Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio

2022-03-28  Alfa Amore
Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio. A jelenlegi Veloce felszereltségi szint csaknem összes exráján túl karbon kiegészítőket és sportosabb futóművet kínál ez a modellvariáns.
Hírek >> 2022  

Estrema néven kap új, nagyon sportos felszereltségi szintet a Giulia a Stelvio. A teljesítményt nem érinti a változás, csak a megjelenést, de azért a futómű kap egy kis okosítást - bár ez korábban is elérhető volt.

Gyakorlatilag az összkerekes, 280 lovas benzines és 210 lovas dízel változatok csúcsmodellje lesz a Estrema, szinte minden elérhető extrával, kiegészítve pár, a Quadrifoglio modelleken használt karbon elemmel, mint például a tükörházzal, a scudettóval vagy a műszerfalbetéttel, valamint alcantara ülésekkel. A műszerfal bőrborítását, a kormányt, a váltókart és az ülésket is piros varrás díszíti. 

Az Estrema modellekben alapáras az aktív felfüggesztés és a mechanikus működésű, részlegesen önzáró differenciálmű.

Ugyancsak benne van a 14 hangszórós Harman Kardon hangrendszer is. Az Estrema Giuliát 19-es, a Stelviót 21-es felnikkel szerelik.

Volt már ilyen hasonló modellvariáns korábban is, akkor ezt Veloce Ti-nek hívták - videót is készítettünk róla.

Az Estrema modellek sportosságát azzal is hangsúlyozták, hogy a  bemutatót a svájci Hinwilben, a Sauber központjában tartották, amely a gyári F1-csapat otthona is egyben.

Az Alfa Amore információi szerint az Estrema egy limitált darabszámos speciális széria lesz - csakúgy, mint a Villa D'Este és a GT Junior változatok - , de Magyarországon nem lesz rendelhető.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

G-MANN🍀2025-10-15 18:08:57 // 40397
Nekem volt ilyen. Mondtak mindent is. Tegyünk új tárcsát, új betétet, kerékagy csapágyat....
Végül a korábban kiegyensúlyozott kerekeket egy másik gumisnál levetették, újra kiegyensúlyozás, kb 20-35g kellett máshová minden keréken.
Utána tökéletes lett! (Pedig azt hittem ez nem segít, de rosszul csinálták meg előtte.)
Shadin2025-10-15 17:44:47 // 40396
Ha már felmerült rázás, szeretném kérdezni, hogy tapasztelt-e bárki olyasmit, hogy kb. 135-nél elkezd valami rázni a futóműben, mejd tovább gyorsulva kezd kisimulni, de sztem csak a fordulatszámok miatt. Ha fékezek nagy sebességnél akkor felerősödik ez a rezonancia.
Kb. 130 alatt semmi nem tapasztalható belőle és komoly, de nem blokkoló fékezésnél sem érezni semmilyen vibrációt.

Felnik/gumik és aszfalt minősége nem játszik, mint ahogy a sebességfokozat sem, csak a sebesség.
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-15 17:18:18 // 40395
Te már úgyis eldöntötted magadban, hogy a központosító az csak egy központosító, lehet műanyagból, bármiből, nincs jelentősége. Szerintem fölösleges ezen rugózni. Csinálja mindenki a legjobb belátása szerint. #jóvanazúgy :D

Amúgy meg a futómű geometria is pont egy olyan dolog, hogy ja.. full tákolás nem rávaló felnit feltenni (bocs SD :-)).
Szóval tegyen fel bátran mindenki amit csak akar, ahogy csak akarja, biciklikereket, 30-as felnit, húszcentis nyomtávot.