Mivel az ültető rugók már el voltak törve egy ideje hátul így beszereztem 4db gyári rugót. Elegem lett a pattogásból és, hogy nem tudok normálisan közlekedni a géppel.
Hátul ki lett cserélve a 2 rugó...a jobb oldali 3 helyen a bal oldali 1 helyen volt eltörve...kellemes. :)
A szaki mondta, hogy nem érdemes szabályoztatni a tárcsákat így lett véve TRW tárcsa+TRW betétek is.
Kellett még 8db szilent így a kopogás is megszűnt végre.
A rugóhoz Monroe porvédő került beszerelésre, ami benne volt már sok helyen el volt szakadva.
TRW tárcsa:16000(2db)
TRW betét:9300
Szilentek: 9200
Porvédő:5500
Munkadíj: 7000
Jövőhéten következik a kocsi eleje ahol szintén cserélve lesznek a rugók gyárira, meg még majd kiderül mi szorul cserére. :)
Az MNC fej nagyon gagyi senkinek nem ajánlom a megvételét. Pénzt én sem adtam érte új volt amikor megvettem az autót, nem akartam kidobni. A gyári hangszórók már nagyon csúnyán szóltak ideje volt cserélni.
Fejegység: JVC KD X141
Hangszórók elöl: Pioneer TS-G1732I
Hangszórók hátra: Hertz HCX 690
Teljesen össze volt már rohadva a kézifék bowden, használhatatlan volt 2 kattanás után nem lehetett tovább húzni. Cofle bowdenek kerültek beszerelésre.
Októberben elszállt a kuplung munkahenger.
Csere ÚJ Valeora, illetve fék olajat is kapott ami elég régi lehetett már benne...
A kuplung olyan lett mint a vaj.
Eljött az olajcsere ideje. Motul 10w40 olaj került bele a Selenia helyett CZ ajánlásával+Mann Filter olaj és levegőszűrő lett cserélve 249500km-nél
244000 km-nél megtörtént a vezérlés csere.
Vezérműszíj Dayco
Vezérlés többi része SKF
Vízpumpa gyári
Munkadíj:15000Ft
Alkatrész:50000Ft
243738 km-nél Nano energizer-t öntöttem a motor olajhoz..meglátjuk a hatását nagyon dícsérik.
Az új izzók nem jól lettek berakva ezért szinte semmi fényt nem adtak. Elvittem ma fényszóró beállításra ahol végre gyári értékekre állítottak mindent. Remélem mostmár fogok látni normálisan.
Szinte egyszerre adta meg magát a tompított, a helyzetjelző és a távolsági izzók egyike így vettem párban mindegyikből.
A tompított: Osram Night Breaker Unlimited H1
A távolsági: Ugyanaz mint a tompított
Helyzetjelző meg LED-es valami olcsó féle.
Még nem volt alkalmam tesztelni éjszaka majd akkor derül ki milyen fényt ad+ kell-e állítani a fényszórón.
Tomp.+táv.=8800 Ft
Helyz.=500 Ft
Én okos előbb elvittem futómű állításra a gépet majd utána vettem rá 4db zsír új Infinity nyári gumit 225/45 R17 méretben. A gumis egyben az uncsim erősen meglepődött, hogy hogy nevezheti magát szakembernek az olyan aki tükörre kopott gumikra állítja be a futóművet...mondjuk én is erősen hibás voltam a dologban mert eredetvizsga után gyorsan megcsináltattam ezzel is időt spórolva. Kicsit terpeszt az autó segge de nem vészes. Az állításon mondták, hogy az összetartás nem a legjobb...gyári sport+ültetés eredménye. De az új gumikkal is rendben van, nyíl egyenesen megy az autó nem ráz végre és nagyon stabil. Remélem nem fogja enni a gummákat mert akkor mehet ismételten futómű állításra immáron egy másik szervizbe.
Futómű állítás: 7.000.- Ft
Gumik: 56.000.- Ft