Mutasd

>> Szerviz2017-03-06

Nem voltam megelégedve a fogyasztásommal és menetteljesítményemmel, sehogyan nem tudtam 8,2- 8,5L/100 km, alá vinni, pedig sokat autópályázom. Eldöntöttem, átnézetem a autót Kusz mesterrel. EGR, pillangószelep tisztítás, amikor kiderült lefittyent a szívósor tetejéről a lamellákat összekötő pálca. Sehogyan sem tudtuk visszarakni. Elkezdtem utánajárni a dolgoknak. Kiderült, hogy ez nem egyedi eset és nagyobb galibát is okozhat ez a probléma, ha letörnek a lamellák, de ezt nem várjuk meg :)
Alfás Marek segített a problémán, vettem tőle egy 166- os nem lamellás, kompatibilis szívósort, amit ma kitakarítottam, makulátlanra. Most várom, hogy ki tudjuk cserélni, mert minden szerelő fullon van, akit ismerek.
Ja az EGR, pillangó után 7,2 lett a fogyasztás, ez már tetszik, kíváncsian várom a szívósor csere után mennyi lesz. A menetteljesítmény is javult, de még nem tökéletes.

>> Esemény2017-01-17

Szegedről hoztam el az autót, gond nélkül jöttem vele haza. Ma kicseréltem az izzitógyertyákat, vettem rá szép jelet, kitakarítottam(nagyon mocskos volt szegényke).
Elvittem motordiagnosztikára, a XVIII. kerületbe, ahol megnyugtattak, jónak tűnik a kocsi.
A hét végén kap új olajat, szűrőket....
Megtörtént az olajcsere, 5db izzítógyertya, összes szűrővel, sajnos kiderült, hogy a 2 hónapos szegedi állás(behúzott kézifékkel)miatt a bowdenek megnyúltak és hazafele kinyírtam a hátsó fékeket. Új Brembo féktárcsákkal és Textar betétekkel orvosoltuk a problémát. Kell vennem bowdeneket és egy motor tartó gumibakot és akkor minden rendben.
Irány az Albaauto!