Mutasd

>> Szerviz2019-03-14

Csak a kötelező olajcsere:
Selenia WR 5W-40 (még a Selenia Rally nyereményem)
Szűrők: olaj, üzemanyag, pollen, levegő

>> Esemény2019-01-11

Sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl. Most már tényleg szuper az autó, minden dolog orvosolva lett rajta, ami zavart eddig :)

>> Esemény2018-12-06

Ideiglenesen szüleim használják a kocsit, amíg Ők nem találják meg új kiszemeltjüket, így fel rakattam téli gumikat.

>> Autóápolás2018-04-15

Végre volt időm átcserélni a nyári papucsokat, és felkerült 1-2 matrica is :D

>> Szerviz2017-12-12

Megint Fuchs Supersyn 5W-40 ment bele. 10 ezret mentem most, 0 olajfogyasztással. Természetesen a szűrők is cserélve lettek (üzemanyag szűrő kivételével). Az olaj gombát kellet megpucolni, mert néha azt jelezte nincs olaj, először meg is ijesztett.

>> Autóápolás2017-11-16

Remélem idén is legalább akkora hó lesz,mint tavaly, úgyhogy Q4 ide vagy oda, de vettem 4 db Barum Polaris 3-at (225/55 R17 XL 101V), plusz egy méretpontos gumi tálcát a csomagtartóba. :)

>> Szerviz2017-10-03

Végre megjöttek az első lengéscsillapítók (Magnetti Marelli), 2 hónapot vártam rá; közben már néha azt hittem kiesik alólam a kocsi, annyira gatya lett az összes gátlóm. Sajnos csak a hátsókat lehet felújítani, így előre meg kellett várnom a gyárit, ami persze nem sétagalopp, mert még a márkaszervizben sem lehet hozzá rendelni. Nagy keresgelés után 2 helyet találtam, ahonnan lehetett rendelni, az egyik volt az Alfisti. Régebben már rendeltem tőlük, mindig korrektek voltak, így most is rájuk esett a választás.
Ezen kívül ki kellett cserélnem az első szélvédőt, mert egy kavics szétrepesztette, lefalaztuk és kiírtuk az EGR-t (végre megszűnt a kormolás), cseréltünk első fékcsöveket és felső lengőkarokat.

>> Szerviz2017-09-13

Első-hátsó féktárcsa, fékbetét csere
Vezérlés szett + vízpumpa csere
Hosszbordás szíj feszítő csere
Szívósor + EGR tisztítás

>> Szerviz2017-05-10

Olajcsere (Fuchs Supersyn 5W-40) + szűrők (UFI).

>> Szerviz2017-03-19

Ahogy megvettem, nagyon kíváncsi voltam a fékekre, mert a GT-re már régóta szerettem volna ilyen 330-as Brembo-kat, de igazából csalódás volt. A lényeg, hogy kicsit gatyába kellett rázni a fékeket....fék olaj csere, fékmunkahenger kitisztítás és végül a vákuum-dob felújítása következett. Most lehet azt mondani, hogy harap :)
Cserére került még a hűtővíz termosztát, és nagyjából ennyi :)