Elrepedt a háza a felújítottnak, csere egy bontottra.
Sikerült Tatáról jó áron beszerezni egy kormányművet, valamit új gyári első féknyergeket és tárcsákat. Gyakorlatilag új, semmi nyoma a használatnak.
Lengyel poliuretán szilenteket építettem be.
Kicsit feszesebbnek érezni az autó hátulját, azóta sincs semmi baja. (2014.12.14)
Engem is utolért... csere új Nissens-re.
Munkadíj nincs, magam szereltem.
Selenia 20k, olaj, levegő és pollenszűrő csere.
Alsó és felső lengőkarok, kormányösszekötő gömbfejek, stabilizátor karok és szilentek cseréje egyben. Kedvezőbb volt csomagban megvenni (E-bay), illetve nem kell kéthavonta bénázni, mikor mi adja meg magát.
Most találtam pár fotót, melyek a vásárlás után 2 hónappal készültek, még az autóhoz kapott Momo felnikkel. Rá egy hónapra csere lett a gyári felnikre, használt, de jó gumikkal.
A kellemes tünet (kattogás és rángatás) az első nagy szerviz utáni napokban ért.
Bontott váltót kapott, új kuplungszerkezettel. Szerencsére a kettőstömegű lendkerék rendben van.
Ezen felül a hidrotőkék cseréje.
A vásárlás utáni kötelező és egyéb kopó alkatrészek cseréje.
- vezérlés (szíjak, görgők, feszítők)
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- szelepfedél tömítés
- generátor csapágy és hosszbordás szíj
- termosztát
- gumi fékcsövek és fékfolyadék
- kézifék kötelek
- hátsó féktárcsák és betétek
- futómű beállítás
- hűtőfolyadék csere
- pollen és levegőszűrő
- olaj és olajszűrő