Mutasd

>> Szerviz2012-11-14

Mivel a korábban kicserélt két hátsó motortartó csere sem oldotta meg a motor remegését, a többit is cseréltük. Most új az összes. Érdekesség, hogy amelyikből volt utángyártott, azoknak a csomagolása is gyári alkatrészt rejtett. Tehát az összes bak gyárira lett cserélve.

A bal hátsó kézifék kötél nem engedett ki rendesen, ezért éppenhogy csak, de fogott egy pict, és elkopott a betét. Új kötelek és új betétek mentek hátra. Most minden tökéletes.
Megjegyzem iszonyat szívás a kézifékkötél csere.

 
>> Szerviz2012-10-19

30.000-enként olajcsere? Hagyjuk! 10.000 a tuti szám szerintem. Így cseréltük.

 
>> Szerviz2012-08-21

Megvettük és elkezdtük rendberakni. 6 hónap alatt a következőket cseréltük:
- A kettős tömegű lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa, és kinyomócsapágy cserével indítottunk. Nem lepett meg a dolog, erre készültünk, ugyanis a kilométeróra állás szerint pont itt volt az ideje annak, hogy széthulljon a lendkerék.
- Motorolaj, váltóolaj és az összes szűrő cseréje-
- Szervoszivattyú felújítás és szervotartály csere. Sajnos előfordul, hogy a tartályból kitörik a terelő gát, és az örvénylés miatt felhabosodik a folyadék. Ezután csak idő kérdése, hogy tönkrevágja a szivattyút.
- Sajnos nem finomkodott a korábbi tulaj a géppel, így az első futóművek nagyjából teljesen le voltak pusztítva. Állítólag ennél a típusnál már nem jellemző a futómű gyengeség. Nos! Cseréltük: bal és jobb alsó lengőkart, bal felső lengőkart, bal-jobb első lengéscsillapítók.
- Új első gumikat is vettünk.
- Teljes vezérlés csere, hosszbordás szíj és ennek feszítői, vízpumpa, hűtőfolyadék.
- A két hátsó motortartót is cseréltük, de még mindig nem olyan a motor mozgása, mint szeretném, ezért további kettő is ki lesz cserélve.