Elkészült a főtengely, megkezdtem az összeszerelést. Új csapágyak, szilentek, két hajtókar, tömítések...stb. A motor összerakása egy nap alatt megvolt, majd beemelés, féltengelye visszaszerelése,mindenféle csövek "rádugása", váltó és szervó friss olajfeltöltése.
BandiBácsitól elkértem a vezérléshez a sablont és sitty-sutty belőttem vele. Remélem a következő 250.000 km-ig nem kell hozzányúlni a motorhoz.
Ha már kint van a motor cserélnikell a kuplungtárcsát is.:((
A szerkezet is megkopott, de sikerült szereznem egy szinte újjat.
Kecskemétről tartottam haza mikor 110-nél megtörtént a baj. A főtengely megszorult. A hiba oka sajnos az én jószándékom volt, ugyanis öntöttem a motorba tisztító adalékot. Ezzel még nem is volt baj, de ami lerakódott kosz, korom, kátrány mind az "olajdekniben" kötött ki.:((( Ekkor jött az olajszivattyú, ami persze próbálta nyomni az olajat a megfelelő helyekre, viszont a sok "gané" eltömítette az olajteknőben a szűrőt, így a kellő kenés elmaradt. Ezáltal kéthajtókarcsapágy "megsült" és a két hajtókar feketére égett. Most a motor kint, főtengely köszörülés alatt. :((((((((((((((((((((((
Beszereztem pár matricát Kaposon. Lesz egy kis időm felrakom, oszt fotózkodunk.
Ma beszereltem az erősítőt, kellemesen zöngicsél.
Ma, ha igaz meglesz az izmosító a ládához. Igaz alapkategória "SAL SAF 2070 240W". Kezdésnek ez is megfelel.
Szereztem 4db ajtó hangoskodót "zümi166"-tól. Beszereltem, szerintem jobbak mint ami volt. Lesz még egy mélynyomó is pár nap mulva.
Xenon csere volt 35w 6000k.-ról 55w 4300k-ra.
Van külömbség bőven. A régit beszerelem a ködpilácsba majd.