Mutasd

>> Szerviz2009-04-10

168 500 km
Az M0-n sikerült valamivel találkoznom, ami a jobb első gumim oldalát egy 6-8 cm-es részen felhasította. :(
Nem lehetett javítani...
Pótkerék fel, és a legközelbbi, helyen gumivásárlás.
A 2 db gumi helyett sikerült rábeszélniük a 4-re. :)
Mindegy, úgyis cserélni akartam, csak nem ezt a fajtát néztem ki...
Majd meglátjuk.

Az új Pirelli P7-ek az András bácsitól átvett GTA felnikre kerültek fel. Átmenetileg ezt fogom használni.

Asszem'

Pirelli P7 - 91W: 128.800

 
>> Tuning és extra2009-03-28

Végre...készen van az átszabott lökhárítók fényezése.
A hátsót fel is raktam, mert az egyenlőre nem kap spoilert.
Ha tudja az ember, hol vannak a csavarok, már nem is olyan vészes munka. :)

Lassan kerülhetnek fel a spoilerek is...

 
>> Szerviz2009-03-26

166.650 km

Selénia 20K Alfa Romeo - 5 liter
Gyári olajszűrő
Olajleeresztő csavar
Aktívszenes pollenszűrő
Légszűrő
Gyári ablaktörlő
Klíma fertőtlenítése
Szivargyújtó izzók cseréje

 
>> Szerviz2009-02-13

160.000 km-nél járok.

Selénia 20K Alfa Romeo 6 liter: 12.900
Gyári olajszűrő: 2.200
Olajleeresztő csavar: 420

 
>> Tuning és extra2009-02-02

Spoilerek rendelése az Alfisti.net-ről. Közösen, olcsóbb postaköltséggel...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat.
András bácsitól kissé használt első, és hátső lökösök vásárlása, majd 3 hónapnyi műanyagos munka után végre a koptatócsíkok eltávolítása, a törések heggesztése.
Első-hátsó vonószem takaró műanyagok, és a hátsóba a fényvisszaverő prizma megvásárlása...
Végre, mehet a fényezőhöz, mert piros, és agyonheggesztett...

Novitec küszöb, és Novitec első toldat: 259+179 Euro
Postaköltség: 35 Euro
Első-hátsó lökhárító a műanyagos munkával: 42.000
Első lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.000
Hátsó lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.900
Hátsó lökhárító prizmák: 5.000
Első-hátsó lökhárító fényezés: 60.000

 
>> Szerviz2009-02-02

A hátsó gátlók cseréje után, érzésre cserésnek tűntek az elsők is...
Erhard volt ismét a forrás, és András bácsi, aki nagyon szakszerűen elkövette a cserét.
Sokkal korrektebben, mint az előzőleg cserélt hátsó gátlók esetében a Bosch szakszervíz.

2 db első, sportcsomagos lengéscsillapító (Magneti Marelli): kb.: 38.000
2 db első-felső lengőkar (gyári): 36.000

 
>> Szerviz2008-09-28

Már vagy 2 éve álltak a garázsban.
Valami nagyon kopogott, nyüsszögött a futóművön. Minden cserélve lett...de tényleg minden. Még a lengéscsilapítók is.
Ez az egy alkatrész volt, ami még felelőssé tehető volt a fura hangok miatt, és mert úgyis a garázsban állt, hát megpróbáltuk.
Igaz, a kivett lengéscsillapítókon nem nagyon látszott a hiba, de végre megszűnt a kopogó, nyüsszögő hang.
Megérte!

Első-alsó lengőkarok (2 évvel ezelőtti ár): 49.600

 
>> Tuning és extra2008-09-28

András bácsitól vettem át a valódi bőrből készült, bézs cérnával varrt váltó, és kézifék szoknyát. Gyorsan a helyére is varázsolta nekem...
Sokkal-sokkal szebb, mint az a műbőr valami, ami gyári állapotban van rajtuk.

 
>> Szerviz2008-09-28

Gyertyacsere.
Bosch gyertyák voltak bent...kényszermegoldásként.
Ezek lettek cserélve a gyári NGK-ra...

NGK gyertyaszett: 34.000

 
>> Szerviz2008-08-12

143.500 km.
Ismét Bandi csinálta. (Ismét köszönet érte!)
Cseréltünk mindent, amit ilyenkor illik, sőt még azt is, amit nem.
Asszem'.

Vezérműszíj
Vezérműszíj görgő
Vezérműszíj feszítő
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Balanszszíjfeszítő
Balanszszíj
Hosszbordás szíj
Hosszbordás szíj feszítő
Hosszbordás szíj vezető
Szelepfedél tömítés
Paraflu hűtőfolyadék (1 liter)

Első ködlámpa