Elérkeztem a 80 ezres szervizhez...
Sajna, mindent cserélni kellett amit ilyenkor kell, így borsos lett a számla... :)
Ja, és végül a téli papucsok is felkerültek.
Sajnos 49.000 km után kuplungot cserélni kellett... A Fiat Mo. nem járult hozzá a gar javításhoz... :(
Tagnap elkészült a javítás, az autó újjászületett! Semmi nem látszik a balesetből, és csak annyi változás, hogy most nincs elől rendszám… Egy darabig, de így legalább jobban néz ki…
Reggel megtörtem az Alfa-t, egy BMW nem állt meg az elsőbbség-táblánál, én meg belerohantam... Az ütközést követően BMW még összetört egy álló Hondát is.
Szemilyi sérülés nem történt, anyagi kár jelentős, nekem a komplett elejét, valamint a hűtőt, klímát kell cserélnem... A BMW pedig totálos lett, de vállalta a felelősséget, így elvileg nekem pénzbe nem kerül a történet, és kaptam egy másik Alfa csereautót...
Így ne csodálkozzatok, ha bordó autóval láttok... :))))
3 év után reggel akkut kellett cserélni, a gyári Alfa akku eddig bírta...
82000 km-nél vezérműszíj csere, összes szűrő+olaj csere, és a jobb első lengőkar, valamint első stabrúd csere, ja és plussz a fékek. Azóta megy, mint a villám.. :)