Európa autópiacát egész évben a stagnálás jellemezte. Hol pluszban, hol mínuszban voltak az eladások az előző évi szinthez képest. Összesítésben több, mint 15 millió jármű kelt el az öreg kontinens 25 országában, ami leheletnyivel, 0.3 százalékkal több csak az elmúlt évihez képest. A Fit tehát mondhatni erőn felül teljesített ezen piaci környezet mellett.
A Fiat Auto S.p.A. (amit egyébként február elsejétől Fiat Group Automobiles S.p.A-nak hívnak) 2006-ban 1.156.152 autót értékesített, ami jócskán, 16.9 százalékkal haladja meg az előző évi 989.269 darabos értékesítést. Piaci részesedésük ezzel felkúszott 7.5 százalékra a tavalyi 6.5 százalékról. 2007-re hasonló eredményeket várnak, idén a mostani sikermodellekhez az többek között új Stilo is csatlakozik, amitől nagyon sokat remélnek Torinoban.
A konszern legnagyobb márkája a Fiat 890.146 autót adott el, ami majd' 21 százalékos (20.9) bővülést jelent. Tavaly ugyanebben az időszakban 736.563 Fiat hagyta el a csarnokokat. A tömegautó-specialista ezzel 5.8 százaléknyi szeletet hasított ki magának a közös tortából, pont 1 százalékkal többet, mint 2005-ben.
Kis hazánkban a Fiat 5658 autót értékesített szemben a tavalyi 5444-gyel. Ez 3.9 százalékos javulás, piaci részesedésük 3 tized százalékkal, 2.7-ről kerek 3 százalékra ugrott.
Az Alfa Romeo évek óta nem szerepelt ilyen jól az eladások terén. A 156-os megjelenése óta stagnáltak az eladásaik, de 2006-ben kétszámjegyű, 12.2 százalékos javulást értek el az előző év hasonló időszakához képest. 144.912 Alfát értékesítettek, míg tavaly "csak" 129.122-t, piaci részesedésük így 0.1 százalékot javulva 0.8-ről 0.9 százalékra javult. A siker természetesen a 159-es és a 147-es számlájára írható, utóbbi autónak az olaszoknál ugyanis szemtelenül nagy keletje van a 159-es mellett.
Itthon is hasonlóan teljesített az Alfa, összesen 204 járművet adtak el szemben a tavalyi 179-cel, ami 14 százalékos javulást jelent. Piaci részesedésük ennek ellenére 0.1 százalékon áll.
A konszern legkisebb márkája a Lancia kilóg ebből a sorból, hiszen a patinás márka, ami most ünnepli fennállásának 100. évfordulóját, nem tudta hozni az egy évvel korábbi adatokat, sőt, el is maradt azoktól. 116.241 Lancia talált gazdára 2006-ban, szemben a 2005-ös 118.448 darabbal. Ez 1.8 százalékos visszaesést jelent, ami a piaci részesedésben is megmutatkozik: 0.9 százalékról 0.1-et csökkenve 0.8 százalékra zuhant.
Ezzel ellentétben itthon a Lancia kiemelkedően jól szerepelt. 114.5 százalékot javítottak, ami darabszámra lefordítva annyit jelent, hogy a 2005-ös 69 helyett 148 autónak találtak gazdát. Piaci részesedésük így 0.1 százalékon áll.