A küszöböket és egy-két emelési pontot a rozsda megette.
Mindent újra kellett csinálni ..mivel nincs javító küszöb,így egyedileg kellett mindent újra lehajlítani.Nem kis meló volt,de most már minden újra (szinte) gyári. Fényezés után kapja meg az üregvédelmet.

Cseréltem a xenon izzókat mert az egyik elfáradt.
Az autó továbbra is egy merő élmény....
Ismét szól Arese hedegűje a családban.
Engem is utolért a csomagtartó kábelátvezetőben lévő vezetékek szakadása ... sikerült orvosolni!
Vezérlés cserélve, vízpumpával.Szimeringek cserélve, ahogy mind a 4 izzítógyertya is. Olajcsere minden szűrővel.....266ezer km
Kapott gyári új váltószoknyát krómperemmel,és egy szintén gyári új váltógombot.


Kellett a Nero dög mellé egy másik autó....közel volt, megnéztem...szinte hibátlan kívül -belül!Nem tudtam ott hagyni.

Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.



Cserélve a bal hátsó ablakemelő szerkezet Vadi újra.
Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni.
Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év).
