Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio

2022-03-28  Alfa Amore
Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio. A jelenlegi Veloce felszereltségi szint csaknem összes exráján túl karbon kiegészítőket és sportosabb futóművet kínál ez a modellvariáns.
Hírek >> 2022  

Estrema néven kap új, nagyon sportos felszereltségi szintet a Giulia a Stelvio. A teljesítményt nem érinti a változás, csak a megjelenést, de azért a futómű kap egy kis okosítást - bár ez korábban is elérhető volt.

Gyakorlatilag az összkerekes, 280 lovas benzines és 210 lovas dízel változatok csúcsmodellje lesz a Estrema, szinte minden elérhető extrával, kiegészítve pár, a Quadrifoglio modelleken használt karbon elemmel, mint például a tükörházzal, a scudettóval vagy a műszerfalbetéttel, valamint alcantara ülésekkel. A műszerfal bőrborítását, a kormányt, a váltókart és az ülésket is piros varrás díszíti. 

Az Estrema modellekben alapáras az aktív felfüggesztés és a mechanikus működésű, részlegesen önzáró differenciálmű.

Ugyancsak benne van a 14 hangszórós Harman Kardon hangrendszer is. Az Estrema Giuliát 19-es, a Stelviót 21-es felnikkel szerelik.

Volt már ilyen hasonló modellvariáns korábban is, akkor ezt Veloce Ti-nek hívták - videót is készítettünk róla.

Az Estrema modellek sportosságát azzal is hangsúlyozták, hogy a  bemutatót a svájci Hinwilben, a Sauber központjában tartották, amely a gyári F1-csapat otthona is egyben.

Az Alfa Amore információi szerint az Estrema egy limitált darabszámos speciális széria lesz - csakúgy, mint a Villa D'Este és a GT Junior változatok - , de Magyarországon nem lesz rendelhető.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-05 12:07:03 // 39529
Nem igazán, a LED stripe az fw kiinduló alapja volt a hw-val együtt és az lett egyéni igények alapján CAN nyelvre fordított rutinokkal kiegészítve bőven.
Teljesen változatosan lehet konfigurálni, 1-2 v 3 canable eszközzel, attól függően hogy miket szeretnél használni. Egy kütyü elég a S/S deaktiválásához, a rablásgátlóhoz és a shift warning kijelzéshez. LED nem kell, arra csak épül, kb. senki nem használja.
Bővíthető 2 v. 3 canable-ös konfigra, ezekkel már lehet dyno mode on, vdc off, rajtautomatika, ill. paraméterek kijelzése stb. Fél éve használom amióta kb használható állapotra hozták az egy kártyás projektet és egyszer volt csak egy beta fw-vel gondom ami kimerítette az aksit reggelre.
RomeoOne2025-07-04 21:04:35 // 39528
Akkor GPT-vel programozd le a ESP off-ot, de e-diff ON-t, és kész a gép :D
SD2025-07-04 14:41:52 // 39527
Ja igen bemelegítésnek én is megcsináltam előtte egy html, js, css weboldalt amin funkcionális GUI fombok is voltak saját fejleszésűek..

Ez volt a kickstart, a video illesztőre már csak azért mentem ár hogy komolyan vegyenek:D:D:D

tehát a fél éves muinkájukat kipipáltam 3 nap alatt:D Jó én nem illesztettem rá a backendre, de onnan kb. csak ctrl C, V és megy:)

Ha megtalálod a rendes moduláris lebontását, gyakorlatilag bármit meg tudsz csinálni, ez óriási dolog:)))