Értesüléseik szerint az autó hossza kicsivel 4 méter alatt marad, a tengelytáv pedig 2,4 méter lesz. Összehasonlításképp: a legkisebb Alfa, a MiTo tengelytávja 2.511 milliméter. Az összsúly 850 kilogramm alatt lesz, ebből 40 százalék elölre, 60 százalék pedig hátulra jut majd, Ehhez az 1.8-as turbómotor több, mint 200 lóerős változata párosul majd, a végsebesség így könnyen meghaladja majd a 250-et, a százas sprint pedig 5 másodperc körül alakulhat. Az erő hátsó kerekekhez vitelében a TCT dupla kuplungos robotizált váltó egy újabb változata segít majd.
Fotó: a szerző
A padlólemez és a karosszéria kialakításánál alumíniumot, acélt és szénszálat is felhasználnak, de ami ennél érdekesebb az a felfüggesztés. A hírek szerint az első, kettős keresztlengőkaros felfüggesztés bekötési pontjai valamivel magasabban lesznek, ezáltal a kerekek kevésbé lesznek érzékenyek az oldalirányú erőhatásokra, csökkenhet az oldalra kúszás és növekedhet a tapadás. A hátsó felfüggesztés McPherson rendszerű lesz.
A legutóbbi hírek szerint mégis Detroitban mutatják be az amerikai piacra szánt változatot. Az észak-amerikai kiállítás január 14-én nyitja meg kapuit.