Mutasd

>> Szerviz2017-11-07

Kilyukadt a hátsó dob, és kifújt a rezoncsőnél.
Ezzel vittem szerelőhöz az autót.

Paragi hátsó dobot kapott a gép, meg szép új rezoncsövet.
Nagyon csöndes lett az autó. :)
Szépen duruzsol.

 
>> Szerviz2017-11-03

Valami még mindig kopogott hátul hiába az új lengéscsillapító.

2db SIDEM szilentet kellett cserélni a stabilizátorba.
Végre minden fajta kopogás megszűnt.

Asszem erre lehet mostmár mondani, hogy koppanásmentes futómű. :D

 
>> Szerviz2017-10-30

Mivel az ültetés meg a rossz utak tönkre tették a lengéscsillapítókat csere érett lett mind a 4db.
Húztam halasztottam mire leszakadt menet kozben a bal hátsó rugótányér.

Gyors megoldásként Magnum lett berakva, kíváncsi leszek mennyit bír. Így újként egész kellemes.

 
>> Szerviz2017-07-16

Eljött a műszaki vizsga ideje is.
Stabilizátor rúd szilenteket kellett cserélni előtte.

A műszaki megvan egyedül a szélvédőt mondták majd cseréltessem ki ugyanis az be van repedve.

 
>> Tuning és extra2017-07-16

Már rég megvettem a cuccokat de végre beszerelésre kerültek a dolgok. A projektor Made in China meglátjuk mennyit fog bírni, ha megfő veszek minőségit. A xenon Hornyák Gabitól való...lett volna de mint utólag kiderült nem megy bele a projektorba így csak a trafót tudtuk felhasználni belőle és Bárdi féle xenon ment bele. Ez sokkal kékebb mint a Gabié lehet azért is nem világít olyan jól!? :)
Projektor:14.000
Gabi féle xenon: 15.000
Bárdis xenon:5000

Első lökhárító is végre fényezésre került, nagyon csúnyán pattogott le a festék róla.
Venni kellett új lököst is mert az enyém nem volt heggesztve csak vagy 34 helyen
..:D

Lökhárító:6000
Fényezés+4 elem polír: 30000

 
>> Szerviz2017-06-16

Elkezdte az autó produkálni a már más Cartársaknál is igen gyakori hibajelenséget, hogy melegen nem indul az autó. Vagy 2 napig játszottunk egymással kétszer is beégetett a parkolóban, hogy nem indul a "tesók" beakartak tolni...:D
Gépre dugtuk kiírta egyértelműen a hibát cserére került a sor. Tökéletes. :)

 
>> Szerviz2017-06-15

Sajnos a tavaly ősszel beszerelt munkahenger csere hiába való volt. Ugyanazzal a hibajelenséggel vittem szervizbe mint tavaly a régi szerelőmnek. Ott megállapították, hogy nagyon rossz állapotban van már a kuplung muszáj cserélni szerkezetet, kinyomócsapágyat és tárcsát.
Valeo került bele olyan a kuplung mint a vaj. :)
Km:262000

 
>> Szerviz2017-04-07

Eljött ismét az olajcsere ideje. Ismét Motul ment bele de most nem 10w40 hanem 10w60-at próbálom ki. Szűrők ugyanúgy MannFilter.
Km:259500

 
>> Szerviz2017-01-24

Sor került az első rugók cseréjére is. 9(!) centivel áll most magasabban az autó mint korábban. :D kis esetlennek tűnik, szokni kell még a látványt, lehet nem is fogom tudni megszokni..

A tárcsákat elég volt szabályoztatni viszont a betétek már nagyon kopottak voltak azokat cseréltük. Kellett még porvédő előre is hasonlóan mint hátra.

Tárcsa szabályozás: 4000
Betét(Textar): 13000
Porvédő:5000
Munka:10000

4db spirál rugó:12000

 
>> Tuning és extra2017-01-16

Szilágyi Atitól sikerült szerezni viszonylag jó állapotú üléseket, pont olyat amilyet szerettem volna.