Hát ezt is megértük. Igaz nem 40, csak 38,5 ezer km van benne, de így kaptam most időpontot. A szokásos olaj, meg szűrők meg minden cserélve lett, futómű, computer stb átnézve. Srácok szerint még nagyon egybe van a futómű. Ez megnyugtat, és feldob. Legalább lehet még csapatni neki! :-)
Volt egy hővédő lemez, ami már vagy 2 hónapja zörgött, azt is megorvosolták. A kipufommal viszont csinálni kellen valamit, mert egy 10 centin beleért a hátsó lökösbe és azt szépen kiégette. A szerencse, hogy alig látszik, mert a lökös aljánál azon a részen van a lyuk, ahol a lökös visszafordul befele. Valami lökös toldat lesz ebből, csak még nem tudom mikor és milyen. De ami késik nem múlik.... :-)
Elmaradt ez a post. Kb 2 hónapot, mert azóta van dupla két oldali ovál a kicsikén. Szép is és a hangja is jó. Nem ütvefúró, nem harci helikopter, hanem szépen finoman búgó dallam. Érzéki, akár az autó! :))
Az a bizonyos egy-két apróság is felkerült. A griff és az alfaamore.hu felirat.
Már írtam a fóliázásról. Most írok a műbizonylatról. Megkaptam! :-)
Újabb találkozó, újabb szép nap. Még nem voltam Esztergomban sosem, és lehet ez az egy nap is kevés volt. De legalább maradt jövőre is látnivaló. Merthogy jövőre is ott leszünk az biztos! Fantasztikus volt minden, egy percet sem unatkoztunk!
Ma felkerültek a sötétítő fóliák. Szép lett. Holnap még egy-két apróság is lesz!
Ez is bent van! :-) Különbséget még nem érzek, nem sokat tesztelhettem, de biztos jó! :-))
Hát ez is meglett! Lefestettük húsvét vasárnap, 23-án a féknyergeket!
Persze azért ez sem volt olyan egyszerű! Kezdődött azzal, hogy vittem a gumishoz a négy nyári papucsot a szép alufelniken, hogy lehet csereberélni. Centírozás közben szól is a szerelő, hogy bizony nagy a baj mindkét első felnim meg van ütve. Egyik kicsit jobban, másik alig. Ezt így nem kéne feltenni. Meg is mutatta, és tényleg nem volt "tökéletes kör" a felni belső oldala. Pfff.... Ez egy egy szombati nap volt, mondta hétfőn kijavítja a felnit kedd reggel pedig már ki is lehet cserélni. Ok. Ma kedd reggel, ahogy megbeszéltük, el is készült a felni, ki is cserélték, mondom akkor a téli papucsokat is rakjuk el centírozva, így nem kell majd télen a tömegben még ezzel is foglalkozni. Csakhogy most meg az első gumik belső felét úgy elkoptattam, hogy kukásak lettek. Na fasza! Pedig egy nagy padkázásra emlékszem a télen, de akkor azonnal el is vittem a felnit javítani, illetve a futóművet is beállítattam. És akkor jó is volt a gép. Pont 2 hete voltam pesten, M5-ön meghajtottam a gépet és ott éreztem is hogy valami nem jó, mert nagyon remegett 160-tól fölfele a kormány. Gondoltam úgyis papucscsere és nem foglalkoztam vele. Hát itt az eredménye. Nem tudom mennyi idő alatt kopott le a gumi belső fele, de ezentúl jobban odafigyelek! Most is a csere után elvittem és újra beállítottuk a futóművet. Aztán ki a pályára, Kecskemét mellett. Szépen megy semmi remegés, még 2 kiló fölött sem. Vagyis most jóóóóó! :-))
Alufelnijavítás: 9000 Ft
Futóműbeállítás: 3500 Ft
Kidobható két első papucs: kb: 22000 Ft
:((
Tegnap felkerültek a matricák a két hátsó ajtó üvegeire!