Óraállás 193.318km
Dátum 2019.08.09
Tankolt mennyiség: 64,3Liter
Mol 395,90ft/liter
Megtett út(előző tankolás óta): 795km
Fogyasztás: 8,05L
Km/ft: 32ft
Kapott új olajat, szűrőket
Levegőszűrő: MANN-FILTER MAC18003
Olajszűrő: MANN-FILTER MAHU711/4X
Üzemanyag: MEAT-DORINA MED 4829
Pollenszűrő: VALEO VA715533
Olaj: Petronas Selénia WR Pure Energy 5W-30 5L+1L tartalékba
Váltóolaj: Petronas Selénia Tutela Car Matryx 3L
Tükörlapokat is lecseréltem rondák voltak
TYC tükörlap 301-0029-1; 301-0030-1
Mivel a tompított égők furcsán fénylettek kicseréltem őket Osram-ra.
Kiszereléskor látszott a bibi, 2 féle égő volt bent. No comment
Tompítottba bekerült
Osram Night Breaker Silver H7 55W +100% +130m
Reflektorba
Osram Night Breaker Laser H7 55W +130% +40m +20%
Megtettünk majd 1000km-ert hibamentesen, a vezérlés elvileg cserélve volt matrica szerint, de biztos ami biztos alapon lecseréltettem.
2019.07.24
192.800km
INA szett+vízpumpa lett beépítve
Breda főtengely szíjtárcsa
Hosszbordás szíj az láthatóan új volt, szerelő nem cserélte feleslegesnek tartotta.
Egy napig! jó is volt, de feldobta az akkumulátor jelet, rámértem töltés semmi, generátor le megnézettem szakival, álló-forgó rész leégve, cudar összeget mondott rá vettem egy újat, ez nem volt betervezve.
2019.07.26
Denso DAN513 14V 120A T23 101210-1890 került bele /Made in Italy/
régi
Denso C132 32406/3 MS1022118260 73503235 A1271M 14V 120A
Óraállás 192.523km
Dátum 2019.07.13
Tankolt mennyiség: 47,6Liter
Shell 396,90ft/liter
Megtett út(előző tankolás óta): 677km
Fogyasztás: 7,09L
Km/ft: 28ft
Az akkumulátortálca már vételkor nagyon bántotta a szemem, (felületi rozsda) nem maradhatott így, kivettem fémtisztára lett csiszolva, kapott 2 réteg alapozót, 2 réteg fekete festéket és 1 réteg lakkot. Festékek voltak itthon, drótkorong is, költség nulla.
Motortér mosás, brigéciol + forróvíz, az eredmény magáért beszél
Előző posztban leírtam hogy meglett, de a klíma eltűnt a csatasorból.
Elmentem első körben a gázt megnézetni benne, tökéletes volt, nem kellett rátölteni, elektromos baja van, irány az autóvillamossági szerelő, 2 perc volt. Stekkert le volt húzva, vissza a helyére és működik.
Most lehet hogy leesett, előfordulhat hogy a váltóleszedéskor lehúzták, de látok rá némi esélyt hogy a kereskedő így szerette volna kicsit visszahozni a pénzét a váltófelújításnak hisz ugye egyből mondta klímakompresszor baja van. Sebaj olcsón megoldottam ezt is.
Első teletank(nálam)/óraállás 191.846km
Dátum 2019.06.25
Tankolt mennyiség: 65Liter
Shell 396,90ft/liter
2019.06.25.-én kedden mentünk érte, papírmunkákkal együtt 2 óra alatt megvoltunk. Autó a nevemen, törzskönyv nálam, biztosítás oké.
Első két kép kereskedőnél utoljára(szalonautó feling)
191843 vételkori óraállás. (3.kép)
Elindultunk a benzinkútra, első tankolás nálam 65liter.
A 33fokos idő gyorsan feltűnt, lévén nem ment a klíma..
Telefon a kereskedőnek, jöjjek vissza másnap megnézik mi a baja, valószínű klímakompresszor meghalt, remek, eddig jó volt.
utolsó két képen ahogy befér a megbővített garázsba, öröm befért, de a klíma gond aggaszt, sürgősen ki kell javítani.