A szokásos karbantartás.
A cserélt alkatrészek a teljesség igénye nélkül:
- hengerfej felújítás
- csapágyak és gyűrűk
- új hűtő és hűtőfolyadék
- összes tömítés, szimmering és szűrő
- vezérlés (szíjak, feszítők, görgők, vízpumpa)
- gyertyák
- differenciálmű szimmeringek
- váltó és motor olaj
Amit cseréltem a teljesség igénye nélkül:
- komplett kipufogó rendszer katalizátorral (olasz autóról, minimális rozsdával)
- ülések (elektromos, légzsákos, plüss)
- utastér szőnyeg
- ködlámpák
- fényszórók
- ICS tekerőgombok
- millió más apróság ami nehezen beszerezhető



Középső szakasz cseréje egy jó állapotú bontottra.

A mágikus zöld dobozka cseréje bontottra.
Mivel ez nem hobbi autó (arra ott van az America és az E21), cserélni viszont nem akarom, ezért így javítottam az üzemeltetés költségén.