www.okparts.net
Itt igen sokmindent találsz igen borsos áron.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
ingegnere2007-11-14 21:24:48 // 4506
tt (tt Alfa team)2007-11-14 21:17:38 // 4505
Sziasztok GTV tudósok! :))
Elkezdtem a GTV felújítást, és mindjárt falakba ütköztem! Segítség kellene!!!!
'84 évj. 2.0 karbis motor.
Nem találok (ill. nem tzdom hol keressem) ÚJ vezérműtengelyeket, vezérműláncot, lánckerekeket, gyűrűgarnitúrát, hüvelyeket +dugókat, továbbá szelepeket.
Nagyon jóra szeretném felújítani, gyakorlatilag a begyűjtött vasaim kakák belül, így nincs más hátra, mint új belet adni nekik.
HONNAN TUDOM EZEKET VISZONYLAG HAMAR ÉS NEM IRREÁLIS ÁRON BESZEREZNI????
Elkezdtem a GTV felújítást, és mindjárt falakba ütköztem! Segítség kellene!!!!
'84 évj. 2.0 karbis motor.
Nem találok (ill. nem tzdom hol keressem) ÚJ vezérműtengelyeket, vezérműláncot, lánckerekeket, gyűrűgarnitúrát, hüvelyeket +dugókat, továbbá szelepeket.
Nagyon jóra szeretném felújítani, gyakorlatilag a begyűjtött vasaim kakák belül, így nincs más hátra, mint új belet adni nekik.
HONNAN TUDOM EZEKET VISZONYLAG HAMAR ÉS NEM IRREÁLIS ÁRON BESZEREZNI????
ingegnere2007-11-14 21:15:12 // 4504
És ő kapott ki tőlem Fóton.:-)
Ali762007-11-14 21:00:27 // 4503
Wickey2007-11-14 02:21:51 // 4502
a kettes verzió abszolút hülyeség. Annyit kéne lemezelni hozzá, hogy nem éri meg.
Más a köténylemez elöl, mások a sárvédők, a V6 nem fér el nem púpos géptető alatt, satttöbbbi.
Más a köténylemez elöl, mások a sárvédők, a V6 nem fér el nem púpos géptető alatt, satttöbbbi.
prooF_752007-11-13 11:49:08 // 4501
Vagy régi krómos GTV-nek áthegesztették a motortartóit és úgy rakták bele a v6-ot, vagy egy GTV6-ot visszaalakítottak kívülről első szériásra. Nem rég e-bayen is láttam egy hasonlót (lehet hogy pont ezt:D), ami a 2. verzió volt.
Robi2007-11-13 11:34:22 // 4500
Valahogy ilyen GTV6-ot még nem láttam...
pityke2007-11-12 22:22:09 // 4498
Nem occsó,de szép! : ))
martin-i2007-11-12 22:04:29 // 4496
Robi2007-11-03 21:17:30 // 4495
Messziről ki lehet szúrni a műszerfalon virító piros lámpát, ami nélkül nem is Alfa az Alfa. :D
Wickey2007-11-03 16:46:18 // 4494
ehhe. Degec :-)
Sau, te viszont milyen jólfésült lettél :-PP
Sau, te viszont milyen jólfésült lettél :-PP
Saughassy2007-11-03 13:27:34 // 4493
Igen, például terhes sem voltál. :)
ingegnere2007-11-03 12:38:33 // 4492
De jóképű gyerek voltam egykor.:-)
Micsoda fotók...:-)
Micsoda fotók...:-)
ingegnere2007-11-03 12:37:18 // 4491
Bakker!
Ez tényleg nem ugyanaz a két kép. Én erre emlékeztem. Ez az odatámasztós.
A tieden meg már akkor is jól nézett ki a Zender, csak hát Te nem vetted észre.:-)
Ez tényleg nem ugyanaz a két kép. Én erre emlékeztem. Ez az odatámasztós.
A tieden meg már akkor is jól nézett ki a Zender, csak hát Te nem vetted észre.:-)
Saughassy2007-11-02 21:11:07 // 4490
Milyen jo is volt az a tel. Az elso (es igazi) transaxle tali, ahol V6ok csortettek a hofodte tundran, akar egy mamutcsorda, nyomukban portyazo haragos-morgos Nordokkal.
Wickey2007-11-02 20:17:03 // 4489
A legutolsó se mai kép, emberemlékezet óta nem láttam havat :-))
prooF_752007-11-02 19:38:00 // 4488
Elég jól megy a kocsi színéhez!:))
Ali762007-11-02 19:34:48 // 4487
Saughassy2007-11-02 19:09:17 // 4486
Saughassy2007-11-02 19:07:40 // 4485
Saughassy2007-11-02 18:36:54 // 4484
Aki kozel lakik, meg betarsulhat, nincs itthon az asszony, cincognak az egerek. :)
Pia van, 16:9ben lehet nezni oreg Alfa nem ven Alfa dvdket, obegatni es a vilag sorsan merengeni konyokvedos kotott puloverben sajtot majszolva.:)
Pia van, 16:9ben lehet nezni oreg Alfa nem ven Alfa dvdket, obegatni es a vilag sorsan merengeni konyokvedos kotott puloverben sajtot majszolva.:)
Saughassy2007-11-02 18:34:28 // 4483
Szerintem sem, nem jobb nem rosszabb, mas. :) Bevallom anno mar csak a villantas miatt is V6ot akartam, de par evvel idosebben belatom, az osszes benzines baszott jol szol amin kigyos kereszt figyel. :) Legalabbis az Alfa erabol.:DDD
Na kezdek lealjasodni, ez a folias csulok tuuul sok bort kivan.:D
Na kezdek lealjasodni, ez a folias csulok tuuul sok bort kivan.:D
Saughassy2007-11-02 18:32:27 // 4482
Es meg is allapitottam, hogy szarul all neki. Aztan "eloben" masik 75oson megis utosnek bizonyult, ugy latszik silany a fantaziam.:)
Saughassy2007-11-02 18:31:47 // 4481
Az odatamasztas az Americanal kovetted el, szeretned latni a kepet?:)
martin-i2007-11-02 18:15:21 // 4480
hát igen... A V6 még hiányzik az életemből, de így sem panaszkodhatom :-)
ingegnere2007-11-02 18:09:53 // 4479
Őőőő, nem csak az elsőt fotosoppoltad rá?A hátsót mintha én támasztottam volna oda az életben.:-)
Saughassy2007-11-02 17:56:16 // 4478
Hacsak egy mod volt ra, akkor mindig nyitott ablakokkal kozlekedtunk az Americaval is, akar 160-180al is. :DDD
martin-i2007-11-02 16:46:53 // 4477
Osztom véleményedet! Nálunk is van egy cabrio őrült a családban és együttérezve vele nézzük is a régi cabriokat (Alfa, Fiat, MG, Triumph...esetleg Miata), de a garázs-kérdésnél mi is mindig falakba ütközünk. (remélem már nem sokáig, mert a GTV-nek szeretnék menedéket mostanában)
Cabriozni nagyon jó, mikor a plafont kitolják az egekig, a szél gátlástalanul átcsaphat az ember feje fölöt és egy ideig úgy éerzheti autózás tekintetében mezítelen, nincs mit takargatnia :-D Pláne lehet egy plusz élmény mikor a kabin 2 személyre van tervezve+egy jelképes utazótáskának a támla mögöt, no meg egy kis csomagtartó, amibe kellemes érzés lehet hanyag módon bedobni egy puszta hitelkártyát... (már ha van is rajta elég pénz). És e mellé párosul még az az élmény ahogyan a youngtimer érzés sűrű egyvelegként oldódik ebben a "fedetlen" vezetésmódban
Cabriozni nagyon jó, mikor a plafont kitolják az egekig, a szél gátlástalanul átcsaphat az ember feje fölöt és egy ideig úgy éerzheti autózás tekintetében mezítelen, nincs mit takargatnia :-D Pláne lehet egy plusz élmény mikor a kabin 2 személyre van tervezve+egy jelképes utazótáskának a támla mögöt, no meg egy kis csomagtartó, amibe kellemes érzés lehet hanyag módon bedobni egy puszta hitelkártyát... (már ha van is rajta elég pénz). És e mellé párosul még az az élmény ahogyan a youngtimer érzés sűrű egyvelegként oldódik ebben a "fedetlen" vezetésmódban
Saughassy2007-11-02 14:22:03 // 4476
Mindketten nagyon ra vagyunk kattanva a kabriozasra, sokat kirandulunk lablogatva. Szoval kell egy kabrio mindenkeppen, de lehetoleg nem 60 eves korunkban, vagy akarcsak mikor gyerek esedekes. Az a baj, hogy 3-4k alatt semmit sem kapok amit erdemes megvenni, ujabb 3-4k korul viszont mar Spiderekkel szemezhetnek. Es ami sokkal nagyobb baj, ott a garazs problemaja. Anelkul nem lehet kabriot tartani. :(
Emlexem korabban azert nem eroltettem, mert megaloman voltam es V6 alatt nem tudtam elkepzelni az eletet. Most viszont az 1.6os 75el olyat mentem Yetron, hogy eskuszom talan a V6ot nem elveztem igy anno. A karbi nagy talalmany, plane ha dupla, meg aztan oregszunk is.:) Kabriozni amugy is csak lassan erdemes.
Emlexem korabban azert nem eroltettem, mert megaloman voltam es V6 alatt nem tudtam elkepzelni az eletet. Most viszont az 1.6os 75el olyat mentem Yetron, hogy eskuszom talan a V6ot nem elveztem igy anno. A karbi nagy talalmany, plane ha dupla, meg aztan oregszunk is.:) Kabriozni amugy is csak lassan erdemes.
martin-i2007-11-02 14:12:46 // 4475
igen, ez egy nagy csapda. És mi lesz ezzel a Spider-projektel? Hogy is van ez? :-)
martin-i2007-11-02 14:07:32 // 4474
Igazából a GTV mellé egy Giulia-nak vagy egy GT junior (ha már kívánok, akkor 1750 Bertone) örülnék. Ha ez nem egy Alfa lenne, akkor igazából egy kiszemelt áldozat már régebben egy Maserati Quatroporte a 80-as évekből... Mondjuk ez így most elég álomszerűen hangzik, de nagyjából erről szól az egész :-)
A realitás viszont az, hogy ezekre mind nincs pénzem és inkább a tavasszal esedékes műszakira kellene gyűjtenem, amikorra már a tél (akár milyen enyhe lesz) még jobban kikezdi a kis kecses vázat :-) + még egy éb apróságok, amik már most aktuálisak lennének. Szóval inkább most erre gyűjtök
A realitás viszont az, hogy ezekre mind nincs pénzem és inkább a tavasszal esedékes műszakira kellene gyűjtenem, amikorra már a tél (akár milyen enyhe lesz) még jobban kikezdi a kis kecses vázat :-) + még egy éb apróságok, amik már most aktuálisak lennének. Szóval inkább most erre gyűjtök
Saughassy2007-11-02 14:04:28 // 4473
Vigyazz baratom mert ugy jarsz mint en, es utana soha sem szuno fajdalom lesz a szivedben: melyikre koltsek most, melyiket hanyagoljam...
Saughassy2007-11-02 14:03:32 // 4472
Erre sajatkezuleg fotosoppoltam a kerekeket. :D
martin-i2007-11-02 13:55:18 // 4471
Bezonyám! De a korral nemesednek ezek a képek is, akár csak ezek a csodás gépek is... Vennem kéne még egyet, hogy halmozzam az élvezeteket :-D
ingegnere2007-11-02 13:07:48 // 4470
Nahát.:-)
Ez se mai darab.
Ez se mai darab.
martin-i2007-11-02 12:46:59 // 4469
ingegnere2007-11-01 21:24:17 // 4468
Szép, de szegénykém nem is olyan rég még gyári közeli állapotan tetszelgett.
Ez is látott már sok mindent, mióta Andristól elkerült.
Ez is látott már sok mindent, mióta Andristól elkerült.
ingegnere2007-11-01 21:22:19 // 4467
Mr Brown, a pörgőkirály.:-)
Ali762007-11-01 18:48:49 // 4466
Azért szép szerintem:) Mondjuk a Ronalokkal disznóbb volt az biztos:)
Ali762007-11-01 18:46:19 // 4465
martin-i2007-11-01 11:18:41 // 4464
biztos egy kicsit fel lett tupírozva az ára... Kár hogy elveszett a retrósítása :-( úgy volt szép! helyett lett belőle Turbóóóó...
Gábor(figi75)2007-11-01 08:48:07 // 4463
És mennyi lehet az annyi? :-O
martin-i2007-11-01 01:09:04 // 4461
pb_2007-10-31 09:55:39 // 4460
Én a családban lévő ignissel vagyok így, olyan a kuplungja, mint amikor kiengdem az olajat az enyémből.))
Whiteskull2007-10-31 09:48:36 // 4459
Igen. Utána beülve a temprába majdnem kinyomtam a kuplungpedált a tűzfalon. :)))))
pb_2007-10-31 09:47:25 // 4458
Jaja, bejövős kis gép.))) Bár a kuplung érzésre furcsa volt, de gondolom szokni kéne.
Whiteskull2007-10-31 09:43:45 // 4457
De azért a kortársa se volt rossz. :))))