Mivel a gyári hangszigetelés alle zusammen szétrohadt és darabjaira hullott az elmúlt 25év alatt, úgy gondoltam kap egy kicsit szofisztikáltabb megoldást. A brit Noiskiller cégtől jöttek a felhasználási területnek megfelelő hang- és hőszigetelő táblák, szépen kommótosan végzek is a felragasztgatással.
Tegnap egy repülő csészealjat láttam a garázsomban, gyorsan le is fényképeztem. :) Aztán ezen felbuzdulva le is légtelenitettem a fékeket... a házilag eszkábált olajgyűjtő készülékem szuperül működött... és az olajnak valóban kellemes szemnyugtató kék szine van. :)
Ma megerkezett az Ate Super Blue Racing fekolaj a Dutch Power Trding-tol. A fekolaj - mint a nevebol is kiderul - tenyleg kek szinu, igy remelhetoleg a csere es legtelenites vizualis elmeny lesz majd. :)
Dry boiling point: 280deg
Wet boiling point: 198deg !!!
Nos, az eredeti tervek szerint a www.alfagtv6.com-n talalhato javaslatok alapjan keszitettem volna el a fek atalakitast. Eszerint a fektarcsa mogott elhelyezkedo gyurure hegesztessel kerultek volna rogzitesre a felnicsavarok. Vegulis ugy dontottem, hogy nem ezt valasztom, mert kicsit ganyolas szagu a dolog... igy mivel pont itthon tartozkodtam Magyaro-n, megkerestem a LacUS altal regebben ajanlott Gepesztuning-t, es hegesztes helyett ricnis profi kerekcsavarokat sajtoltattam a tarcsaba. A kivitelezes villamgyorsan ment, a munkadij minimalis volt - annak ellenere, hogy minden furatot fel kellett boviteni, es a ricnis csavarokbol leesztergalni. Ujabb elegedett ugyfelet szerzett a ceg. :) Nincs mas hatra, mint becsomagolni a borondbe a kesz tarcsakat es visszarepulni Belgiumba. :)
Rengeteg a ménes igy is. Most rádobtam még egy kicsit (csak igy maszekba, mert a tuninggyertya túl drága). Meg ugye jó, ha fényt kapnak a lovak, legalább tudják merre húzzanak. Aztán lehet, hogy a garázsból már eredeti állapotban fog kigurulni a vas. :)
Torjay Lacinak (127_sud) hála megérkezett az utolsó puzzle darab is a fékrendszer felújitásához. Sál, sapka, kesztyű és hétvégén irány a zúzmarás garázs. :)
Türelem fusi munkát terem. :) November vége óta nem sok minden történt, mindössze annyi, hogy Karácsony magasságában kértem árajánlatot a fékmódositás alkatrészeinek legyártásához, de a cég válaszra se méltatott. Pedig a cégvezető a telefonban még emlékezett is rá, hogy egy másik AA-s kartársnak már végeztek hasonló munkát. Ezek után Január közepén jutottam el egy családi ismerős esztergályoshoz, aki végülis anyagáron legyártotta azt a néhány távtartót és fékkonzolt. Hogy tökéletes munkát adjon ki a kezéból, az aluminiumokat egy fél üveg házipálinka fejében le is eloxáltatta. Az eredmény nem lett rossz, bár - talán a pálinka hatására - néhány furatot elfútak. Nem gond, csak esztétikai hiba, mert egyik tárcsa sem teherviselő elem.
Nos, ismét megvalósult egy elképzelés. Tudom, hogy a gép GrandPrix kivitel és mint olyan a fényezést Giuseppe junior kapta meg anno, mondván hagy gyakoroljon a gyerek. Nem is vitték túlzásba, minden egyszinű lett, tetőtól talpig. Én viszont jobban szeretem, ha van egy kis kontraszt az autón, igy mivel 3 hétig otthon tartózkodtam MO-n, becsengettem Krisz33-hez néhány műanyag elemmel. A végeredmény tökéletes lett: matt fekete festék, selyem fényű lakk. Kösz Krisz. :)
Volt egy kis időm, igy rajzolgattam. Nyomtávszélesitő, fékkonzol, távtartó. Lassanként mehetek a gépműhelybe.