Mutasd

>> Tuning és extra2009-03-28

Végre...készen van az átszabott lökhárítók fényezése.
A hátsót fel is raktam, mert az egyenlőre nem kap spoilert.
Ha tudja az ember, hol vannak a csavarok, már nem is olyan vészes munka. :)

Lassan kerülhetnek fel a spoilerek is...

 
>> Tuning és extra2009-02-02

Spoilerek rendelése az Alfisti.net-ről. Közösen, olcsóbb postaköltséggel...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat.
András bácsitól kissé használt első, és hátső lökösök vásárlása, majd 3 hónapnyi műanyagos munka után végre a koptatócsíkok eltávolítása, a törések heggesztése.
Első-hátsó vonószem takaró műanyagok, és a hátsóba a fényvisszaverő prizma megvásárlása...
Végre, mehet a fényezőhöz, mert piros, és agyonheggesztett...

Novitec küszöb, és Novitec első toldat: 259+179 Euro
Postaköltség: 35 Euro
Első-hátsó lökhárító a műanyagos munkával: 42.000
Első lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.000
Hátsó lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.900
Hátsó lökhárító prizmák: 5.000
Első-hátsó lökhárító fényezés: 60.000

 
>> Tuning és extra2008-09-28

András bácsitól vettem át a valódi bőrből készült, bézs cérnával varrt váltó, és kézifék szoknyát. Gyorsan a helyére is varázsolta nekem...
Sokkal-sokkal szebb, mint az a műbőr valami, ami gyári állapotban van rajtuk.

 
>> Tuning és extra2008-08-12

Ronnie Proex hátsó dobja hibátlan, szép a hangja, nem is volt vele semmi baj, de azért, egy SuperSprint, az egy SuperSprint.
A gyári csomagban kaptam mindenféle toldatot, szűkítőt, bilincset, certificate-et. Nagyon korrekt volt. Heggeszteni nem kellett, és mivel gyári 156-os hátsó dob, kb. 15 perc alatt fent is volt.
A hangja valahol a gyári, és a Ronnie féle dob között van. Nem olyan mély, de nagyon kellemes. Igazán szépen van hangolva. Azért tudnak valamit ezek az Olaszok...

SuperSprint hátsó kipufogó dob: 88.600
Munkadíj: 4.000

 
>> Tuning és extra2008-05-27

Mikor vettem, már volt rajta pár hiba. Ezért is sikerült alkudnom az árból.
És persze, a nálam töltött 2 év, és jópár km alatt, én is összeszedtem jópár kőfelverődést, karcot, belémnyitottak a parkolóban egy ajtót, az első lökhárítót kicsit megtörtem. (Igaz, meg lett heggesztve, de a fényezés elmaradt)...
Jól körbejártam ezt a fényezési dolgot. Munka, minőség, ár, stb....
Így végül Tatabányán, a Hanyu-nál hagytam egy hétre, és nem bántam meg, hogy ő volt a legdrágább. Ő legalább szépen dolgozi, garanciával, és nincs is messze.
Körbe lett fényezve az egész, plusz telibe lett lakkozva.
Ráfért szegényre. Most gyönyörű. És minden apró hiba javítva van rajta.

Fényezés: 170.000

 
>> Tuning és extra2008-02-21

Nem volt igazából szükséges a cseréje, szerintem a gyári hátsó dob nagyon jó. Nem rohad, nem rozsdásodik, nem is rossz a hangja. De, Ronnie annyiró jó áron kínálta, hogy kár lett volna kihagyni. Már megvolt vagy 2-3 hete, csak nem volt időm a cserére.
A csövek átmérője kicsit különbözött. Ugye, más a V6, és más a 2.0 átmérője, de a kipufogós srác gyorsan és korrektül megoldotta. 30 perc, és 5000 forint.
Szép hangja lett. Kicsit morgós, kicsit duruzsolós, kicsit japán-autós, és kicsit szokatlan...még.
Azért nem rossz.

Hátsó kipufogó dob: 20.000
Munkadíj: 5.000

 
>> Tuning és extra2008-02-17

Fehér felni...nagyon látszik rajta a köferverődés. A 4-ből 2 kicsit javítva is volt festékügyileg.
Tél van, most úgyis a tojástartós gyári felniken vannak a téli gumik, így gondoltam, felújíttatom őket.
Kerestem is a környéken (Tatabánya), homokfújással, és szinterezéssel foglalkozó céget. Mindenképpen szintereztetni szerettem volna, mert fehérben szebb, és sokkal tartósabb, mint a festés. Szal' találtam is rá megfelelő helyet. 2-3 napot mondtak mindkét munkafázisra.
Kis kenőpénz a homkfújást végző srácnak, és nagyon alaposan, és nagyon aprószemű homokkal dolgozott, hogy szép sima legyen a felni. (Azt mondják, ez nagyon fontos a szinterezésnél, mert jobban látszódnak a hibák, mint mikor festve van.
Szép is lett.
Majd ment, hogy megkapja a fehér színt újra. Két réteg fehér, és egy réteg lakk lett rajta, hogy szép sima legyen, és bírja a kőfelverődést is.

Homokfújás: 10.000
Szinterezés: 10.000


 
>> Tuning és extra2008-01-20

Már nagyon unalmasnak, csúnyának, és szürkének találtam a gyári motortakaró műanyag színét. Gondoltam, kicsit átszínezem...
Még nincsen készen, csak az alapszínre fújása. Tűzpiros lesz az eddigi ezüstös-szürkés szín helyett, és a feliratok, az eddigi piros helyett fehér színűek...


 
>> Tuning és extra2007-06-20

Meleg van. Kellett valami jóféle hővédő fólia, és nem csak a hővédelem miatt, mert szerintem elég sokat dob az autó megjelenésén is. Szóval bejelentkeztem a Zámbó-fóliás srácokhoz. 2 hetet kellett várnom a kapot időpontig. Sokan ajánlották őket, úgylátszik, nem véletlenül volt ekkora a várólista. A srácok profik. Csak ajánlani tudom őket mindenkink Tatabánya környékén. Gyorsak, ügyesek, precízek. 2 óra alatt fent is volt a SunGard HiTec OP30-as 30%-os fólia az első szélvédő kivételével az összes üvegen. Az autóhoz illőt választottam, kicsit kékes, nem az a sötét fekete. És belülről nagyon frankón ki lehet látni rajta, kívülről viszont sokat megfog a melegből, és fényből...

SunGard OP30-as fólia: 40.000

 
>> Tuning és extra2007-06-17

A régi gyári 15"-os tojástartós felnik nem igazán tetszettek. Nem rosszak, de 15"-ban nem az igaziak. Főleg ültetés után látszott, hogy nagyobb kell ide. 17"-ban szerettem volna venni gyári felniket. A GTA felni volt az, ami nagyon tetszett, de ritka belőle az eladó. Rendelni lehet újat a szervízben 75.000 forint/darab áron. Sajnos ennyi pénzem nem volt rá, és mivel magyarország igen drága felniügyben, maradt az Ebay. Ott láttam meg a limitált szériás fehér 17"-os Speedline felniket. Egy ismerős segítségével szerencsére meg is nyertem a licitet, és 1 héten belül már nálam volt a felni. Nem újak, de szép szép állapotban vannak, és nem ütnek. Gumik voltak már hozzá 1 hetet futottak előtte. Bár nem 215/45/17, hanem 225/45/17, de azért nem vészes, és nem ér bele a sárvédőívbe sem. Ja, és ha már újak a felnik, kapott Alfa Romeo-s szelepsapkákat is, és hogy ne lógjon ki a rendszámtáblakeret sem, az is Alfa Amorés lett.

4x 17" Speedline felni: 126.000
Szerelés: 4.000
Alfa Amore rendszámtáblakeret: 800
Alfa szelepsapka: 600