Seléniára való felkészítés címén elvittem Zoliékhoz hogy nézzék át.Kapott új vezérlést , olaj+ szűrő 10w60 motul, szelepfedél tömítés, levegőszűrő csere és küszöb megerősítést.Volt egy kis kálvária mire kiderült hogy a vezérlés módosítónál a zsákfuratoknál nem picit engedi az olajat.Zoli megtalálta és kijavította a hibát így por száraz lett a bátyó amit a hétvégi versenyen egy 500 km körrel le is teszteltem és minden tökéletes.Átvizsgálás alatt mindent rendben találtak hiba jelenleg nem található. Zé tanácsára 1-2 éven belül az alvázzal érdemes lenne foglalkozni le homokszórni és újra kezelni.Mert érdemes megmenteni a mester szerint mert jó autó .Ezek után nyugodtan várhatná a büszke öregedést és az egyszeri esetleges OT vizsgát.
2 hete észrevettem egy kis kőfelverődést pont a motorháztető közepén elöl kb 1.5 mm . Carcolorstól rendeltem színkód alapján.Kaptam mellé kimondottan erre a célra való kis pöttyözőt.Teljesen szín azonos lett. Téli gumik lekerültek 17630 km nél. Ezen a télen 2870 km sikerült belettenni a téli papucsokba így összesen 6010 km került bele a kettő tél alatt.Nyári gumik 11612 km től folytatják utukat.
Mai délután ébresztőt fújtunk.Minden rendben kilométer 197920 km mutat ami azt jelenti hogy a 2021 es szezonban 1812 kilométert sikerült megtenni . Nagy izgalomra egy kellemes 60 kilométert gurultunk is " nagy élmény volt és szép a bátyó még mindig".Szerdán elvonul Dz.-hez egy nagyobb átvizsgálásra kb 2 hét.Készülve ezzel a Selénia rallyra .
Szombat reggel kihoztam bátyót hogy kerüljünk egyet még de olyan ködös volt az idő hogy le mostam és inkább beáltam vele az itthoni fűtött garázsban hagy száradjon. Vasárnapra picit jobb idő jött így kocsikáztunk egy utolsót 20 km és kapott egy ki benyát a pihenésre.Lemosva , ülések le kenve , gumik fel fújva , aksi kivéve és letakarva a drága várja a tavaszt és a selénia rallyt.Terv szerint ébresztő után kap egy átfogó szervízt és utána irány Szarvas.
Szerencsémre Forsberg cartárs tudott segíteni hogy mi lehet a gond mert Ő is járt már így.Ezért segített abban hogy hol lehet a hiba és milyen alkatrészt kell cserélni.Igaza volt a hiba nálam is az volt.A váltó rudazatot a váltón egy műanyag közbetét tartja rajta és az tört szét. 2 hete szétszedtem és ma cirka 3 óra alatt sikerült kicserélnem.Bal első kerék le és a dob lemez felől lehet cserélni( távtartót a rudazatba a belepréselni és utána a váltóra rá préselni).Nagy szívás de megoldható.Az anyag ár elenyésző de a munka játékos.
Nyári gumik lekerültek jöhet a téli szezon a gyári felniken.14760 kilométer a megtett táv.Nyári gumikban így már 11612 km van, le takarítva várják az áprilist.Precíz munkáját ismét köszönöm a Racing Gumiszervíznek.
Kerültünk egyet Hatvanba de haza már nem értünk váltó rudazatnál valami szétesett így az utolsó 5 km kötélen tettük meg sajnos.Lehet megnézzükk a szerelőmmel itt a faluba de elképzelhető hogy csak a tavaszi nagyszervízkor kerül javításra D.Z-nél.Majd elválik😔
12500 kilométernél megtörtént az éves szervíz.Olaj + szűrők.Mindent rendben találtak.Megint egy év Dolce Vita!
Kellemes kocsikázás és 540 km megtétele egy szép hétvégén.Minden hibátlanul münködött és szuper élmény volt egy ilyen túrán menni a bátyóval.Hazafelé mikor már kicsit nyűgösek voltunk tető fel és úgy hirdettük a Ts erejét a pályán.
Kiderült a turpisság!A futóműnek semmi baja bal első szálszakadás volt a gumi futófelületén.Vissza kapta a tartalék gumit ami itthon volt és a probléma megoldódott.Az összes kerék kapott egy centrírozást is.Minden rendeben!