Mutasd

>> Szerviz2010-07-20

Tehát a kálváriája:

A hétvégi kirándulás után a vízhőfok kicsit magasabbat mutatott, mint általában. (mindíg 90-ra visszahűtve szoktam leállítani az autót, most nem tudtam, maradt 90 fok fölött a mutató)
Szóval gyanús lett a dolog, másnap reggel indultunk volna megint az autóval előtte hűtőfolyadékszint ellenőrzés: Üres a kiegyenlítő tartály!!!!

Tegnap, 3 Liter utántöltés, autó helyben járatása ellenőrzés, felmelegítés visszatöltés, a víz nem fogy. Délután menet közbeni hibadiagnosztika, 10 km hajrázás. A műszer normális 90 fok körüli értéket mutat, de megálláskor a motorháztetőt felnyitva a motor jobb oldala csupa víz, izé hűtőfolyadék.
A motor meleg, nem nyulkálni, mert éget..., de legalább tudom nem hengerfejes, hál' isten..
Garázsba be, kis pihi, majd vissza részben kicsit megbontva fölülről, hogy a vizcsöveket jobban szemügyre lehessen venni, mert minden más a vízcső fölött megy... ;)

Ezután kis alfaamore.hu, tapasztalatok, vélemények begyűjtése. Totti barátom mondta, guruljak hozzá, nála van csápos is, alulról is meg lehet majd nézni.

Mai nap: Részben lebontott dolgok visszahelyezése, irány Totti. Arany kezének első érintésével egyből a lyukas csövet megtalálta, ami a fűtőradiátorhoz menő cső volt a termosztát után, mindjárt a nyaknál megrepedve. Repedt részt levágva darab vízcső ráhúzva a csonkra és rézcsővel összekapcsolva, hiba elhárítva.

Köszönet Tottinak