2005 07 05, SPQR Váci út:
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Wickey2006-10-29 20:40:51 // 2906
prooF_752006-10-29 20:19:14 // 2905
Ezt a részletet láttad már? Szerintem csodás:))
Robi2006-10-29 20:04:57 // 2904
Van Montreal Magyarországon? :-O
Ha egyszer kurvagazdag leszek, akkor ez első dolgom egy Montreal beszerzése lesz. Talán mondhatom, hogy amióta ismerem ezt a típust, azóta meg vagyok őrülve érte. :)
Don Gombóc2006-10-29 17:29:46 // 2903
Nem elkeseredni! Nállunk a cégnél is W12 Audi a menő meg S500 Merga. A mondásom számukra még mindig az hogy autót az olasz csinál a többi helyváltoztatás célját szolgáló eszköz. .))
silversurfer2006-10-29 17:12:26 // 2902
Nem nyertem, de ha nyernék nem csak Magyarországon nézelődnék, a németekenél van egy csomó extrém cucc, múltkor volt példáúl 2600SZ, én azt vennék ;-))))) De azért a régi álmom egy JZ1600 is jó lenne :-))))
silversurfer2006-10-29 17:06:45 // 2900
Tegnap azt hittem felrobbanok: kinnt voltam pár napig külföldön, tegnap meg indulnék, és látom, hogy lelopták mind a négy szelepsapkámat. Ez már a második eset volt, most olyanokat raktam föl amiket csak kulccsal lehet feltenni/leszedni de ezeknek volt ez is. Ki a f.......nak kell ennyi szelepsapka???
Ezt nem értem. Hihetetlen..... Kár, hogy szinte lehetlen elkapni az ilyet. Nem az összeg zavar, hanem az, hogy lopnak, feleslegesen...
Legalább a Tesco parkolóban összetalálkoztam egy Maseres sráccal:
Ezt nem értem. Hihetetlen..... Kár, hogy szinte lehetlen elkapni az ilyet. Nem az összeg zavar, hanem az, hogy lopnak, feleslegesen...
Legalább a Tesco parkolóban összetalálkoztam egy Maseres sráccal:
Wickey2006-10-29 07:55:55 // 2899
LMM lehet psziho tuning is :)
Vaktesztet kellene csinálni, levenni és felrakatni egy haverral valamelyiket, de nem tudom melyiket. Ha úgy is érzed a különbséget közöttük akkor már van értelme a dolognak :-)
Inner Circle2006-10-28 21:40:43 // 2898
Wickey tanácsára kicseréltem az LMM-et a Milanón, igaz hogy egy polcon levő darabra, ami ugye lehet ugyanolyan rossz vagy még rosszabb, meg hát nem is tudtam, hogy eleve rossz-e, ami rajta van :-) de mázlim volt, mert mintha javult volna a motor, jobban le lehet engedni a fordulatszámot és nem kezd köhögni.
Egyúttal az utasításokat rigorózusan betartva kezeltem a hűtőt tisztítófolyadékkal (leenged, beleönt, melegít, 10 percig járat, hűlni hagy, leenged, vízzel feltölt, melegít, 5 percig járat, leenged, fagyállóval feltölt), remélem ezek után nem fogja minden likából spriccelni a vizet :-) Alighanem használt neki, mert a leengedett lötyi kb. kávébarna színnel büszkélkedhetett... legalábbis némi mocsoktól biztosan megszabadultunk. És most már téliesítve vagyunk, jöhet a -30 fok (csak hozzon havat is!) :D
Norbika2006-10-28 08:30:02 // 2897
tegnap olvastam a Bildben a 8C-ről.Gyönyörű lessz.40 millió körül lessz az ára,asszem 500 darabot gyártanak,de nem akarok hülyeséget mondani,mindegy,de keveset.TRANSAXLE van alatta,Masero moci.Megkérdezem a csúcsfőnökömet,hogy nincs-e kedve venni egyet magának,akkor én is láthatnám néha.Az a baj,hogy német mániás a góré.Van neki most:Audi A8W12 Long(2006)Lorinser CL600(2005)Audi S6(2001)Meg valami VW busz ilyen tárgyalóbusz,tavalyi.Ezekből 2 és fél 8C kijönne.Ha ennyi pénze van valakinek,és nem csap rá egy amúgyis limitált szériás Alfa sportkocsira,akkor valójában nem is az autózást szereti,csak közlekedni akar.Én már régesrégen elpattintottam volna a két elsőt,és két 8C-t rendeltem volna.Eggyet a házi múzeumba,egyet a garázsba:-))Ezzel a gondolattal ébredtem ma reggel.
Norbika2006-10-28 08:20:38 // 2896
Kár érte,de nem bánnám,ha legalább jó kezekbe kerülne,talán a vevő beis lépne ide közénk,szépen ellenőrzés alá,és nem ész nélkül a sarki szerelőhöz vinné a gépet.
remete2006-10-26 22:55:49 // 2895
Kíváncsi vagyok, mi lesz a következő retrosítandó gépezet. Szerintem mViking nem az a fajta, aki retro-autó nélkül képes maradni hosszútávon. ::)
remete2006-10-26 22:53:53 // 2894
A lottószelvény már megvan! Ha meglesz, a benyát én állom :-))))))
martin-i2006-10-26 19:50:12 // 2893
nem hittem volna, hogy Mviking eladja a gépét... . Már régóta bajlódott vele, de...sajnálom
Retro :-) GTV!
Norbika2006-10-26 15:07:26 // 2892
Olyan 5 milcsi körül megállhatsz+átírás,nagy szervíz+fűtött garázs.Ha megvetted,és unatkozol,szólj és elkocsikázunk 1-200 liter benzint egy laza szombaton:-))
remete2006-10-25 23:49:03 // 2891
A gyári manual szerint nem minden verzióban van lambda... ez érdekes - holnap kiderítem az enyémben van-e. A másik kapcsoló a rajzon tényleg a gázbowden környékén van.
remete2006-10-25 22:58:31 // 2890
És persze köszönöm az eddigi segítséget is!
De most egész mááás:
Azt hiszem fel kellene törni a malacperselyt, anyutól és aputól is kölcsön kell kérni és karácsonyra és jövő jövő szülinapra sem kell más csak EZITTEN NI!!!! Holnap lottót veszek! Többet is! Mostmár van célom nyerni - eddig csak a játékért volt, de most!
remete2006-10-25 22:55:45 // 2889
Oké! Beszereztem egy olasznyelvű tájékoztatót :-) most azzal küzdök (olasztudás nélkül nem egyszerű ám...). Próbálom benézni a dolgot.
pb_2006-10-25 15:51:30 // 2888
Akkor is van benne Lszonda, ha nincs kat, és ha tényleg ML4.1. Először ezt kéne kideríteni. Az S4-es motoron nem tudom pontosan hol van, a boxeren + tudom mutatni, gáz bowden/rudazat környékén lesz.
Inner Circle2006-10-25 15:00:06 // 2887
A katalizátor nem feltétele a lambda-szondának.
remete2006-10-25 11:27:32 // 2886
Ebben nincsen katalizátor - akkor is van benne lambda szonda? Ez a min/max kapcsoló ez hol vagyon? Bocs a lámaságért, csakhát eddig karbis autókkal volt dolgom jobbára (áldassék a tervezőjük).
pb_2006-10-24 23:22:10 // 2885
Ha tényleg ML4.1 van benne, akkor még a min/max kapcsoló is lehet a ludas. Elképzelhető, hogy nem kapja + az alapjárati jelet, ill Lszonda csatlakozásait sem árt +nézni.
Bluesprint2006-10-24 22:10:27 // 2884
köszönöm ezt a tényleg gyors helpinget
Gery832006-10-24 21:49:10 // 2883
Asszem a Paulovics-bontóban is kapható!
Paulovics Kft.
Budapest (17. ker)
Péceli út 248.
061-257-1348
0630-282-0792
Kérdezd meg...
silversurfer2006-10-24 21:41:24 // 2882
Kapható, azt hiszem a Hegyaljában.
De megkérdezem.
Bluesprint2006-10-24 21:37:43 // 2881
Köszi, egy kérdés még.
érdemes az ebay-en golden lodge gyertyákat rendelni kb. 40 euro 4 db szállítással vagy kapható valahol itthon is
Wickey2006-10-24 20:33:51 // 2880
Tégy úgy.
Apropó, hoztam fel légtömegmérőket. Kiválasztok egy szimpatikusat holnap meló után, és ha nálam beválik, gyertyacsere után neked is felpróbálhatjuk.
Bluesprint2006-10-24 18:56:38 // 2879
köszönöm a tippet. Majd még jelentkeznék ha elakadok valami hasonló alapdolgon.
Inner Circle2006-10-24 17:04:00 // 2878
Nemrég vettem V6-os motorba passzoló gyertyakulcsokat, kicsi és nagy fejűt is, pár ezer Ft (2-3) volt darabja. Szerintem megéri. Meg amúgyis muszáj :) jobb szerszámboltokban nézd meg, én Budaörsön vettem.
Inner Circle2006-10-24 17:01:57 // 2877
JÉzusom, téged beoltottak ízlés ellen???
remete2006-10-24 16:48:57 // 2876
Halihó, emberek. Látom nagy a téli készülődés - nekem a 75 lesz a téli vas. Nem adom fel a transaxlezést holmi hideg miatt. Amúgy olvasom, hogy másnak is van alapjárat problémája, jelentem nekem is (a gép a 75 1,6IE - motronic 4.1 van benne azt hiszem; a légtömegmérője meg a vezmódosítója ugynaz, mint a 2.0 Ts-ben). Nekem meleg motornál jön elő, akkor is csak akkor ha már tényleg mentem vele valamennyit. A gyertyákat most cseréltem, elosztót meg kábeleket is (gyáriak ráadásul), az alapjárati motort kipuceváltam - szerintetek mit csináljak még? Nagyon tud idegesíteni - ugye ez nem lehet légtömegmérő hiba?
Wickey2006-10-23 20:34:12 // 2875
majdnem.
Amúgy hoztam fel két légtömegmérőt, rápróbálom má' a gtv-re hátha összeszedi magát egy kicsit alapjáratközelben is
silversurfer2006-10-23 20:05:27 // 2874
Akkor örülünk Vincent??
Wickey2006-10-23 16:13:53 // 2873
az felment. Annak más az ET-je, nem ért bele a féknyeregbe.
silversurfer2006-10-23 15:38:06 // 2872
A 164 felni se ment fel?
Nekem múlt ősszel volt hasonló dilemma.
Wickey2006-10-23 15:34:45 // 2871
hát, az érdekelne a legkevésbé télen.. :)
Különben is láttunk már karón varjút. :)
silversurfer2006-10-23 15:29:34 // 2870
A Compicampi páros azért furcsán festene a 156-on ;-)
Wickey2006-10-23 15:16:17 // 2869
hmm. Naja. Én is így vagyok vele.
Nézegettek is a kismókusok, amikor ma lecsücsültem a garázsfeljáró előtt egy Campagnolo, egy Campagnatura, meg egy 164 gyári tojástartós kerékkel, hogy "lássuk melyik lesz a télifelni" :)
Felpróbálgattam egyenként őket, és szomorú vagyok. Meg némileg értetlen.
A compi meg a campi nem megy fel a 156-ra... megmértem, és mérésem szerint 6J15 ET60-asak??? A 164 felni 6j15 ET45, a gyárifelni meg 6,5J16 ET41.5.
A szakirodalom amúgy meg ET45-ről beszél a compagnolo-val kapcsolatban. Adatokat nem találtam a felnibe beütve. Amit mértem: a felni belső pereme és a felfekvő felület távolsága, 164 felninél 121mm, a compicampi párosnál 138mm. Ebből visszaszámolva jön ki a 45, és 60-as ET.
silversurfer2006-10-23 15:00:25 // 2868
Nekem már 13 felnim van egy autóhoz.
Több nem hiányzik :-))))))
silversurfer2006-10-23 14:59:22 // 2867
Ez egy piros Turbodeltán irgalmatlan jól mutatna.
silversurfer2006-10-23 14:57:47 // 2866
Szóval:
ez az autó a Nissannál Cherry Europe, az Alfánál egyszerűen ARNA néven szerepelt.
Az ARNA tulajdonképpen a cég (project) neve volt amit Tokyoban 1980-ban alapitottak: Alfa Romeo Nissan Autoveicoli
Az Alfa gyárában készült mindkettő, töbségében ARNA, és csak az orráról (pajzsról) lehetett megkülönböztetni a ketőt.
Wickey2006-10-23 14:52:55 // 2865
Wickey2006-10-23 14:51:09 // 2864
kando.2006-10-23 14:47:23 // 2863
Jó, nissan, oké... (igaz, kicsit hajazott a Cherryre.. :))
silversurfer2006-10-23 14:39:08 // 2862
Nissan Cherry (Pulsar japánban).
ARNA 58894db
Cherry kb. 7783db
Csak a pajzsban különböztek.
silversurfer2006-10-23 14:34:22 // 2861
Hülyeségekkel is kell foglalkozni néha :-)))))
silversurfer2006-10-23 14:33:16 // 2860
A motor, erőátvitel és az első futómű Alfa, a többi (karosszéria..stb..) Nissan.
Gábor(figi75)2006-10-23 14:32:31 // 2859
DD..:-)))
Az biza nyissano volt valamikor!:-)
Wickey2006-10-23 14:32:12 // 2858
de rohadtul ráérsz :)