Tagok >> Iron(F)Man >> 156 SW 1.9JTD >> Blog
- Típus:156 SW 1.9JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete?
Ma leszurkoltam azt a kevéske gempát' és végre kaptam egy normális rendszámot. Nagyon jó érzés! Végre nincsenek határok...
Persze eszem ágában sincs megtartani ezt a hatalmas rondaságot elöl... Igényelek kicsit majdan... egyenlőre elégedett vagyok ezzel is !!! :)

A felnik pereme tükörpolírt kapott. Sokkal szebb! Szép "új" gumeszokat raktam rájuk (Nekem új).
Az EGR szelep kiiktatásának köszönhetően a végsebessé is módosult (195km/h) és a dinamizmus leírhatatlan... Ezekkel a kerekekkel "úgy fekszik a kanyarban, mint cica az ágyban..."

A felnik pereme tükörpolírt kapott. Sokkal szebb! Szép "új" gumeszokat raktam rájuk (Nekem új).
Az EGR szelep kiiktatásának köszönhetően a végsebessé is módosult (195km/h) és a dinamizmus leírhatatlan... Ezekkel a kerekekkel "úgy fekszik a kanyarban, mint cica az ágyban..."
Már azt hittem, hogy annyi. Beragad a gomb. Mind a két ajtón. emlékeztem, hogy Admirális oldalán olvastam ezzel kapcsolatosan dolgokat. A leírása alapján szétszedtem a kárpitot, majd az ajtót.
Tehát:
Ha szerencsénk van:
Az ajtó élében van egy csillag fejű csavar. A kilincset tartja. Azt ki, és egy kb 10 cm hosszú fecskendővel benyúlni addig, amíg meg nem akad. Az a zár hengeres teste. Folyékony kenőanyagot benyomatni! Járatni közben a gombot, meg kell javulnia. Ha nem akkor olvasd végig a "Ha nincs szerencsénk" szemelvényt...
Ha nincs szerencsénk:
Belső kilincsben lévő fedél ki, alatta lévő csavar ki. borítás le. Óvatosan! Magas hangsugárzó is jön. Kábelét lehúzni. Nagy hangszóró rácsát pattintással eltávolítani. A kapaszkodó, amin az ablakemelő gombjai vannak kiszerel. Aljában takaró gumi ki, alatta a csavar ki és kijön a gombokkal együtt. eztán óvatosan körbe lepattintani a kárpitot és felfelé kiemelni. Belső Zár gombra vigyázni. Nylon lezakítása. vissza lehet ragasztani, ha nem téped miszlikre. :)
Az ajtóból a lopásgátló műanyag lemez csavarjai ki, lemezke ki. Ablak vezető keret ki (2-3csavar). Kilincs rudazata leakaszt. (2db) Kilincset tartó csavarok ki. 2db. Kilincs gombot benyomva addig forgatni a kilincset, amíg ki nem jön. Csavarjával ne karcold az ajtót a forgatás közben!
Ha már kézben van, látni fogod, hogy a gumi tömítés van elszakadva, vagy csak ki van száradva a szerkezet. Ha a guminak nyekk', akkor vízszerlvény bolt, 20Ft, újat bele és már csak össze kell rakni. :D
Ha nem szakadt, agyonfújni csavarlazítóval aztán kifújkálni. Ezek után tetszőleges kenőanyaggal elárasztás... És már csak össze kell rakni... :D
Na ennyit a kilincsről, amit természetesen meg lehet vásárolni... 25eFt! így is úgy is szét kell szedni az ajtót. A régi javítható, az új drága és dolgozni kell vele ugyanúgy...
Futómű kontroll kimutatta, hogy a lengőkarok cserések... TRV gyártmány a felső kettő, Moogul az alsó kettő. Csend van és feszes. Remélem birja majd a 17"os kerekeket is.

Nem is tudósitok, csak tényeket közlök!
WR Diesel, Fiamm légszűrő, olajszűrő.
Megszűnt a nem gyorsulok, inkább kormolok. :) EGR szelep ledugózása következtében. Csitt-csatt, ezzel sem lesz gond többet. ...
A futómű lesz a következő. Lengőkarok, egy két hátsó szilent.
De legelőbb kilicsek szét, hátha sikerül orvosolni a beragadást...

Olaj csere!
Bele gurult a 10. ezer km! Olaj ki, szűrő ki. A sebességváltóból is kiengedtem az olajat. Hát az nem hasonlított olajra. Inkább valami folyékony fémre... :(
A fene tudja mióta volt benne! Az oljaból nem hiányzott! Reggel megnéztem. Ilyen ez a JTD! A T.S. mindig eszegette :)

Természetesen nem indultunk el időben és csak egyre értünk le a találkozóra, de nagyon nagy élmény volt! Az idő széped kiderült Adony után és olyan jó érzés volt a 6 főúton saját -kényelmes- tempót autózni, hogy már az megérte volna.
Mikor beértünk a városba még nem tudtuk, hogy hol is lesz a találkozó. Megálltunk egy pékség előtt, ahol láttam egy Alfa Spider-t. -Valaki szerencsétlensége a mi szerencsénket jelentette.- A tulajdonos hamar megérkezett és útba tudott igazítani a tlálkát illetően, viszont az Ő lova felmondta a szolgálatot, így megpróbálták a segítőjével hadra fogni a rakoncátlankodó Alfát.
Mi könnyen oda találtunk. Nagyon szép az a park. A pörkölt hihetetlen finom volt.
-folyt köv!







Ma kocsiztunk egy kicsit a kedvesemmel a veresi medvefarmra. Aranyosak a macik! Igaz mézet nem vettünk nekik, de jó sok fényképet készítettünk róluk.
Szegény gépezet, a remek időjárásnak köszönhetően elég koszos... Na majd holnap! :)


Németországban belevágtak 120eKm-t az autómba. Mikor megvettem, hihetetlenül feszes volt és csendes. Az 1.8T.S. soha nem volt ilyen csendben, pedig odafigyeltem rá is. Na el sem értem a 10-eKm-t, már hűvösebb időben hallom a stabrudat és alászedett kormánynál mintha az egyik alsó gömbfej is koppanna! Most olyan csúnyát tudnék ide írni, azzal kapcsolatban, hogy ki és mit dugjon a vérhörcsögök ketrecébe, de az nyomdafestéket nem kímélése miatt hát... Szóval igen! A rézfán fütyülőjét!