Mutasd

>> Szerviz2016-10-13

Üdvözlet Márkatársak!

Ez a bejegyzést csak érdekességnek és elrettentő példának teszem fel!
Tanulva az autóvásárlás rejtelmeiből, a szakbarbárok munkájából akik "szakember szerelőknek" hívatják magukat és a tulaj tudta vagy tudta nélkül barbárkodnak nem kevés pénzért!
Személy szerint szeretek foglalkozni az autókkal és egyéb gépekkel. Szakmámból adódóan is.
Korábban észrevettem ezt a problémát és most került sor a kijavítására.
A hátsó motortartó bakk konzol két M8-as csavarral van felfogatva a motor bölcsőre.
Ennek az egyik csavarját korábban leszakította a szaki. De "se baj", gondolhatta....(vagyis nagyon szeretném tudni mi járhatott a fejében)...fordított rajta egy keveset és egy 6-os furattal átfúrta és átmenő M6-os csavarral és nagy alátétekkel odafogatta.
Gondolható, hogy a két csavarnak vastagságából adódóan sem egyforma a szakító szilárdsága. Lehetséges, hogy egy erősebb (gumicsikorgatós) elindulásnál le is szakadhatna a motor hátulja.
Javítási idő: 1,5 ó. + (jó magyar szokás szerint) fél óra káromkodás) :-P