Elrepedt a háza a felújítottnak, csere egy bontottra.


Sikerült Tatáról jó áron beszerezni egy kormányművet, valamit új gyári első féknyergeket és tárcsákat. Gyakorlatilag új, semmi nyoma a használatnak.
Lengyel poliuretán szilenteket építettem be.
Kicsit feszesebbnek érezni az autó hátulját, azóta sincs semmi baja. (2014.12.14)

Engem is utolért... csere új Nissens-re.
Munkadíj nincs, magam szereltem.

Selenia 20k, olaj, levegő és pollenszűrő csere.
Alsó és felső lengőkarok, kormányösszekötő gömbfejek, stabilizátor karok és szilentek cseréje egyben. Kedvezőbb volt csomagban megvenni (E-bay), illetve nem kell kéthavonta bénázni, mikor mi adja meg magát.




Most találtam pár fotót, melyek a vásárlás után 2 hónappal készültek, még az autóhoz kapott Momo felnikkel. Rá egy hónapra csere lett a gyári felnikre, használt, de jó gumikkal.





A kellemes tünet (kattogás és rángatás) az első nagy szerviz utáni napokban ért.
Bontott váltót kapott, új kuplungszerkezettel. Szerencsére a kettőstömegű lendkerék rendben van.
Ezen felül a hidrotőkék cseréje.
A vásárlás utáni kötelező és egyéb kopó alkatrészek cseréje.
- vezérlés (szíjak, görgők, feszítők)
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- szelepfedél tömítés
- generátor csapágy és hosszbordás szíj
- termosztát
- gumi fékcsövek és fékfolyadék
- kézifék kötelek
- hátsó féktárcsák és betétek
- futómű beállítás
- hűtőfolyadék csere
- pollen és levegőszűrő
- olaj és olajszűrő
2
550
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV