2007.10.17.Ma bekerült az új cooler.A réginek a müanyag tetejénél a felfogatónál volt 1 repedés ahol nem kicsit fújt ki.Lehet,hogy ettől füstőlt?
2007.08.29.Felkerültek a GTA kerekek.(Köszi Blade!)
2007.08.23.Ma Csöri szétszedte a baloldali féltengelyt.A gumiharang ki volt repedve.Az kilett cserélve,újratömve a speckó belevaló zsírral.Továbbá az olajérzékelő szenzor is ki lett cserélve.Mostmár kijelzi az olajszintet.
2007.07.26.-án leszedettem a fóliát ahol csináltattam mert apró levegőbuborékok maradtak alatta.Leszedték majd újrafóliázták természetessen díjmentessen.Közbe megjött a műbizonylat is.
2007.06.29.Ma kapott a szekér négy új gumit.Continentel SportContakt-1 Szereléssel együtt fizettem:78000
2007.06.28.Ma tettünk egy kis kirándulást Csörihez aki beszerelte a megvásárolt cuccokat.Plussz le lett cserélve az első fék is.Tárcsa:Brembo 12050/db,betét:Ferrodo 12056/gar., továbbá ki lett cserélve az üzemanyagszűrő 5775,levegőszűrő 2662,pollenszűrő 4490.Az olajszűrőt inkább a gyárit tettük be ami 1752 be került.Javításért 8000 számolt fel.Majd hamár ott voltunk várpalotán átmentünk kirándulgatni Veszprémbe.Álatkerti séta után vacsorára Paksra mentünk le a szokásos 6 hetenkénti kajálos,beszélgetös talira.(A kocsiba 98000km volt)
2007.06.18.-án megvettem az olajat,olajszűrőt,hátsótárcsákat,betéteket.Az olaj természetessen Selénia WR 5W40 amiből 6L vettem és a hozzávaló szűrőt.Ezért fizettem:15100 A hátsótárcsa Brembo ami 5700/db.árba volt.A betét Textar ami 6600/gar.volt.(még egy kép a végről.Csörinél az emelőn készült.)
Teszteltünk egy Brerat Zepi kollega jóvoltából.Egyébként 3.2 volt.