Manky kolléga megokoskodta a programot. Nyomást visszavette, felső fordulatszám tartományban kapott többet, erősebb is lett. Alsó fordulatszámon el lett véve, itt volt egy kis okoskodás, MAF szenzor rosszalkodott.
Végeredemény:
Padon mérve 1,8 Bar on 270 LE / 460 NM.
MAF szenzor kiírása után érezhetően erősebb: ~280 LE / 550NM
Ezt a teljesítményt még le kell mérni, meglátom mikor jutok el odáig megint.
Az új InterCooler 550*180*65 átmenő, így újra kellett csövezni.
Az utolsó olajcsere óta 8000 km ment bele. Selenia olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, légszűrő. Új pollenszűrő ház fedél .
Klímatisztítás.
Feszítőcsapágy, meg az egyik görgő már szólt egy ideje, így azok is kicserélődtek.
Intercooler kimenő részén szétment valami műaynag, szökik a levegő.
Lökhárítót javíttatni kellett mert alul meg volt repedve.
Mai napon bekerült egy új fejegység: Kenwood KDC-170Y, Kicker komponens szett (CSS-674) előre, Kicker koaxiális hangfalpár (CS-674) hátra. Hifis rakta be, így drágább volt, de megérte.
Felújítódott a vezetőülés, új szivacs komplett festés. Hátsó üléssoron is volt itt ott kopás meg feketével belejavítgatva. Valami drót is ki akart jönni az ülés hátsó részén, szét lett bontva és visszahajtogatva a helyére. Elég húzós lett a vége, de szép lett.
2 új Xenon izzót kapott 6000K-est.. Beszerelés elég nehezen ment. Közben kicseréltem a balos magasságállító motort is. 2 dik nekifutásra jó is lett.
Vettem egy komplett szürke bőrbelsőt, egy hátsó ajtóhatárolót és fényszóró magasság állító motort is. A bőr kis tőrődést igényel, de szép állapotú nincs kiszakadva, megsérülve sehol.
Beszerelték a futóművet, cserélve lettek a hátsó stabilizátor pálcák, összes toronycsapágy jobb első lengőkar.
Kuplungot is szét kellett szedni mert csúszott, javítás erősítés után visszakerült.
Kevlározás miatt 1000 km bejáratás.
A lengéscsillapítók már a végét járják így megrendeltem egy komplett TE-Technix lengéscsillapító és rugó szettet fix 3cm es ültetéssel. Beszerelés később, a jobb felső lengőkarral együtt.
Ma kicserélődött a helyzetjelző és a ködlámpa kábele meg lett forrasztva. Sajnos időm nem volt rá, hogy órákig matassak a kis helyen így a bejáratott villamosságis szervízbe vittem. Legközelebb magam esek neki.