- Típus:159 2.4JTD Elegant/Sport, Automata T
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Alfa Rosso
Rászántam magam és rendeltem az Aliexpress-ről egy Androidos fejegységet. Sokan rendeltek már innen az Amore-ról is és a legtöbben meg vannak vele elégedve, úgyhogy én is rászántam magam. Jópofa cucc, egyszerű volt beszerelni, a GPS antenna és a mikrofon vezetékezése volt kicsit több idő, de egy délelőtt alatt ezzel együtt beszereltem. Nem hardcore audiofileknek készült, de a gyárinál nem rosszabb a hangminőség (jobb) és funkcionálisan nagyon jó ár/érték arányú, elég sokat tud. 300 USD-t fizettem a kínai eladónak érte, ennyit simán megért, azt bánom, hogy nem cseréltem hamarabb. A gyári egységet a Blu&Me-vel együtt, kiszereltem.
Kapott ma az autó polírt meg waxot, pár napja meg fóliáztattam a hátsó üvegeket. Sokat dobtak az esztétikán.
Esedékessé vált az éves szervíz olajcserével, plusz a műszaki is lejár októberben. Bosch Gombos szervízt ajánlották, úgyhogy kipróbáltam. Átvizsgálták, levizsgáztatták. Elöl cserélték a féktárcsákat meg a betéteket is, ami megdobta kicsit a számla végösszegét. Amúgy korrekt volt a kiszolgálás.
Megérkeztek a nyári gumik, úgyhogy felkerültek a felújított 19"-es felnikre. Pirelli P7 Cinturato XL lett az új abroncs. Elég jól megy a felújított felni színe a piroshoz, a viszont kicsit dzsuvásak lettek a szereléstől, azokat le kell majd tisztítani. (a kígyókat meg majd meg kell fordítani az index alatt..)
Megdöglött az akksi.
Az új Exide EA900. A régit beszámították 4000-ért.
Leégett a foncsor a jobb első ködlámpában.
Rendeltem újat, de halogattam a cserét pár hétig, mert az irodalom szerint le kell szedni a lököst, amihez nem sok kedvem volt. Ma megnéztem azért, hogy tényleg le kell-e, de erre egyáltalán nem volt szükség, elég volt a lámpa körüli lemezt lepattintani, alatta ott volt három csavar ami rögzítette a lámpákat. Az egész nem volt 10 perc.
Képek: előtte -- utána
Megcsináltattam a nyári felniket. Volt még az előző tulaj által elkövetett pár járdázás nyom rajtuk, meg a gumis is szólt, hogy az egyik formája már nem tökéletesen kerek. Antracit szürke lett a szín, selyemfényű lakkal. Egy árnyalattal sötétebb mint az eredeti, szerintem jól fog mutatni felszerelve.
Mankyék tegnap új programot raktak az autóra. Határozottan élénkebb lett, sokkal közvetlenebb a gázreakció. Pont az a lustaság tűnt el, ami előtte nagyon tudott zavarni, ha gyors besorolást vagy előzést akartam megejteni.
EGR egyelőre maradt.