Mutasd

>> Egyéb2023-02-13

Nagyon elhamarkodott és szakszerűtlen módon, egy ködös, párás reggelen tekintettük meg az autót. Tisztában voltam vele, hogy vannak rajta esztétikai hibák amiket javítani kell, de néhány igényes pontozáson, korrekción és polírozáson túl, nemigazán gondoltam, hogy nagy problémák lesznek a megjelenéssel.

TÉVEDTEM.

Tulajdonképpen a tető kivételével nem volt az autón olyan elem, amin ne lett volna valami idegesítő, vagy rohadt csúnya festési hiba vagy sérülés.

Mindenhol igénytelen körömlakk szerű festékkitöltések, karcolások, kőfelverődések, festék repedezések. (A sárvédő ív az én balfaszságom volt, a garázs felé tartó rövid utamon..)

Ezen a ponton érett meg a gondolat egy teljes átalakulásra. :D

 
>> Szerviz2023-02-08

Kopottak voltak a visszapillantó tükrök, nem volt jó a csomagtartó hidraulika, MAP szenzor rég látott tisztaságot, belső LED világítás STB.

Minimális kis javítások, de sokat hozzáadnak a komfort érzethez.

 
>> Szerviz2023-02-07

2.0 JTDM-nél előforduló probléma, hogy indításkor felvillan az olajnyomás lámpa pár másodpercre. Ezt egy rosszul krontruált tömítés okozza.
Ez volt a fő ok amiért elkezdődött a javítás és emellett néhány fontos, foglalkozásra váró hiba is orvosolva lett:
Olajszivattyú tömítés
Vákumpumpa
Olajbeöntő
Folytószelep takarítás és tömítés,
Hosszbordás szíj vezető görgő
Szíjtárcsa vezetőgörgő
Főtengely szíjtárcsa
Biztosíték tábla vezetékeinek és korrózióinak javítása
Felső lengőkar jobb elől
Olajcsere Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 5L
Denckermann Pollenszűrő
UFI levegőszűrő
Denckermann üzemanyagszűrő
Bosch Olajszűrő

 
>> Szerviz2023-01-12

Az elkopott turbó mellett még jelentkezett az is, hogy nagy gázadásra folyamatosan letiltott az autó, és csak újraindítás után kapcsolt vissza a turbó.

Ez még a turbó javítás után is fennállt.
Ennek orvoslására nem kérdés, hogy Manky-t kerestük fel, aki kb. 30 perc alatt megoldotta a problémát.

Kapott egy új programot, ki lett írva normálisan a DPF, az EGR és lett pár kelletlen lóerő is, így kb 190-200 lóerő körül repeszt jelenleg az autó.

(A képen az az asszony, aki épp bandage szalaggal tekeri körbe a meztelen vezetékeket, míg Ákos írja a programot)

 
>> Egyéb2022-12-23

Befér egy piacnyi savanyúság. HAHA

 
>> Tuning és extra2022-12-22

Mivel nagyon nagy zenekedvelő vagyok és rengeteget utazok, így muszáj volt foglalkozni a hangtechnikával.

Törekedtem mindenre figyelni és kihozni a legjobbat a lehetőségekből.

Az összes gyári hangszóróvezeték le lett cserélve minőségi hangszóró kábelekre.(GROUND ZERO GZSC 2-2.50X és Mtx Audio znx3.0sc)

Ground Zero GZCC 5.3X 5m RCA kábel
Hangszórók elől Hertz DSK 165.3
Hátul: Hertz Uno 165
Pioneer Dab230 fejegység
Sony XM 4040 Erősítő
15mm rézkábel a tápnak

 
>> Szerviz2022-12-17

Az autó olyat produkált, hogy nagy gázadásra letiltott a turbó.

Mint kiderült sok probléma okozza ezt ami korábbi rossz szervizek miatt történt.

Első probléma, hogy valamit bekapott a motor és teljesen le voltak darálva a lapátok. Teljes turbofelújítás lett a vége.
Az akksin lévő csatlakozók és kábelek sokhelyen oxidálódottak voltak és feszültséget vesztett az autó ez is orvosolva lett.

A levegőszűrő ház és a légszűrő csövek rosszul összeillesztettek és sérültek voltak. (Valószínűleg itt nyelhetett be valamit a turbo)

A részecskeszűrő csatlakozásánál kifújt az autó a rossz visszaszerelés miatt.

 
>> Tuning és extra2022-12-12

Az előző Alfira épített angel eyes lámpák és a scudetto került átépítésre.

 
>> Esemény2022-12-04

Itt kezdődik a történetünk a Fehér Alfival, amikor egy gyors és hirtelen ötlettől és elhatározástól vezényelve, elindultunk Békéscsabára, megnézni és megvenni Alfit.
Régóta tetszettek fehér színben, a TI verzió is vonzott, illetve a legjobb dízelmotor a 2.0. Ezen tulajdonságai miatt indultunk el és ezen ritka tulajdonságai miatt vásároltuk meg, mivel nem egy hétköznapi daraból van szó, gondoltuk mi és habár külső állapotában nemvolt a legfényesebb állapotban, tudtam, hogy a kezeim alatt, egy igazán különleges darabot tudunk belőle varázsolni.