Tagok >> ötödik Béla >> Blog
Ma reggel szomorúan láttam, hogy a csomagtérajtó teteje ocsmány mód össze van karmolászva. A karmolásokból és a gépkocsin található koszrétegen hagyott nyomokból arra következtetek, hogy az éj leple alatt az udvarunkba belopózott a szomszéd németjuhásza, és felkergette a macskámat az autó tetejére. Áldott legyen:(
Felkerültek a téli kerekek. A komfort szinte semmit nem javult a kisebb kerék következtében, viszont az esztétikum nagy mértékben romlott. :(
Ma elhoztam GabCsitól az autó téli kerekeit. Izgatottan várom, hogy az utazási komfort milyen mértékben fog növekedni a 17"-lal és a -40mm-rel szemben (mondjuk a -40mm marad). Még hezitálok rajta, hogy a lemezfelniket könnyűfémre cseréljem-e, mert azért azokkal csak jobban nézne ki, de erre még alszom egyet.
A mai napi remek időjárás kiváló lehetőséget biztosított az autó nyalogatására. Lemostam, políroztam, és a műanyagok is át lettek ápolgatva. Nem láttam új korában, mert az tíz évvel ezelőtt volt, de szerintem valahogy így nézhetett ki.
Sikerült egy kisebb összeget ráfordítanom a gépkocsi állapotának javulására. Kicserélődött a vezérműszíj, a vízpumpa, a görgők, illetve a csomagtérajtó teleszkópok. Megjavult a bal oldali felhúzás esetén kibukós ablak, illetve beállítódott a jobb oldali fényszóró. Mindezt Gerissimoék végezték a gépkocsin, hála nekik már nem vinnyog, nem bukik, nem lefele világít! .
Ma este elhoztam GabCsitól! Egy-két dolgot igazítok majd rajta, de összességében nagyon tetszik! Ezt mi sem mutatja jobban, hogy eredetileg 2000-es évjáratút szerettem volna, de annyira megtetszett ez, hogy mellette döntöttem.
Kapott újabb két év műszakit.
Rászántam magam, hogy az első sárvédő alján található kavicsfelverődés okozta ocsmányságokat eltüntettessem. Szép lett.
Kisebb felújításon esett át az első futómű. Kapott új felső lengőkarokat, kutyacsontokat, gömbfejeket. Jó érzés úgy autózni, hogy nem akar kiesni alólam az autó.
Köszönet mindezért Gerissimonak!
A mai napot az Isten is autótisztításra teremtette! Lemostam, átpolíroztam a vasat. Belül a porszívózást követően műszerfal, illetve bőrápolást kapott. Nagyon csecse lett!
A múltkori egr szelepes projektnél szomorúan tapasztaltam, hogy a turbo és a cooler közötti cső megfáradt, cserére szorul. Meg is rendeltem az újat, de ekkor még szomorúbb lettem: csak gyári van belőle, és azért a fél méteres gumicsőért elkérnek 20000 forintot! Szomorúságomon szerencsére hamar úrrálett a megnövekedett menetdinamika okozta örömöm. Megért egy 20-ast.