Szerintem a Q4-nek gyárilag is így kellene kinéznie (-40/40 mm) :)


Egy nagyon régi vágyam vált valóra, a 330-as féknyergek. Mivel a V6 GT nyergét csak nehezen lehetne applikálni, így a donor egy 159 ti felújított féknyergei, a tárcsák természetesen új BREMBO XTRA -k.
Ha már a fék volt a téma, cseréltem az első fékcsöveket és a teljes fékfolyadékot.



Csak a kötelező szerviz:
SELENIA DIGITEK P.E. 0W-30
OC olajszűrő
OC levegőszűrő
Nagyon elöregedtek a Pirellik, sajnos már eléggé búgtak (ezt betudom a sok állásnak). Mivel ez utóbbi időben nem vagyok elájulva a Pirelli termékektől, így a Michelin Pilot Sport4-esett a választás. Nagyon sok jót lehet róla olvasni, hallani, úgyhogy kíváncsian várom!
Mivel dobhatunk fel egy borús, unalmas szombatot......csináljuk meg végre a szervízt a GT-n :)
Olaj: Selenia WR 5W-40
Szűrők: Originali Ricambi :)
Már érezhető volt, hogy a hátsó lengéscsillapítók kezdenek gyengülni és a műszaki vizsgán mérhető volt az eredmény (még épp határértéken belül volt), így arra döntésre jutottam, hogy cserélem minden a négyet.
Amik cserélve lettek:
- KONI STR.T első-hátsó lengéscsillapítók
- Sachs porvédők
- Lemförder felső lengőkarok
Eközben felújításra kerültek a felnik (már ezt is terveztem kb. 4-5 éve), mert kb. 1 hónapot késtek a KONI-k.
Újabb 2 év a sikeres vizsgàt követően! A hátsó lengéscsillapítókkal lassan foglalkoznom kell!
Hihetetlen, de 4 éves lett Julcsa, így időszerű volt a műszaki vizsga megújítása!
