Kilyukadt a hátsó dob, és kifújt a rezoncsőnél.
Ezzel vittem szerelőhöz az autót.
Paragi hátsó dobot kapott a gép, meg szép új rezoncsövet.
Nagyon csöndes lett az autó. :)
Szépen duruzsol.
Valami még mindig kopogott hátul hiába az új lengéscsillapító.
2db SIDEM szilentet kellett cserélni a stabilizátorba.
Végre minden fajta kopogás megszűnt.
Asszem erre lehet mostmár mondani, hogy koppanásmentes futómű. :D
Mivel az ültetés meg a rossz utak tönkre tették a lengéscsillapítókat csere érett lett mind a 4db.
Húztam halasztottam mire leszakadt menet kozben a bal hátsó rugótányér.
Gyors megoldásként Magnum lett berakva, kíváncsi leszek mennyit bír. Így újként egész kellemes.
Eljött a műszaki vizsga ideje is.
Stabilizátor rúd szilenteket kellett cserélni előtte.
A műszaki megvan egyedül a szélvédőt mondták majd cseréltessem ki ugyanis az be van repedve.
Már rég megvettem a cuccokat de végre beszerelésre kerültek a dolgok. A projektor Made in China meglátjuk mennyit fog bírni, ha megfő veszek minőségit. A xenon Hornyák Gabitól való...lett volna de mint utólag kiderült nem megy bele a projektorba így csak a trafót tudtuk felhasználni belőle és Bárdi féle xenon ment bele. Ez sokkal kékebb mint a Gabié lehet azért is nem világít olyan jól!? :)
Projektor:14.000
Gabi féle xenon: 15.000
Bárdis xenon:5000
Első lökhárító is végre fényezésre került, nagyon csúnyán pattogott le a festék róla.
Venni kellett új lököst is mert az enyém nem volt heggesztve csak vagy 34 helyen
..:D
Lökhárító:6000
Fényezés+4 elem polír: 30000
Elkezdte az autó produkálni a már más Cartársaknál is igen gyakori hibajelenséget, hogy melegen nem indul az autó. Vagy 2 napig játszottunk egymással kétszer is beégetett a parkolóban, hogy nem indul a "tesók" beakartak tolni...:D
Gépre dugtuk kiírta egyértelműen a hibát cserére került a sor. Tökéletes. :)
Sajnos a tavaly ősszel beszerelt munkahenger csere hiába való volt. Ugyanazzal a hibajelenséggel vittem szervizbe mint tavaly a régi szerelőmnek. Ott megállapították, hogy nagyon rossz állapotban van már a kuplung muszáj cserélni szerkezetet, kinyomócsapágyat és tárcsát.
Valeo került bele olyan a kuplung mint a vaj. :)
Km:262000
Eljött ismét az olajcsere ideje. Ismét Motul ment bele de most nem 10w40 hanem 10w60-at próbálom ki. Szűrők ugyanúgy MannFilter.
Km:259500
Sor került az első rugók cseréjére is. 9(!) centivel áll most magasabban az autó mint korábban. :D kis esetlennek tűnik, szokni kell még a látványt, lehet nem is fogom tudni megszokni..
A tárcsákat elég volt szabályoztatni viszont a betétek már nagyon kopottak voltak azokat cseréltük. Kellett még porvédő előre is hasonlóan mint hátra.
Tárcsa szabályozás: 4000
Betét(Textar): 13000
Porvédő:5000
Munka:10000
4db spirál rugó:12000
Szilágyi Atitól sikerült szerezni viszonylag jó állapotú üléseket, pont olyat amilyet szerettem volna.
1
639
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia