156 GTA SW - főkép

Blog

2021-11-28
Sajnos az útjaink külön váltak :-(

A mai nappal sajnos külön utakon kell, hogy folytassuk... minden egyes kilométer és vele töltött perc örök élmény marad. Életem egyik legjobb autója volt. Tovább »

2017-07-21
Nem hivatalos gyorsulási verseny

A 2017-es szezon további részében egyéb szervíztevékenységre már nem kellett sort keríteni, mivel egy apróság kivételével "üzemzavar" nem történt. Ez is kimerült egy küszöbkupak nagy tempón történő elhagyásában, amire egy későbbi post -ban még kitérek, mivel ennek a pótlása is elég sziszifuszi fela Tovább »

2017-03-23
Alfa Romeo karóra

Alfa Romeo tulajdonosként elvárt a stílus érzék. Az előző tulajdonostól kaptam az autóhoz egy Alfa Romeo -s karórát megelőlegezvén a bizalmat az ügyben, hogy jó és gondos tulajdonosa leszek az autónak. Az olasz technikát a kínai alapok sem hazudtolják meg. Működésképtelen állapotban volt feltehet Tovább »

2017-03-19
Felső motortartó bak felújítás.

A soron következő projekt a szétszakadt felső motorkitámasztó bak revíziója volt. Erősebb gázadásnál lehetett hallani, hogy bekoppan, mert a szilent rész gyakorlatilag már csak árnyéka volt régi önmagának (lásd csatolt képek). A kiszerelés max. negyed óra, két csavar oldása után már a miénk is. A Tovább »

2017-03-12
Motorvezérlés burkolat csere.

Az előzőekben megállapítottam, hogy tűzoltás gyanánt még két művelet elvégzése SOS szükséges, hogy nyugodt szívvel neki tudjak a nyári szezonnak indulni. Az egyik a motorvezérlés burkolat cseréje, míg a másik a felső motorkitámasztó bak felújítása volt. Szóljon ez a bejegyzés elsőként is a motor Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 GTA SW
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2001
  • Színe:fekete (blu cosmo)
  • Jellemzők:
    Mint az előzőleg feltöltött autómnál is írtam, szerettem volna egy szép Alfát mindig is, szerintem a 156 -tal ismét jó fonalat kapott el a gyár a 90-es évek második felében. Továbbá szempont volt, hogy 35 éves koromra valahogy át kellene lépni a 200 lóerős határt. Így a két igény találkozásából összejött ennek az autónak a megvásárlása, szerintem az autó állapotához és megkíméltségéhez képest jutányos áron. Nem napi autó lesz, inkább csak találkozókra és kirándulni menni szeretnénk használni, na meg ha adja a helyzet, akkor lámpánál esetleg demonstrálni, mennyire hasznos a Limited Slip Differential (Q2) és a 3.2 V6 kombinálása a világ egyik első shooting break -jében :-)
  • Extrák:
    932A, LSD, négy dugattyús első fékek, Novitec hátsó dob, BOSE, klíma, el. ablak-tükör, stb...
  • Egyéb:
    A formaterv egyszerűen valami hibátlan, ennek tökéletes kiegészítője a GTA motor, és az 1,7 -et forduló kormány kopptól koppig.

Fotóalbum