Tagok >> otci >> Giulietta 1.4 Turbo MultiAir >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 Turbo MultiAir
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:fehér
Hátsó ablak fűtés nem működött, az elvezetésnél volt szakadás.
Amin csak a szigetelés is kicsit sérült volt, annak kabelnek a javítása megtörtént,, jobb bal oldalt kb.8 kábel volt érintett.
Jó minőségű kábellel toldottam a sérült részeket, így jó ideig ezekkel nem lesz gond.

Sárvédő baloldali irányjelző nem működött.
Új az Olasz autóbontól beszereve. Cseréje egyszerű, motortér felől kipattintható.

hibakód p1850
váltókulissza érzékelő csere.
+ a kiolvasásnál kiderült a km óra valós állása 🫣

Többször is beázást tapasztaltam a csomagtérben, a hátsó ablaktörlőnél található tömítő gumi, elöregedett.
Ennek cseréje megoldotta a problémát




A gyári ATE tarcsakról a szürke bevonat levált, így esztétikailag már nem szépek, a felnik mögött nem szép látvány.
Mind a 4 tárcsa leszerelése után hőálló fekete festékkel lefújva, sütőben rá égetve + a felnik is átestek egy nagy tisztításon.



Kb. 110-120 km közötti kormány rázást a bal oldali felnik görgőzése oldotta meg.
Az első hátsó kerekek felcserélése is megtörtént az egyenletes kopás érdekében + a gumik centirozása.
