Tagok >> Isuhalasz >> 159 2,4Jtdm >> Blog
- Típus:159 2,4Jtdm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:Sötét piros
Nem voltam megelégedve a fogyasztásommal és menetteljesítményemmel, sehogyan nem tudtam 8,2- 8,5L/100 km, alá vinni, pedig sokat autópályázom. Eldöntöttem, átnézetem a autót Kusz mesterrel. EGR, pillangószelep tisztítás, amikor kiderült lefittyent a szívósor tetejéről a lamellákat összekötő pálca. Sehogyan sem tudtuk visszarakni. Elkezdtem utánajárni a dolgoknak. Kiderült, hogy ez nem egyedi eset és nagyobb galibát is okozhat ez a probléma, ha letörnek a lamellák, de ezt nem várjuk meg :)
Alfás Marek segített a problémán, vettem tőle egy 166- os nem lamellás, kompatibilis szívósort, amit ma kitakarítottam, makulátlanra. Most várom, hogy ki tudjuk cserélni, mert minden szerelő fullon van, akit ismerek.
Ja az EGR, pillangó után 7,2 lett a fogyasztás, ez már tetszik, kíváncsian várom a szívósor csere után mennyi lesz. A menetteljesítmény is javult, de még nem tökéletes.
Szegedről hoztam el az autót, gond nélkül jöttem vele haza. Ma kicseréltem az izzitógyertyákat, vettem rá szép jelet, kitakarítottam(nagyon mocskos volt szegényke).
Elvittem motordiagnosztikára, a XVIII. kerületbe, ahol megnyugtattak, jónak tűnik a kocsi.
A hét végén kap új olajat, szűrőket....
Megtörtént az olajcsere, 5db izzítógyertya, összes szűrővel, sajnos kiderült, hogy a 2 hónapos szegedi állás(behúzott kézifékkel)miatt a bowdenek megnyúltak és hazafele kinyírtam a hátsó fékeket. Új Brembo féktárcsákkal és Textar betétekkel orvosoltuk a problémát. Kell vennem bowdeneket és egy motor tartó gumibakot és akkor minden rendben.
Irány az Albaauto!