Blog
Megváltam az autótól. Nem azért, mert bármilyen gond lett volna vele, csak egyszerűen elég volt. Lezárult egy korszak, ez pedig az extrém tuning korszaka. Eljött az az idő, amikor már nem egy ilyen autó a vágyam. Szerintem jól járt aki megvette. Ha valaki értékeli az ilyet, akkor annak sokkal többe Tovább »
Racionális okokból, a GTA motor kikerült az autóból, és vissza lett alakítva a 2.0TS-hez. Mivel sok minden módosítva lett az autón, a visszaalakítás sem volt rutin munka. Teljes vezérlés csere "tette fel a pontot az i-re". A TS több mint 100 LE hátrányban van a korábbihoz képest, de kárpótol a ke Tovább »
Szuper jó, piros színű kagylóüléseket gyártattam. Belehímeztettem egy-egy Alfa Romeo feliratot is. Az ajtókárpitok is be lettek vonva az ülések anyagával, és Cuore Sportivo feliratokat kaptak. Beszereztem még egy Auto Gauge fordulatszámmétőt, ami shift light-os, meg memóriás. Elég jó szolgálatot te Tovább »
2006. március. Végre hajthatom az új motorral szerelt kocsimat. Nagyon jó lett. Tetszik a 6 sebességes váltó is. Állítható a kapcsolási út. Leírhatnám, hogy mik történtek, de nagyon hosszú lenne. Végtelen műszaki újítások. Tovább »
Új O.Z. Superleggera Race Silver felniket vettem a gépre. Benne csücsül az új motor. :-D Igen! Tovább »
Autó adatlap
- Típus:145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Volvo fekete/Lamborghini narancs
- Jellemzők:
Ez volt az egyik legdurvább 145 a világon! - Extrák:
Motor: GTA motor felfúrva. Ross Racing kovácsolt dugattyúk, 11,5 sürítési viszony, nagy fojtószelep, 330-as injektorok... sok lóerő, sok nyomaték
Felnik/gumik: 17-es O.Z. Superleggera magnéziumfelnik 225/35R17 Falken FK-451 GRß gumik
Fékrendszer: OMP "Sport" féktárcsák
Futómű: Aktív futómű a 155 Q4-ből (Automatic Suspension Control) automata és sport állással. (A tömegerőváltozásoknak, kormánymozgásnak és a féknyomás fügvényében egyenként állítja a lengéscsillapítók keménységét, ezzel stabilizálva az autót.) Aztán ezek az elektromos vezérlésű gátlók le lettek rövidítve, hogy ne nyissanak akkorát. Át lettek szelepelve, hogy sport állásben még keményebb legyen, és meg is lett erősítve. Van még OMP toronymerevítő, és TERRA sportrugók (- 40 mm ültetés)
Kipufogó: Korrekt 60-as rendszer.
Karosszéria: CARZONE SPECIALS "Racing" küszöb szélesítés, pajzs nélküli motorháztető, AUTOTECNO "Punisher" lökhárító, SIMONI RACING "Mistral" teőszárny, fekete hátsó lámpák, full fóliázott ablakok
Gyári alapfelszereltség: 2 légzsák, szervokormány, ABS, el.ablak, el. fűtött tükrök, klíma, közp. zár, riasztó.
- Egyéb:
Izgalmas gép.