Mutasd

>> Szerviz2018-09-29

Kerékcsapágy cserekor nem tudtam nem észre venni hogy a baloldali lengőkarszilentem körbe meg van repedezve, és a jobb oldalin is vannak már repedések, érdekes módon emiatt nem kopogott az eleje.
Berendeltem ebből is a TRW szettet és kicseréltem. Ha már ki volt szedve a lengőkar, a szilentek fészkeit megdrótkeféztem és kifújtam cinkalapozó spray-vel. Csere után ellenőriztem az összetartást, nem ment el.

Sokkal feszesebb lett a futómű, továbbá alacsonyabb sebességnél intenzív gyorsításkor eddig volt egy oldalirányú alternáló kóválygása az autónak, na ez megszűnt a csere után, ez kellemes meglepetés volt :)

Alkatrész:

TRW JBU650 12636 Ft
TRW JBU651 12636 Ft

Az e-learn itt is remekelt. Ahány helyen említik a hátsó szilentet tartó csavarok meghúzási nyomatékát annyi félét írnak benne:
Pl.: az M12-es csavarra
- A nyomatéktáblázatban: 108-132 Nm +90°
- A fényképes futómű ellenőrző részen: 80 Nm +90°
- A szerelési leírásban nem is írnak semmilyen nyomatékot...