Fórum >> Típusok >> Tonale

Giuntini2022-02-10 07:41:33 // 159
Most így a videókat nézve, nekem egyre jobban tetszik a Tonale!
Jó lesz ez! És ahogy mondta Halesz, ha a plug-in hibridet sikerül jól összhangba hozni, lasszasiker lesz! Nagy szeletet fog kiharapni a szegmensből, mert sokkal szebb mint a konkurencia!
Giuntini2022-02-10 07:38:04 // 158
Olasz autós suaklapok szerint 35 ezer € lesz az indzlóár!
Kazes☻2022-02-09 23:19:56 // 157
Így is klassz! :)
zümi1662022-02-09 20:25:55 // 156
Csak most tudtam megnézni a bemutatót, összességében nagyon tetszik, alig várom hogy élőben is megcsodáljam. Két dologgal kell megbarátkozzak, kár hogy nem integrálták a nagy kijelzőt a műszerfalba, mint a Giu/Stelvió párosnál, az parádés ötlet volt, ez a tablettás megoldás eléggé odagányoltnak hat, mint oly sok más márkánál. A két hátsó lámpa közti led csík is véleményes, de bízzunk benne hogy sokaknak fog tetszeni, s ez az eladási számokban is meg fog mutatkozni.
Mindenesetre asszonypajti rámozdult a kis Juliskámra, úgyhogy nekem kelleni fog egy bejárós Alfa... :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-09 19:39:40 // 155
A fosvágenre és társaira rejszolókat igen bocs ha nem jött át ez a része 😎
Halesz2022-02-09 19:24:28 // 154
Most Te tényleg legyökerezed azt, akinek tetszik a Tonale?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-09 18:30:46 // 153
Kollégám nagy francia meg fosvágen stb fan neki nagyon tetszik a Tonale ez azt jelenti, hogy bizony az átlag gyökereknek ez bejön...
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:46:58 // 152
A Ferrari megteheti :-) Bár lassan ők is feladják, jön a Purosangue.
VKG699!!! (4x156+75)2022-02-09 17:24:44 // 151
Több az 10-nél...
Persze a Ferrarinak még most sincs suvja, ők még annyira se figyelnek. Szívó v12 meg stb... tiszta gáz :))))

Mondjuk náluk nem egészen az évi 400.000 autó eladása a cél :)))
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:14:42 // 150
Azt jól tették.😆
Kazes☻2022-02-09 17:11:18 // 149
De biztos látták, csak úgy voltak vele, hogy még autót akarnak építeni! 😅
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 17:07:19 // 148
2008-ban kijött a Tesla, A Mercedes s400 létezett hibridben. 2011-re már látszott, hogy a hibrid technológiák kellenek. A kínaiak már ekkor PHEV-et gyártottak, és a hibridizáció lassanként elindult, jöttek a ződrendszámos suvok. Nemár hogy mindebből egy autógyártó semmit, de semmit nem vett észre :-))) Mint ahogy a suv divat is kb 10 év késéssel ért át. De nem baj ez, ennek köszönhetjük a Giorgio-t ami azoknak szól,akiknek a Tonale nem 😃 Teljesen indokolatlan platform, de örök hála érte XD
Kazes☻2022-02-09 17:05:36 // 147
Egyetértek. 🙂
leopop32022-02-09 16:37:40 // 146
Én is ezt gondolom
Tommi2022-02-09 16:19:53 // 145
Amikor a Giorgio platformot elkezdték tervezni-fejleszteni (szerintem kb vagy 10 éve), akkor fogalma sem volt senkinek arról, hogy ennyire a hibrid/elektromos irányba fog elmenni az autózás. Az Alfa "csak" tervezett egy baromi jó hagyományos platformot és arra számított, hogy sokáig fog tudni autót építeni rá. Erre a világ páros lábbal rúgta félre a terveiket :)
Halesz2022-02-09 16:08:27 // 144
A Backstage legújabb adásában alaposan kibeszéljük az Alfa Romeo új modelljét, a Tonalét! 🎉



Nézd meg a videónkat és kommentelj minket a YouTube-on is!
tirex2022-02-09 11:52:50 // 143
Ilyen első lámpák kellettek volna a Giuliába is, brutál jók.
Kazes☻2022-02-09 11:52:22 // 142
Ez kassa nagyon! 🤩
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 11:11:48 // 141
Pl. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-09 11:07:30 // 140
Ez egy jó c(s)ikk :-)) É csak furán felvontam a szemöldököm amikor Alejandro Mesonero kezdett magyarázni a premier videón. Úgy nem tudtam összerakni a képet hirtelen, hogy hogy kerül oda, de biztos én tudtam valamit rosszul, vagy keverem a neveket :-) De nem, tényleg elhozták a Seattól és tényleg ő az. És ez tényleg jó hír.
A platform az pedig 99% hogy az FCA Compact platform származéka. A hátsó futómű is hasonlít a Giuliettáéra, az első pedig biztosan szintén annak a származéka, tök így néz ki a Giulietta alatt is és a Compass alatt is. Ami egyébként szintén jó hír, mert az a konstrukció szerintem nagyon jó. Egy dolgot remélek, hogy kihoznak egy nem égimeszelő változatot is. Nagyon hiányzik, hogy modellpaletta legyen végre. Értem hogy a suv a menő, de a normál hatchbackek is fogynak. Egy kicsit csüccsentsék már meg, adjanak neki valami kis mokányabb, földhözragadtabb karaktert és legyen egy Giulietta is.
leopop32022-02-09 09:34:05 // 139
Teljesen igazad van!!
Kazes☻2022-02-09 09:33:36 // 138
Ez is kár, az is kár, de már kész és ilyen lett. Jó lesz! De a képpel csak a kapcsolóra fókuszáltan reagáltam. 🙂
leopop32022-02-09 09:30:23 // 137
Azokat emelted ki most pont amik a legjobban tetszenek 😁😉
Jimmi T.2022-02-09 09:26:08 // 136
A bemutató után megnyugodtam ,hogy nem vártam újabb évet , rá . A koncepció modell izgalmasabb volt , beltér külcsiny egyaránt.
A Stelvió jobban az én világom , nagyon megszerettem .
És ha már Tonale jöjjön két kép a névadóról , tavaly őszről.
leopop32022-02-09 09:20:16 // 135
Igen én is inkább az ártól tartok sajna :/
Tocke2022-02-09 09:07:27 // 134
Nekem bejön, a tabletért kár egy picit. De ki a f...sz az az Alexa??? Mindenhol ott van!😁
leopop32022-02-09 09:07:17 // 133
Én is ezt gondolom
Halesz2022-02-09 08:52:51 // 132
Érdemes megnézni a Motor 1 bemutató videóját, nagyon sok részletet megmutatnak. Nekem ez alapján még jobban tetszik a beltér.



Azért ez a köszöntő és elköszönő képernyő szerintem mindannyiunknak tetszik, nagyon szépen megcsinálták :)

Apróság, de a kulcs is maradt ugyanaz, mint a Stelvio/Giuliában.



A váltókar előtt van hely tölteni a telefont, ez is tök jó. És nyilván vezetéknélküi a telefontükrözés, ahogy már az elektromos Fiat 500-asban is.

A váltókar bumszli, ezt sajnálom, hogy nem emelték át a MY2020-as Stelvio/Giuliából, ha már a kormány, a légbeömlők és a váltófülek is megmaradtak. De itt is annyi a szerepe, hogy betedd D-be, nem fogod fogdosni, a váltófüleket fogod használni.

És pont ehhez kapcsolódik az, amiről feltűnően keveset beszéltünk eddig. Szerintem jó lesz vezetni. Ha végignézitek a prezentációt a futóműről, vagy azt, hogy a kormány rendkívül közvetlen (13.6 a kormányáttétel). A TCT-váltó tök jó volt a Giuliettában is, gondolom nem voltak hülyék, és rendesen továbbfejlesztették. A változó geometriájú turbómotor kiegészítve egy elektromos rásegítéssel tuti harapóssá teszi majd. Ok, az alapváltozat elsőkerék-hajtású. Na de: a Giuliettát rossz volt vezetni? A GT-t rossz volt vezetni? A 159-est rossz volt vezetni? Nem. Imádtuk.

És ott lesz a Q4-es plugin hibdrid, aminek a hajtását ha tényleg sportosra vették (nem úgy, mint a PHEV Renegade/Compassban), akkor ott már 275 lóerő és összkerék-hajtás lesz. Szerintem ez is zseni lesz!

Én most lelkes vagyok, nagyon várom az első tesztvideókat a Tonaléról :)
carver2022-02-09 08:52:48 // 131
Az fasza lenne ha végre lenne ilyen, mondjuk ebbe az autóba pont nem hiányzik sztem, nem hiszem hogy ezzel akarna valaki fánkot rajzolni. Remélem kiraknak a tabletre egy kérdést ha ezt választod, pl hogy "Van jó karosszérialakatosod? Tudod az NFT nem felejt!"

Nehogy a sok újdonsült Alfa vásárló meglepődjön :D

Mondjuk ha beszerelhető a Giuba akkor jöjjön!
Halesz2022-02-09 08:40:51 // 130
Pont ez a lényeg. Mint ahogy a Stelviót is többségében olyanok vásárolták, akik eddig nem voltak alfások. Ez a cél ezzel is, hogy olyan vásárlókat vonzzon be, akik eddig mondjuk egy sedannal nem tudtak volna mit kezdeni.

Ma délután felkerül a Backstage legfrissebb adása, amit tegnap este élőben vettünk fel (Facebookon már most visszanézhető), és egy csomó ilyen dolgot átbeszéltünk benne Tedivel. :)
G-MANN🍀2022-02-09 08:37:42 // 129
Volt szerencsém 10 napig egy Jeep Compass-t kipróbálni, azzal picit utazgatni. Ahogy nézem, a Tonale egy Alfásított Jeep Compass.
Nagyon jót tett a Giulia/Stelvio kormány, műszerfal oldalain a kerek légbeömlők, DNA kapcsoló, többi kb Jeep :-) A középre odadobott táblagép is sokkal jobb, mint a Compass-ban, nézzük pozitívan a dolgokat :-)
Halesz2022-02-09 08:37:28 // 128
Erről ennyit tudtam összeszedni a cikkünkben a sajtóanyag alapján:

"A DNA-kapcsoló

A Giulietta, Mito és 4C típusokról már ismert, majd a Giulia és a Stelvio modelleken továbbfejlesztett rendszer most a Tonale fedélzetén is megjelenik. A DNA üzemmódválasztó rendszer külön funkciókkal támogatja a villamosított hajtásláncokat.

A Tonale esetében a „dinamikus” üzemmód egyedi gázpedál-kalibrációt alkalmaz, ami hatékonyabb fékezést és közvetlenebb kormányreakciókat eredményez.

A „természetes” üzemmód változatlanul optimális teljesítményt kínál, automatikusan váltogatva a villanymotor és a belső égésű motor használatát. A mindennapi használatban tehát az energia-megtakarítás, a fogyasztás-csökkenés nem megy a dinamikus menetteljesítmények rovására.

A „fejlett takarékosság” üzemmód célja a hibrid hajtáslánc esetén a minél kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás, míg a plug-in hibrid modellnél ilyenkor tisztán elektromos üzemben fut a jármű.

A fotók szerint a módválasztó tárcsára került a menetstabilizátor kikapcsolása is, ez azért furcsa, mert a Stelvio/Giulia párosnál erre bizony nem volt lehetőség. Lehet, hogy az Alfa Romeónál végre meghallották a kritikát..."
Giuntini2022-02-09 07:51:40 // 127
Én tulajdonképpen 100%-ban egyetértek veled! Ez az autó már nem az igazi Alfásoknak készült, hanem mindenkinek. Szokásos mai elektronikus hókuszpókok, de ezt nézi a mai autóvásárlók nagy része. A tablet kell az embereknek, hát megkapjátok.
Ez az autó le van öntve egy jó designel, az emberek nem úgy vesznek autót, hogy tudják mi a led fényszóró, hanem ez a trend, ez kell!
Én remélem, hogy ez az autó hoz majd pénzt, és lesznek ebből igazi Alfák!
Zolibácsi2022-02-09 06:51:36 // 126
Tudja valaki mit jelent a DNA kapcsolon az OFF funkció? Végre beraktak egy lehetőséget hogy kikapcsolom mindent?
Halesz2022-02-09 00:44:21 // 125
Tökéletesen látod a dolgot!
carver2022-02-09 00:27:27 // 124
kár hogy nem vigyázott rá jobban az őrangyala... Az a középkonzol nyomokban sem maradt meg sajnos...

Kazes☻2022-02-08 23:38:27 // 123
Az a kapcsoló ott volt már az első bemutatott koncepció változatban is.
. :)

És ha jól emlékszem, aki tervezte, egy fiatal srác, tavaly meghalt motorbalesetben. :(
RomeoOne2022-02-08 23:26:00 // 122
A fényszóró világít, a DRL kapcsol index módba,
Zoli222022-02-08 23:25:04 // 121
Teljesen egyetértek.
carver2022-02-08 23:20:50 // 120
nézegetve a videókat eszembe jutottam miért tartottam a ledfényszórótól. Rühellem amikor indexelés közben nem világít azon az oldalon a fényszóró...
RomeoOne2022-02-08 23:19:36 // 119
A Stelviot sem igazán azoknak találták ki, akik ezt a fórumot rendszeresen használják. Jóval több Stelviot adnak el, mnit amennyi Giuliát, mégis itt kb 90%-10% az arány a Giulia javára :)

Az MC20 kijelzője vajon honan van? Hát igen, nem csoda, hogy ultragáz egy 200e eur-ról induló autóban :)
carver2022-02-08 23:03:48 // 118
Ezt az autót (ezt a szegmenst) nem azoknak találták ki akik itt a fórumon rendszeresen írnak, és ez rendben van így, mert nekünk van/volt/lesz Giulia meg Stelvio. Ahogy többen írták a Tonale remek autó lesz mamataxinak, és ez ráadásul olyan amibe én is szívesen beleülnék amikor el kell hozni a fenyőfát, ütvefúrót, térkövet stb.

Szerintem kívülről szép, még úgy is hogy rontottak a genfi autó kivételes szépségén. A felni nem passzol az autó letisztult formájához (még ha külön szép is). A belső is jól néz ki sztem, az ülés nagyon jól néz ki, a konzol zavaros (franciás? hogy van az a DNA kapcsoló odatoszva a konzol szélére?) , egyetértek Halesszel hogy sok helyen nem egységes a design. A hátsó ülés légbefúvója miért teljesen más mint elől?

A tablet gáz, esztétikai szempontból gáz, akkor is ha szerintem ez ugyanaz ami az MC20-ban van (na OTT aztán übergáz). Az nem érv hogy a többiben is ez van mert nem a többi szart kell utánozni, meg kell mutatni nekik hogy kell ezt csinálni A formája kicsit emészthetőbb mint sok másik autóban de akkor is csak egy odagányolt tablet. De pont azért nem fogja érdekelni a potenciális vevőket mert ezen szocializálódtak és nem biztos hogy ültek Giuban, Stelvióban.

Teljesen jogos, hogy ezt az autót 3 éve kellet volna kihozni, szerintem nagyjából kész is volt. Külön gyártósor építettek neki, már csak ezért sem lehetett nagyot változtatni rajta, de szerintem belepréseltek pár olyan dolgot ami szerintem megmutatja hogy elvárás lesz az Alfával szemben hogy az új modellekkel nagyot gurítsanak, most ennyi fért bele egy már kész autóba. Sajnos ezek vsz olyan dolgok lesznek amik itt sok embert nem fognak meghatni (sőt) de ettől lehet kívánatosabb az Alfa.

Én sem akarnék Alfát mechanikus sebesség / fordszámmérő nélkül, de első ránézésre az TFT műszerfal átgondolt UI-nak tűnik, over the air update - cool, ami egy ilyen autóba kell arra jó lesz (bár ez majd élőben fog kiderülni mennyire használható - aki látta mit művelt a VW az ID3 kezelőfelületével az tudja mennyire el lehet baltázni egy ilyet).

Az NFT-vel, Alexával (csomagtartóba hozatni a futáros csomagot :) apróságnak tűnnek, de pont ilyen cukorkákkal lehet becsalogatni új vevőket. Akár tetszik akár nem, ebben a szegmensben kellenek az ilyen cuccok, ezt lehet marketingelni, nem a frekvenciafüggő lengéscsillapítást.

Nem biztos hogy ez fogja kihúzni az Alfát a szarból, de hogy jó az irány EBBEN A SZEGMENSBEN abban én hiszek. Adjanak el jó sokat belőle és hagyják meg a GIU-t annak amiről az Alfának VALÓBAN szólnia kell.
Zoli222022-02-08 22:50:07 // 117
Nem rossz, de nekem a Giu és a Stelvio jobban tetszik. Viszont nagyon drukkolok, hogy bejöjjön a számításuk és hozzon annyi pénzt, hogy be tudják váltani az ígéretüket és 2024/2025-ben tényleg kihozzák az új Giuliát. Azt még megvárom, én bízok bennük :)
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:39:02 // 116
A cégnél anno megjelentek az önbeparkoló autók. Annyira hasznos volt hogy a tulajok még csak nem is tudtak róla hogy ilyet tud a vasuk amit a cég tolt alájuk :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:33:56 // 115
Skacok, bele kellene húzni a hsz-ekkel, mert a Giulia topik anno 24 óra alatt 415 hsz-t szedett össze! :-DD

link csak a 414-hez van :-(
RomeoOne2022-02-08 22:32:59 // 114
Ja végülis csak ahhoz kell, hogy ne padkázd le a felnit, kényelmesen és gyorsan tudj kicentizve parkolni anélkül, hogy esetleg meghúznád a saját vagy mások kocsiját... Bár tudom mindenki annyira érzi itt a kocsiját, hogy csukott szemmel is 10ezerszer be tud állni elsőre bárhova, ahol van egy kocsihossz vagy szélesség + 5 cm hely :DDD
RomeoOne2022-02-08 22:29:00 // 113
Nem árt azért, ha néhány kulcsfontosságú információhoz nem kell letekinteni a műszerfalra 200 felett :D
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:27:17 // 112
"360 fokos kameráról már olvastam" - erre írtam valamit, de kitöröltem mert rájöttem hogy a vezetéshez nem kell, tehát fontos hogy legyen kocsiban :-DD
Piritu - 1.000.0002022-02-08 22:22:28 // 111
Apropó Tonale...
Halesz2022-02-08 22:18:11 // 110
Mondjuk az pont az autóipar egyik olyan extrája, amit minden tesztautóban kikapcsoltam, annyira feleslegesnek tartottam :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak