Elkezdett akadni a kuplungom szóval mentem a szervízbe és jól megnézték. A diagnózis: kuplung főhenger ha jól mondom. Pénteki nap sikerült csak bemennem és Menyussal megtárgyaltuk, hogy csak jövőhét szerda, szóval jöhetett a "földönfutás" vasárnap BP-re :( Hétfőn felhívtam a szervízt más ügyben. Hát nem is hittem el: a megbeszélt időpont ellenére Menyus nekilátott kicserélni a dolgokat és még Vasárnap is dolgozott a kocsin, h aznapra készen legyen nekem. De csak hétfőn tudta befejezni. Útközben kiderült, hogy munka henger is tropa és a csövek is szóval az is csere. Valami idióta, aki előzőleg szerelte a kocsit a munkahenger tömítését fordítva rakta össze meg ilyen apróságok. Tudnék mit mondani ennek a kontár embernek az biztos. Ráadásul valószínű ahonnan vettem a kocsit, észre vették mert jó alaposan meg volt grafit zsírozva az egész mindenség...elég tré hozzáállás, de annyira meg sem lepődtem igazából.Jah és a gázolaj órám i ki lett cserélve!!
A lényeg, hogy ismét csak köszönetet tudok mondani drága jó Alfás szerelőmnek Menyusnak és csapatának!!Aki Eger és környékén Alfázik az bizalommal forduljon hozzájuk! Ha kell tudok elérhetőséget adni is!!!
Újabb kopott alkatrészek kerültek a kukába és szép frissek a kicsikébe :D..Bal első felső lengőkar kormáyn gömbfej és egy új termosztát így már végre jó a hőfok. Le lett cserélve a hűtőfolyadék is kb mert elég sok elment a termosztát ütlegelésnél.
Ma megtörtént az első kötelező szervíz a vétel után. Vezérműszíj, feszítő görgő, tartó görgő, vízpumpa, hosszbordás szíj. Meg ki lett cserélve a jobb első ablakemelő kapcsoló is ami eltört..
Meg lógatták a futóművet is, cserére ítélve: bal első felső lengőkar, axiál gömbcsukló és 2db hátsó hátsó kereszt lengőkar. Nagyon jó hangulatban telt a csere, igazi Alfa Romeo-s környezetben...bár egy FIAT és egy Lancia is volt a 166, 164, 2db 156 és az én JTD-m mellett. A műhely teli volt Alfás jelekkel és Alfa logós munka ruhában dolgozó szerelőkkel...Nagy köszönet Menyus-nak és csapatának!!Aki Eger és környékén Alfázik azoknak csak ajánlani tudom!!!
A matricákon kívül elkészült az Alfa szerelem tagadhatatlan jele is. Az alap elgondolás a piros póló volt, de aztán még is maradt a fekete, ami aztán jó döntésnek bizonyult. A póló elejét egy Alfa jel díszíti a bal karon, pedig egy Amore-s sárkány tekereg. A póló hátuljára a 156 hűtő maszkja került föl 20*17 cm-es nagyságban, közepében full színesben az Alfa Romeo logó. Az ezüst dolgokat közepes csillámokkal tarkított anyagból készítettük! A Saját pólómon kívül Márk barátomnak is gyártottunk egy pólót születés napjára remélem örülni fog neki bár még nem itt van az nap, de holnap meg is kapja :D.A jobb anyag felhasználás végett készült egy Harmadik készlet is amit egy L-es méretű pólóra vasaltunk fel..fölraktam az adok veszk részbe!
Mai nap végre elkezdtem szépítgetni a vasat. Első lépésként matricákat kapott: Az első indexek alá két amore kígyó került hátra a jobb féklámpa alá, pedig egy racing flag-es quadrifoglio. A matricákat homokfúvott fóliából készítettük el. Az anyagnak van némi áttetsző tulajdonsága és apró csillámok is találhatóak benne. Ennek eredményeképpen teljesen jól beleillik a kocsi fényezésébe. Minden jel vektor grafikusan lett rajzolva az eredeti jpg-k alapján. Ezután plotterrel vágtuk ki a mintákat és már mehetett is fel a kocsira. Maradt egy teljes készlet a matricából,meghírdettem az adok vszek részlegben!!