Tagok >> Punisher >> 145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V

145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V - főkép

Blog

2012-01-09
Egy korszak lezárult

Megváltam az autótól. Nem azért, mert bármilyen gond lett volna vele, csak egyszerűen elég volt. Lezárult egy korszak, ez pedig az extrém tuning korszaka. Eljött az az idő, amikor már nem egy ilyen autó a vágyam. Szerintem jól járt aki megvette. Ha valaki értékeli az ilyet, akkor annak sokkal többe Tovább »

2011-06-09
Motorikus visszaalakítás

Racionális okokból, a GTA motor kikerült az autóból, és vissza lett alakítva a 2.0TS-hez. Mivel sok minden módosítva lett az autón, a visszaalakítás sem volt rutin munka. Teljes vezérlés csere "tette fel a pontot az i-re". A TS több mint 100 LE hátrányban van a korábbihoz képest, de kárpótol a ke Tovább »

2008-04-18
2006 június

Szuper jó, piros színű kagylóüléseket gyártattam. Belehímeztettem egy-egy Alfa Romeo feliratot is. Az ajtókárpitok is be lettek vonva az ülések anyagával, és Cuore Sportivo feliratokat kaptak. Beszereztem még egy Auto Gauge fordulatszámmétőt, ami shift light-os, meg memóriás. Elég jó szolgálatot te Tovább »

2008-04-18
2006 március

2006. március. Végre hajthatom az új motorral szerelt kocsimat. Nagyon jó lett. Tetszik a 6 sebességes váltó is. Állítható a kapcsolási út. Leírhatnám, hogy mik történtek, de nagyon hosszú lenne. Végtelen műszaki újítások. Tovább »

2008-04-18
2005 szeptember

Új O.Z. Superleggera Race Silver felniket vettem a gépre. Benne csücsül az új motor. :-D Igen! Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:145 QV Evoluzione 3.4 V6 24V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1996
  • Színe:Volvo fekete/Lamborghini narancs
  • Jellemzők:
    Ez volt az egyik legdurvább 145 a világon!
  • Extrák:
    Motor: GTA motor felfúrva. Ross Racing kovácsolt dugattyúk, 11,5 sürítési viszony, nagy fojtószelep, 330-as injektorok... sok lóerő, sok nyomaték

    Felnik/gumik: 17-es O.Z. Superleggera magnéziumfelnik 225/35R17 Falken FK-451 GRß gumik

    Fékrendszer: OMP "Sport" féktárcsák

    Futómű: Aktív futómű a 155 Q4-ből (Automatic Suspension Control) automata és sport állással. (A tömegerőváltozásoknak, kormánymozgásnak és a féknyomás fügvényében egyenként állítja a lengéscsillapítók keménységét, ezzel stabilizálva az autót.) Aztán ezek az elektromos vezérlésű gátlók le lettek rövidítve, hogy ne nyissanak akkorát. Át lettek szelepelve, hogy sport állásben még keményebb legyen, és meg is lett erősítve. Van még OMP toronymerevítő, és TERRA sportrugók (- 40 mm ültetés)

    Kipufogó: Korrekt 60-as rendszer.

    Karosszéria: CARZONE SPECIALS "Racing" küszöb szélesítés, pajzs nélküli motorháztető, AUTOTECNO "Punisher" lökhárító, SIMONI RACING "Mistral" teőszárny, fekete hátsó lámpák, full fóliázott ablakok

    Gyári alapfelszereltség: 2 légzsák, szervokormány, ABS, el.ablak, el. fűtött tükrök, klíma, közp. zár, riasztó.
  • Egyéb:
    Izgalmas gép.


Fotóalbum