszednétek a fejem.. XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 13:47:22 // 551
"Szerintem olyanok szemén keresztül nézni az Alfát, akit most Te összefoglaltál, teljesen felesleges. Az Alfa nem nekik gyárt autót."

Akkor kinek? Nekem csak csupán ennyi a kérdésem. Ki a célcsoport? A BMW, Merci vevőköréből elcsábítani jelentős számú vevőt.. na azt látom telejesen esélytelennek.
Ott nem azt fizetik meg, hogy baszki de jól néz ki (ami számomra továbbra is kérdéses, szerintem full aránytalan a kis alvázon nagy autó), hanem legyen rajta a márkajelzés ami mutatja, hogy drága és különleges cucc. Az egy nagyon marginális köztes célcsoport, aki valóban saját magának vesz valami szépet, és örömét leli benne, hogy nézegesse. Egyszerűen ennél kirakatabb világot élünk.
Ha a Stelvio nem tudott érdemben prémium közönséget átcsábítani, én nem látom a 130 lovas potenciált, hogy a Tonale vajon mivel szólítja meg ezt a réteget?
Mindegy, majd az első tesztek, aztán az eladások megmutatják a valóságot.
TtK2022-06-02 13:08:08 // 550
Azért elég gáz, hogy a hivatalos honlapon se árlista se konfigurátor... Sőt, még egy olyan szöveg is van, hogy a "forgalmazás később kezdődik".
A konfiguráció elég szegényes amúgy.. Pár szín, kárpit opció nuku, a választható extrák meg gyakorlatilag a bőrülés és a sibeda :) Felniválaszték is nulla (gyak. u.a. a felni különböző méretekben). Hát nem tudom. Mondjuk az asszony simán tudna magának választani és szerintem ez is a célközönség: második autó az ovijárathoz. Reméljük venni fogják...
Zselé2022-06-02 12:53:00 // 549
Én csak azt szúrtam ki a Csikós videójában, hogy a vezető oldali ablakemelő panel a 159-ből van... :D Sajnos az a tükör állító joystick hajlamos letörni, ez ha így lesz, lepontozzák - de legalább lesz bontott! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 12:45:26 // 548
annyit írtok a sángjongról a Pezsó Fábiánban dolgozik egy Alfás ismerős szokott jönni alkatrészekért majd átgurul eggyel és megszagértem :DDD
Tényleg akkor a Fábiánban is lesz Alfa?
Halesz2022-06-02 12:35:17 // 547
Hát nem tudom, továbbra sem győztél meg. Tivoliból nem körberöhögni fogják az Alfát, hanem bámulni, hogy baszki, de jól néz ki. A Tivoli sosem lesz Alfa...

A Csikós videója után én azért várom, hogy személyesen beülhessek a Tonaléba, hogy összehasonlítsam a műanyagokat a Stelvio/Giuliával. Nem hiszem, hogy más műanyagra cserélték volna ugyanazokat a kapcsolókat, gombokat, amik megegyeznek a két autóban. Aki pedig a Giulia/Stelvio kapcsolóin nem érzi, hogy jó minőségűek, annál nem tudom, hogy mi a mérce.

Igen, tegyük félre akkor, hogy ki mit keres egy autóban. Akinek az kell, amit leírtál, annak nem célcsoport az Alfa, de a Merci, a BMW és az Audi sem. Az megelégszik a 6000 forintos kvarcórával, mert az is mutatja az időt. Aki többre vágyik, jobbra, egy kis pluszra, az meg 100 ezerért vesz órát, aki meg még többre, az még többért, mert megteheti.

Az a kérdés, hogy ezt a minőségi/élvezeti értéket, vagy tudod mit, inkább nevezzük "kivagyisági"-nak, tudni fogja-e a Tonale. Szerintem igen.

Szerintem olyanok szemén keresztül nézni az Alfát, akit most Te összefoglaltál, teljesen felesleges. Az Alfa nem nekik gyárt autót.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 12:18:37 // 546
Az a gond, hogy itt akik vagyunk valamelyest prémium szemszögből nézünk egy autóra. Csak itt az utcában végigmegyek az ötlettel, hogy nyomogassuk meg a műanyagokat és körberöhögnek. A kapcsoló kapcsol, a műanyag lemosható, a műszer mutat, az ajtó csukódik. A prémiumság valahol egy álomvilág, és a fő-fő probléma, hogy valódi minőség nagyon ritkán és egyre kevésbé jár vele. Max a színház nagyobb. Hogy a Tonale valódi minőségben mit hoz, az majd kiderül. Csikós Zsolt pont a műanyagokra azért tett megjegyzéseket, és amúgy a motorhangra és a váltóra...
A lényeg közel sem az, hogy ugyanazt kapod féláron, mert ez nyilvánvalóan nem igaz, és nem is lehet igaz. Csakhogy ma egy ilyen éppenhogy prémium autó nagyon ritka esetben ad a prémium színházon kívül valódi funkcionális plusz tartalmat.
Nehéz ezt egy átlag autófelhasználó, és nem egy Alfás szemével látni. A sok sok ismerősöm újautó választásán keresztül próbálom én is megérteni, és a konklúzió az, hogy pont nem érdekli őket a műanyag minősége, vagy a gombok kattanás érzete. Mert tényleg miért is kéne hogy érdekelje?
A Tivolit pont a kontraszt miatt hoztam fel. Lenne más példa és árnyaltabb különbségek. Csak az utcánkban van kettő, a szomszéd utcában kettő, a képviselő asszonyának, amit minden reggel látok és még sorolhatnám. Elképesztően feltűnően sokasodnak az utcán, mert ár érték arányban jó. 7.4 a belépő, kb. 9 a teteje, és tényleg minden IS van benne. Plusz tudsz kérni Aisin bolygóműves automatát, ami műszakilag egy jobb dolog, mint bármilyen duplakuplungos. Plusz tudsz kérni valódi összkerékhajtást 500e-ért, ami a Q4 hajtás igényességéről híres Alfánál fel sem merül. Nincs semmilyen, majd hajtja a villanymotor. Értem, csak nem értem. :-) A leginkább nem értem a 130 lóerőt. Adott egy motor ami képes többre, és még mindig ezen spúrkodnak.
Nem a Tivoliba vagyok szerelmes, csak bosszant, a tény, hogy az Alfa semmivel nincs előrébb, ugyanaz a hülyeség folytatódik. Értem a prémium érzést, csak amikor lámpától körberöhög a feleannyiba kerülő koreai, akkor odafagy a mosoly. És marad az, hogy 3 centivel nagyobb, és szebb az Alfa. Meg hibrid is (persze nem plugin). Dupla áron.
Halesz2022-06-02 11:50:00 // 545
Hát nem tudom, azért megnyomogatnám a műanyagokat, kapcsolókat egy Tivoliban és egy Giulia/Stelvio/Tonaléban... Azért ne mondjátok nekem, hogy ugyanazt kapod minőségben.

Ok, tegyük félre a vezetési élményt, ami szerintünk nem lesz a Tonaléban - bár egyikünk sem vezette még, de már előre megmondtátok... Azért a Tonale tudása rendesen ott van, pont benne van minden olyan technológia, ami miatt eddig sokan fikázták az Alfát...

Az 1,4-es 120 lovas Giuliettát miért nem fikáztuk annó, hogy gyenge? Honnan tudjuk, hogy ezzel a 130 lovassal, amit kiegészít egy lágyhibrid hajtás - nem lehet majd ugyanolyan jót autózni, hiába 1600 kilogramm... A Giulietta olyan 1350 kg lehet, valami ilyesmi rémlik. Szerintem azt a dinamikát simán hozza majd a Tonale is.

Lássuk be, ebben a kategóriában nem az az elvárás, hogy 6 mp alatt gyorsuljon 100-ra a Tonale, hanem, hogy szép legyen, vagány legyen, csipogjon, hangulatvilágítson, mutasson mindent, hűtsön az ülés, stb. Ezt végre hozza az Alfa is.

Szerintem pont jól bűvül így a kínálat. Hithű alfás vagy?
Vegyél Giuliát/Stelviót, van hozzá kurvajó motor és hajtás.
Divattárgyat keresel, de legyen benne minden olyan fukció, ami az összes vetélytársban is ott van? Itt a Tonale és jön majd még 3 hasonló.

Átmeneti időszak van, 3 év múlva arról fogunk írni, hogy nem gyártanak több benzinmotort, ebben legalább 1,5 literes van, nem 1,0 mint másoknál...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 10:35:44 // 544
dácia jah, mikor kerestünk dobozost az is szóba került aztán pár alkatrész nagykernek az van gyorsan lebeszéltek róla akkora kalap fos... szerencsére nem is azt vettünk :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 10:09:44 // 542
Ez is egy vélemény. Minél több a pénz a zsebben, annál könnyebb ügy ez. A többség még mindig ár/érték arányt néz. És vagy vesz egy használt prémiumot, amit aztán tologat a szerelőhöz és kerekedik a szeme a számlákon, vagy ha teheti beül valami újba, amire legalább papíron gari van. A múltkor voltam pestosrszágban a Lodgyval (1.5 dci), amit te kb űbergagyinak élnél meg. Őszintén? Teljesen használható. Gurul, fékez, kanyarodik, fér bele a cucc, alig fogyaszt, és 130-nál nyugis, csendes. Kicsit lóbálja a szellő, kicsit sustorog az ablak mellett a szél, de igazából nem fájt vele közlekedni, mert még ez a full minimál autó is normálisan működik, nem kellemetlen, nem zajos, semmi ijesztő nem történik. No igen, megtapasztalni meg lehet, hogy a kisköbcentis 110 lóerő mennyire rohadtul kevés annak aki nem ehhez van szokva. De át lehet állni és hirtelen világos lesz, hogy szerencsétlen átlagautós miért sorol ki olyan hamar, és miért nem bír elhúzni a külsőbe. :-) Ha az autózás A-ból B-be jutás, cucc elhurcolás, család+csomag transzport, akkor minden "prémium" csicsa csak urizálás, csinálja akinek van rá való. Ettől függetlenül mint jármű, jók. Aki egy 15 éves átlagautóból hirtelen beleül egy ilyen "gagyiba", annak ez űrugrás, dimenzió különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 10:06:25 // 541
nincs arányosítás, valahol a 3cm semmi, valahol istenné tesz :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 09:54:46 // 540
Arról a 3-ról? Nyilván XDD Aki tágas autót keres, rohan Alfát venni, hagyományosan :-)
A Giulietta a tuti nyerő a 2634mm tengelytávval, négy miliméterrel veri a mezőnyt. Érződik is bent. Ja nem :-)
Liquid2022-06-02 09:53:21 // 539
lógóméretre arányosítva ez csak pár mm :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 09:40:23 // 538
pont ezekről a centikről beszéltem :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-06-02 09:39:52 // 537
én mást tapasztaltam :DDD inkább egy használt "prémium", mint egy új gagyi okádék ....
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 09:22:40 // 536
2600mm vs 2630mm ha érdekel.
WarbiRunner (Gyuri)2022-06-02 09:22:09 // 535
Bármely mai autó lazán ugorja meg azt a szintet, ami egy normális autótól elvárható. Lehet finnyázni 7 milláért a műanyagokon, de funkcionálisan mint autó teljesen jók. Nincs már ebben a kategóriában sem motorzaj, szélzaj, zörgés és hasonló dolgok.
A Giulia/Stelvio persze űrtechnika a Tivolihoz és sajnos a Tonale-hoz képest is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak