A sztori az, hogy lesz egy olyan GT ezen a bolygón, amit az Alfa Romeonak kellett volna megalkotnia. Nem csinált sem összkerekeset, sem hársókerekeset, sem komoly teljesítményűt, például turbósat. A 155 GTAm vonalán megyünk. Abból is 1 db van, ami nem versenyautó, ha jól tudom.
Készül ..
Ez is megjött.
A matek egyszerű.Több levegő, több benzin, több lóerő.
Felkerültek az új gumik. A Good Year ment a kukába. Pályázni alkalmatlan volt. Mire bemelegedett a fékem, és megjött az igaz fékhatás, a gumik elmelegedtek.
A tajvani gyártású, Nankang Sportnex NS-2R-t választottam, mert ajánlották. A visszajelzések szerint a Toyo R888 teljesítményét tudja. Amúgy a Yokohama technológiáit használja a Nankang, amire szemtanúm is van, az egyik barátom járt a gyárban.
Az oldalfala nagyon erős és merev, összehasonlítva a szintén XL, tehát erősített Good Yearral, a Nankang oldalfala kézzel összenyomhatalan, míg a korábbi könnyedén összenyomható. A futófelület jóval szélesebb, mint az ugyanilyen méretű, utcai gumiké.
Első utam Pécsre vezetett vele.
Autópályán, és egyéb utcai használatra szerintem kevésbé alkalmas, mert nem igazán jó az egyenes futása. Azt nem mondom, hogy nem lehet együtt élni vele, de sokkal többet kell egyenes úton korrigálni. Persze ezt nem is erre tervezték, hanem kanyarvadászatra.
A mecseki hegyi pályán egyből teszteltem is, és jónak tűnik. Kis melegítés után nagyon jól betapad. Felfelé is élveztem azt autózást, aztán megfordulva, hegyről lefelé nagyon durva tempót tudtam menni.
Ha el akarsz költeni egy kisebb vagyont, újítsd fel 100%-osan egy soklengőkaros Alfa futóművét, ezt spékeld meg néhány spéci cuccal úgy, mint állítható Bilstein lengéscsillapítók, Eibach stabilizátorok, Frap Racing lengőkarok, Strongflex szilentek.
A legszebb az egészben, hogy alapvetően hibátlan volt a futóművem, a hátsó lengéscsillapítókat láttam korrodáltnak, és ebből indult ki ez az egész őrület.
Ma meghozzta a futár a Colombo Bariani vezérműtengelyeket. Mr. Bariani 45 munkanapra vállalta a legyártást, és így is lett.
Az installáció valószínűleg az őszre tolódik.
Bármennyire is utcai/sport fékbetéteket szerettem volna, ezek a Brembo Racing betétek melegítősek. A Hungaroringen a második kör kb. háromnegyedénél jött meg hirtelen a fékhatás. Meglepetésként ért így első alkalommal. Ha nincs a biztonsági öv, akkor valószínűleg megfejelem a szélvédőt. 😀
Fék projekt kész. 330-as marrt tárcsák elöl, 4 dugattyús Brembókkal. Brembo racing betétek. Teflon fékcsövek elöl-hátul. Hátra új, gyári feknyegek kerültek.